ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
Laatste de DVD box gekregen !!!!!
22 uur Herman finkersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klein duimpje was een klein mannetje !! Hij was een reusachtig klein mannetje..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Klein duimpje was heel erg klein. Hij was zo klein.. als zijn eigen duim" (of zoietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Murray het volgende:
In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst.
Twee passagiers overleden onmiddelijk.
Drie na enig aandringen.
Met onweer in de bergen zijn is levensgevaarlijk!quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Murray het volgende:
In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst.
Twee passagiers overleden onmiddelijk.
Drie na enig aandringen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
gigantische kick!
weet niet of ie al geweest is:
"Buurman, ik heb mn zwemdiploma! "
"zo.... heb jij je zwemdiploma"
"Ja buurman"
"Dus als ik jou in de sloot gooi, zwem je zo weer naar de kant"
"Ja buurman..."
"Nou dan heeft het ook verrekt weinig zin om jou in de sloot te gooien"
ik meende dat over een sloot ging iig.. Komt uit de show: het meisje van de slijterij.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Arnoutvanh het volgende:
"We hebben ook wat voor jullie meegebracht"
"Ah, een operaplaat, wat origineel"
"Ja, we wisten dat jullie niet van opera hielden, dus we dachten, dat hebben ze vast nog niet!"
Kanaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
gigantische kick!
weet niet of ie al geweest is:
"Buurman, ik heb mn zwemdiploma! "
"zo.... heb jij je zwemdiploma"
"Ja buurman"
"Dus als ik jou in de sloot gooi, zwem je zo weer naar de kant"
"Ja buurman..."
"Nou dan heeft het ook verrekt weinig zin om jou in de sloot te gooien"
oooooooooow ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Arnoutvanh het volgende:
"We hebben ook wat voor jullie meegebracht"
"Ah, een operaplaat, wat origineel"
"Ja, we wisten dat jullie niet van opera hielden, dus we dachten, dat hebben ze vast nog niet!"
Ze hadden dan ook 2 kinderen... voor zn vrouw ook eentjequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
Fietsen valt niet mee, wind tegen, regen tegen, gelukkig hebben mijn vrouw en ik dan zo,n kindje op het stuur.
Volgens mij komt het uit de show "Geen spatader verandert"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik meende dat over een sloot ging iig.. Komt uit de show: het meisje van de slijterij.
Die titels alleen al hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij komt het uit de show "Geen spatader verandert"
laatst nog iemand veroordeeld tot 30.000 volt, waarvan 10.000 voorwaardelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef Apotheose het volgende:
"...beter zou zijn dat de buren gingen verhuizen... Naar Amerika. Ow das een mooi land.. Amerika. Daar hebben ze de doodstraf. En dat doen ze met stroom!"
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef pulletje het volgende:
[..]
laatst nog iemand veroordeeld tot 30.000 volt, waarvan 10.000 voorwaardelijk
Ik geloof van Willem Kloos, maar die vind je in de categorie Nederlands Schrijver, langer geleden dan Finkers of Visscher.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:14 schreef xienix84 het volgende:
Ik post em maar hier, want dit is een recent cabarettopic en daarnaast is t misschien wel van Finkers.
Deze uitspraak: De natuur is mooi, maar je moet er wel wat bij te zuipen hebben.. is die van FInkers of van iemand anders (Visscher misschien)
er worden middagtemperaturen verwacht tussen 1 en 6 uurquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:33 schreef heijx het volgende:
[..]
gladheid
Het weer:
Er waait een zachte zuid-oostelijke wind en met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag. Verder verwacht het KNMI gladheid in het hele land met uitzondering van de Antillen.
Zo hebben ze bijvoorbeeld de elektrische stoel... en de eletrische deken, dan laten ze je inslapenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef Apotheose het volgende:
"...beter zou zijn dat de buren gingen verhuizen... Naar Amerika. Ow das een mooi land.. Amerika. Daar hebben ze de doodstraf. En dat doen ze met stroom!"
om 6 uur hebben we een warm buffet.... Om 7 uur een lauw buffet en om 8 uur een koud buffet. (ja, de exacte tijden weet ik niet heurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
er worden middagtemperaturen verwacht tussen 1 en 6 uur
whaha ja mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Zo hebben ze bijvoorbeeld de elektrische stoel... en de eletrische deken, dan laten ze je inslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop