Dat valt wellicht onder molest, of er staat gewoon rellen in je polis. Ben je mooi mee ja.. wordt je doodgeslagen tijdens zo'n rel, wordt er niets gedekt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
Dit soort schades worden trouwens ook niet door verzekeringen gedekt, toch? Dat kan mensen nog wat aardige persoonlijke kostenposten opleveren, als bijvoorbeeld een leaseauto in brand gestoken wordt.
Graag gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat eerst een jaartje of 2, en dan terug hier modje worden
Wat een idee
Picornie?quote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik heb best een fanatiek voetbal 'verleden' en 'ze' hebben echt niemand doodgeschopt hoor.
Dat van die familieleden vind ik wat anders, maar zou jij met scherp schieten op een fietsendief?quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als mensen denken zonder reden mijn bezittingen te moeten vernielen of mijn familieleden aan zouden vallen geef ik niets om hun leven. En dat meen ik echt.
Dat was ook geen gehandicapte in een rolstoel, maar een vrouw met krukken. Dat verhaal wordt nogal overdreven in de media. De buschauffeur (met Arabische achternaam) heeft haar naar het hospital gebracht.quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik trek dat verhaal van die rolstoel in twijfel.
Ik had het over FC-supporters.quote:
Ziek, zeer ziek.quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als mensen denken zonder reden mijn bezittingen te moeten vernielen of mijn familieleden aan zouden vallen geef ik niets om hun leven. En dat meen ik echt.
Heb je een bron, voor zolang ik nog internet heb?quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat was ook geen gehandicapte in een rolstoel, maar een vrouw met krukken. Dat verhaal wordt nogal overdreven in de media. De buschauffeur (met Arabische achternaam) heeft haar naar het hospital gebracht.
Mwoah.. zo ziek vind ik zijn standpunt niet hoor. Ok... iemand doodmaken voor het vernielen van iemand zijn / haar bezit... tja..gaat wel iets ver. Maar als ze aan mijn dierbaren komen, gaan er toch wel andere wetten gelden denk ik.quote:
En ik had het over nederlands voetbal.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik had het over FC-supporters.
Ah, gelukkig maar. Niets aan de hand dus.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat was ook geen gehandicapte in een rolstoel, maar een vrouw met krukken. Dat verhaal wordt nogal overdreven in de media. De buschauffeur (met Arabische achternaam) heeft haar naar het hospital gebracht.
Jij mag het ziek vinden. Als iemand mijn familie aan zou komen neem ik zeker wraak. Eventuele celstraf zou ik dan zonder problemen accepteren.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:47 schreef Meki het volgende:
alles wordt verzekerd als het weer rustig is
Verzekeringen weigeren het te verzekeren
Moord of pogingen daartoe gaan mij altijd te ver.quote:Op maandag 7 november 2005 19:46 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Mwoah.. zo ziek vind ik zijn standpunt niet hoor. Ok... iemand doodmaken voor het vernielen van iemand zijn / haar bezit... tja..gaat wel iets ver. Maar als ze aan mijn dierbaren komen, gaan er toch wel andere wetten gelden denk ik.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je een bron, voor zolang ik nog internet heb?
bronquote:A woman on crutches in her fifties, Joëlle M., was doused with petrol in Sevran-Beaudotes and set on fire as she exited a bus; "She was rescued by the driver (Mohammed Tadjer) and hospitalized with severe burns"
die verfoeide wraak ook hequote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Jij mag het ziek vinden. Als iemand mijn familie aan zou komen neem ik zeker wraak. Eventuele celstraf zou ik dan zonder problemen accepteren.
mwoah valt wel mee, kijk nou waar het allemaal om gaat, 2 kids op de vlucht voor de politie, moet je maar blijven staan heh, of beter nog, gewoon zorgen dat de politie geen reden heeft om je te achtervolgen.quote:
Ja, nee, ik weet dat de Franse justitie dit naar buiten bracht. Ik zeg ook niet dat het niet is gebeurd, maar ik twijfel er toch sterk aan.quote:
Nu is het opeens familie, net was het nog bezit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Jij mag het ziek vinden. Als iemand mijn familie aan zou komen neem ik zeker wraak. Eventuele celstraf zou ik dan zonder problemen accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |