Boer!!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je komt overal uitslagen tegen, maar deze weet je dan nog niet. Amateur
Prachtige overwinning trouwens van Barca, de 3-0 komt hard aan. Ronaldinho
3 EC'1 op rij.quote:
Het zijn toch ook meisjes door zo te gaan verdedigen. Hij heeft gewoon een goed waarnemingsvermogen en het is een verschrikkelijk goed geplaatste opmerking na zo'n lekkere afdroogpartij.quote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Leatherface het volgende:
Had Ronaldinho nou de spelers van real 'meisjes' genoemd?
Vind ik een erg lage opmerking. Die lui hebben in 5 jaar zo veel gewonnen waar barcelona in zijn hele bestaan niet aan komt. Maar goed, zegt alles over het beschavingsniveau van hem, evenals dat van Eto'o met zijn hoerenzonen.
Ja, maar goed. Een aantal spelers van Real Madrid (Raul, Roberto Carlos) heeft gewoon een duizelingwekkend aantal prijzen met die club gewonnen.quote:Op zondag 20 november 2005 18:40 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Het zijn toch ook meisjes door zo te gaan verdedigen. Hij heeft gewoon een goed waarnemingsvermogen en het is een verschrikkelijk goed geplaatste opmerking na zo'n lekkere afdroogpartij.
Ze hebben daar bij Real godverdomme nog meer miljonairs rondlopen dan bij Chelsea en nog kan m'n opa beter voetballen.
het was 0-3 hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Tja, het heeft ook nadelen om de beste te zijn![]()
Ik heb het niet over deze wedstrijd, maar over ALLE wedstrijden die Barcelona heeft gespeeld dit seizoen tot nu toe.quote:
Echt mooi ja.quote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
prachtig, dat applaus van de Madrilenen voor de acties van Ronaldinho
Ik ben Real-fan in hart en nieren maar bovenal, klinkt cliché ik weet het, voetbalfan en als ik Ronaldinho dan dat doelpunt zie maken kan ik niks anders doen dan klappen. Het is ook de eerste keer dat ik dit heb hoor, normaal ben ik een tijdje goed chagerijnig na een nederlaag tegen Barca, maar nu kan ik niks anders dan me erbij neerleggen. Aan de andere kant is het van de kant van het madrileense publiek een uiting van ontevredenheid over het spel van Real zelf. Klappen voor aartsrivaal Barcelona in eigen huis is denk ik nog meer vernederend dan de spelers van Real zelf uitjoelen/fluiten.quote:Op maandag 21 november 2005 09:33 schreef MaxPower het volgende:
Overigens, klasse dat de madrilenen applaudisseren, maar als fanatieke fan kan je dat toch niet over je hart verkrijgen? Tegen elke andere club ok, maar tegen Barcelona?
Daar heb je een goed punt idd.quote:Op maandag 21 november 2005 09:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Aan de andere kant is het van de kant van het madrileense publiek een uiting van ontevredenheid over het spel van Real zelf. Klappen voor aartsrivaal Barcelona in eigen huis is denk ik nog meer vernederend dan de spelers van Real zelf uitjoelen/fluiten.
Ja die wil ik ook wel graag zien.......quote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog een linkje naar de 3-0 van Ronaldinho?
Die is, serieus waar, bijna identiek aan de 0-2 die hij ook maakte.quote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog een linkje naar de 3-0 van Ronaldinho?
nee bij de 3-0 liep ie gewoon langs de verdedigingquote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die is, serieus waar, bijna identiek aan de 0-2 die hij ook maakte.
Finaal door de verdediging heen.. ongelooflijk.![]()
Werkt hier gewoon hoor...... je moet wel 20 seconden wachten en dan staat de link onderaan de paginaquote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef Jajong het volgende:
Iemand filmpje van de derde goal? die op de pagina hiervoor is down.
Kan jaren wachten, gebeurt niksquote:File Transfer: Unavailable
Unfortunately, the link you have clicked is not available.
Your transfer cannot be completed. The file has most likely exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
Oh jij bedoeld zeker die van rapidshare, ik heb 50 replies per pagina, daar zal t wel aan liggenquote:Op maandag 21 november 2005 12:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor...... je moet wel 20 seconden wachten en dan staat de link onderaan de pagina
Tong deed het op rechtsquote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Suijk het volgende:
Net tong in z'n beste tijd, denk ik.
Hoe serieus moeten we deze post nemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hiddink keert volgend seizoen terug naar Madrid.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zou niet eens zo gek zijn. grote schoonmaak er door .quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |