doe het dan tenminste goedquote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef King_Nothing het volgende:
Wat rijmt er nou op waterfiets, toch helemaal niets
![]()
He, een stoplicht.........................................wat een lawaai.quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Giem het volgende:
Ach vind niet dat hij ene goed heeft.. vind alles wel mooi, maar het mooiste blijft almelo en daar heeft hij zelfs gezeur om gehad, het toerisme zou zijn weg gebleven..
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen,
in almelo is altijd wat te doen.
Of dat stukje van dat ratelapparaat, met de ehbo.
Het mooist is een combinatie van beide (en ratelapparaat met stoplicht) voor iemand die en doof en blind is..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef r_one het volgende:
Hans zei: "Grietje, ik doe mijn rokje aan."Ze waren broertjes van elkaar, Hans en Chrietje Titulaer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Dwaashaas het volgende:
De papegaai met het tafel-oefen-boekje: Niets uit deze uitgave mag zonder toestemming van de auteur vermenigvuldigd worden.
De Vinger in Aadorp :pquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zet m in zn 1... zn 2.... zn3 .... en ik start de auto.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |