quote:
quote:
En niet eens bij jezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen leuke foto, vind ik zelf.
Ja, wel die ene. Maar die staat ook al in een ander fotoboek.
Waar doe je je PWS over?quote:Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee nu even niet ben ondertussen wel met pws bezig maar ik wil iets leukers doennaar iedereen die naar mij zwaaiet en/of hoi tegen mij zegt
Whehe ik was er mooi op tijd bij.quote:
ik vind de auto's mooierquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb er nu 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Patat!quote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb er nu 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik deed niet meequote:Op maandag 7 november 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whehe ik was er mooi op tijd bij.![]()
Frites noemt men dat.quote:
Euhm, wtf?quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die onderste op aanvraag van Chanandler
Over mijn wijk een heel historisch naslagwerk en ook een fotogedeelte van vroeger uit archief en van nu die maak ik dus zelf.quote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En niet eens bij jezelf.
[..]
Waar doe je je PWS over?
dat was K-rin tochquote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die onderste op aanvraag van Chanandler
Ik noem het altijd patatquote:Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Frites noemt men dat.![]()
![]()
Ik ga me ff worstebroodjes halen, tot straks.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 16:56 schreef Chanandler het volgende:
ik vind FRIET HELEMAAL NIET LEKKER GVD!
Ah voor geschiedenis dus.quote:Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Over mijn wijk een heel historisch naslagwerk en ook een fotogedeelte van vroeger uit archief en van nu die maak ik dus zelf.
had je zelf op de 2de gestemd?quote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Cool. Blijf stemmen hoor. De meeste stemmen gelden dan
Ikquote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry, ik weet het dan niet meer wie dit wilde
Tot wanneer?quote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Cool. Blijf stemmen hoor. De meeste stemmen gelden dan
Dat rare pending op de voorgrond is een raar pendingquote:
Rijnsburg.quote:Op maandag 7 november 2005 17:01 schreef indy-jones het volgende:
[..]
bij ons in rijnsburg kun je tot 9 uur stemmen? misschien kan je dat wel nadoen?
quote:
Morgen gaan we daar heen, ze eet slecht, ze is heel suf en ze heeft last van haar oortjequote:
G komt nog eens buiten Rijnsburg.quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Had je wat.
'Giz' is er ook 1 hoor.
Ik mis enige potentie waarom dat niet zo met alle SCers besproken kan worden in het topic zelf.quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[Poll] Geef hier je mening over de PUBSC!
Ja. Het is wel overzichtelijker.quote:Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mis enige potentie waarom dat niet zo met alle SCers besproken kan worden in het topic zelf.
maar ik ben hier geen mod![]()
En weer dicht!quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[Poll] Geef hier je mening over de PUBSC!
Op mijn leeftijd zat ie alleen maar binnen na schooltijdquote:Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
G komt nog eens buiten Rijnsburg.![]()
En nicknames en icoontjes komen sowieso niet terug, dus daar hoef je geen poll voor te openen.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik ga niet vechten hoordat gerel is hier al vaker voorgekomen
quote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef Chanandler het volgende:
Streng Streng Streng, Autoritair Autoritair Autoritair, Petra Willem en Kees.
Rijnsburg is geen stadquote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is er al een stadswandeling te boeken door rijnsburg?
![]()
Communicatie?quote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef Fwnk het volgende:
chicks en auto's?
ik heb altijd het idee dat er wat mist in de combinatie ijsmeis - brechtje
Een piemel zeker?quote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef Fwnk het volgende:
chicks en auto's?
ik heb altijd het idee dat er wat mist in de combinatie ijsmeis - brechtje
Ik dacht bij AAA meteen aan Anonieme Alcoholisten Associatie.quote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef Chanandler het volgende:
Streng Streng Streng, Autoritair Autoritair Autoritair, Petra Willem en Kees.
Naar Wassenaar zeker.quote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Rijnsburg is geen stad.
Er is wel een fietsroute die door Rijnsburg heenloopt.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een piemel zeker?
Ik kan best door voor een jongen.
Ik dacht nergens aan toen ik dat typtequote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht bij AAA meteen aan Anonieme Alcoholisten Associatie.![]()
Ach ja, moder8er luister ook voor geen meter aangezien ik hem al 3x heb verteld dat ie die banners maar moet mailen en dan open ik wel een poll zodat jullie konden kiezen uit de banners van iedereen hiero.quote:Op maandag 7 november 2005 17:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens
Nee meer in type persoon en communicatie
En als je ooit een piemel nodig hebt hoe je het niet eens te zeggen geloof ik
Ik kan je gedachte lezenquote:Op maandag 7 november 2005 17:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens
Nee meer in type persoon en communicatie
En als je ooit een piemel nodig hebt hoe je het niet eens te zeggen geloof ik
Ah het was een spontane opwelling.quote:Op maandag 7 november 2005 17:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik dacht nergens aan toen ik dat typte
Ik heb zin in een frietje oorlogquote:Op maandag 7 november 2005 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft er nog een goed idee wat ik kan eten vanavond![]()
naja misschien vullen jullie elkaar wel goed aanquote:Op maandag 7 november 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, moder8er luister ook voor geen meter aangezien ik hem al 3x heb verteld dat ie die banners maar moet mailen en dan open ik wel een poll zodat jullie konden kiezen uit de banners van iedereen hiero.
Het menu voor vanavond is nog niet bekend?quote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zin in een frietje oorlog!
Maar dat krijg ik vast en zeker niet vandaag.
Dan haal je hetquote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehheee ik vroeg wat ik moest etenquote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eet gewoon niks johquote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neehheee ik vroeg wat ik moest etenneit waar jij zin in hebt
![]()
Dat past niet in mijn BeF dieetquote:Op maandag 7 november 2005 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[quote]Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neehheee ik vroeg wat ik moest etenneit waar jij zin in hebt
![]()
[/quote
Eet gewoon niks joh.
Tss, laat wel weer zien hoeveel jij buiten Rijnsburg komt.quote:
Dat kan ik niet eens makenquote:Op maandag 7 november 2005 17:16 schreef Renesite het volgende:
Wij eten hutspot met bamimix![]()
Dat is erg goed te eten![]()
Of niet natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eet vanavond ergens anders. Beetje lullig als ik daar aan kom met een volle maag!
Daar heb ik gewoon geen zin inquote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar dat frietje oorlog ook niet!
Jij gaat voor mij kokenquote:Op maandag 7 november 2005 17:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wees gerust. Je bent niet alleen
Dat zou niet lief zijnquote:Op maandag 7 november 2005 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik je moeten slaan!
Hey eixquote:
Ander onderwerpquote:Op maandag 7 november 2005 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn buik rammelt nu best wel erg!
Wat een lelijke avatar.quote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar is dead doll, ik wil mijn smiley
Erger dan lelijkquote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een lelijke avatar.
Verder alles goed?
Groningen is een onderwerp.quote:
unquote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen ist best un goede onderwerp
DD is weg uit PUB, zoek haar maar in ONZ.quote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar is dead doll, ik wil mijn smiley
En 4 McDonaldsen.quote:
MacDonaldsquote:
Mijn ouders wonen bijna in Groningenquote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijgen nog eentje bij de euroborg![]()
5 dus.quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijgen nog eentje bij de euroborg![]()
Okquote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nicknames en icoontjes komen sowieso niet terug, dus daar hoef je geen poll voor te openen.
Ze wonen in Lewenborg?quote:Op maandag 7 november 2005 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen bijna in Groningen![]()
Dat vroegen de anderenquote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom wil je per se die nicks en icoontjes erin![]()
Dan krijg je alsnog steeds dat geouwehoerquote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat vroegen de anderenDus daarom op dit idee
Das helemaal erg. Maar kom een keer op bezoek in Grunn..quote:
Ja ok. Maar goed dat is historyquote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan krijg je alsnog steeds dat geouwehoer![]()
Ah oke, nicequote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat een computer in de woonkamer naast te tv, alleen om films te downloaden![]()
gele for surequote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen. Wat is nou lekkerder? De gele of blauwe zak M&M's?
Ben je ook in Delft geboren?quote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Boer![]()
pas maar op of ik haal je naam uit de OP
Blauwe. Die gelen hebben een fabriekssmaak.quote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen. Wat is nou lekkerder? De gele of blauwe zak M&M's?
Geel = pinda zie ik. maar blauw? gewoon chocola?quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Blauwe. Die gelen hebben een fabriekssmaak.
Ja, en jij ook op mijquote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Hey ImberrVolgens mij heb ik nog op je gestemd bij de Fok!Awards.
Blauw = crunch. Erg lekker. Een beetje als Maltezers.quote:Op maandag 7 november 2005 17:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geel = pinda zie ik. maar blauw? gewoon chocola?
ik heb ook geen regen gehad toen ik buiten wasquote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef Messenga het volgende:
SpeedyJe weer klopte niet, ik heb geen regen gehad.
OMGquote:Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef Dos37 het volgende:
Goeiendag
Maltezers zijn lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Blauw = crunch. Erg lekker. Een beetje als Maltezers.
waarschijnlijk heeft iemand hem per ongeluk los rond laten lopenquote:Op maandag 7 november 2005 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OMG
Dos!Wtf doe jij hier nou weer?
Even kijken hier hequote:Op maandag 7 november 2005 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OMG
Dos!Wtf doe jij hier nou weer?
de ketting zit redelijk los vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft iemand hem per ongeluk los rond laten lopen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Hey ImberrVolgens mij heb ik nog op je gestemd bij de Fok!Awards.
Heyquote:
Heyquote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef Messenga het volgende:
SpeedyJe weer klopte niet, ik heb geen regen gehad.
Bijna wel zovaak post ik niet in PUBquote:
Welkom dan hierquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bijna wel zovaak post ik niet in PUB
Ik neem altijd de blauwen, die bruinen zijn te snel op en de gelen hebben dus een fabriekssmaak.quote:Op maandag 7 november 2005 17:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maltezers zijn lekker. Dan moet die ook lekker zijn
Heb je een stem, ben je er nog niet blij mee.quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag je niet een doodverwensing geven![]()
*RIL*
Dat moet het zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft iemand hem per ongeluk los rond laten lopen![]()
Ja hee, dat kan niet he. Je bent nu de enige betrouwbare weerman, dat moet wel zo blijvenquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hey![]()
Ik had er ook al bij gezet van die radarbeeldenmaar de verwachtingen waren dus regen
nou ja, iedereen maakt wel eens een foutje
quote:
quote:
Eg niquote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Was drijfnat toen ik op school aankwam.![]()
Dan neem ik de blauwequote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik neem altijd de blauwen, die bruinen zijn te snel op en de gelen hebben dus een fabriekssmaak.
Wanneer gaan wij trouwen dan?quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
[..]Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen): Imberr
![]()
zelfdequote:
Ik ben eerst eten daarna kom ik onlinequote:
PIquote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je een stem, ben je er nog niet blij mee.![]()
![]()
Ik trouw al met Moquote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwen dan?![]()
Ohnee kut, ik ga al met AmyLee trouwen.![]()
W.M.Zquote:
Prinsesquote:
Ik kan niet tegen leugenaarsquote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben eerst eten daarna kom ik onlinekortom, heb geduld!
Ik een Hunkquote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
PI![]()
PI
![]()
![]()
Ikke ben geen hunkDat is Moder8or
![]()
Joh, ik stem niet eens, nieveel zin inDie awards kunnen me gestolen worden
(Heb al een stem van dolle gekregenBeste crewinlikker
)
Mzzlquote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..].
Mensen, ik ga nu naar de vergadering
En bedankt he amyquote:Op maandag 7 november 2005 17:52 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen leugenaars
![]()
![]()
![]()
kortom laat maar ik blok jou wel zielig ventje
Lekker tochquote:
Whatever ik negeer je wel je weet best wat ik bedoel. Je moet nog veel lerenquote:Op maandag 7 november 2005 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En bedankt he amygaan we nu rellen of hoe zit het
zoow dus jij bent miss pubquote:
nee :/ ik dacht probeer het eens..want het waren van die Merci shitdingenquote:
quote:
Is goed johquote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Whatever ik negeer je wel je weet best wat ik bedoel. Je moet nog veel leren![]()
'quote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef Fwnk het volgende:
He ijsmeis, wil je lachen?
Moet je gaan rijden, doortrekken naar 90 in zen 2 en dan tijdens het schakelen twijfelen tussen de 4 en 5 en dan em ik zen achteruit zettengelukkig merkte ik het op tijd en schraapte hij maar ietsje
quote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee :/ ik dacht probeer het eens..want het waren van die Merci shitdingen
maar was toch niet het proberen waard geweest..
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef Fwnk het volgende:
He ijsmeis, wil je lachen?
Moet je gaan rijden, doortrekken naar 90 in zen 2 en dan tijdens het schakelen twijfelen tussen de 4 en 5 en dan em ik zen achteruit zettengelukkig merkte ik het op tijd en schraapte hij maar ietsje
nja het smaakte gewoon als normale chocola hoorquote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hmmz die heb ik nog nooit gehad maar bedankt voor je tip
![]()
Sorryquote:
zoooow cool zegquote:
ik ookquote:
Eetsmakelijkquote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef indy-jones het volgende:
de gezelligheid is nu in ieder geval aan het etenik ga zo ook eten
preciesquote:
Niet hierquote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
FaW@ka !?
tlk jij ook hier.quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
FaW@ka !?
Rustiiiigquote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
FaW@ka !?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:10 schreef Renesite het volgende:
Hmm, heb mijn allereerste useraccount gevonden: Rene.itzme
had zatquote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
g!v3 mi! kudo0's !!111 N3v@ w@nNa lo0se y0u !!!???
Breezahtaalquote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Intotaal maar 1tjequote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]doe je goed
Aantal posts: (gemiddeld per dag)
we lijken wel zuiplappen zoquote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Daar ben ik weer
Ik als photoshop noob heb ook maar eens een poging gedaan om een OP te maken![]()
[afbeelding]
Zeg maar wat je ervan vindt en wat er kan veranderen![]()
Nee dat moet niet zo. Kijk:quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vindt het net wat té breezah hahahhaquote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Daar ben ik weer
Ik als photoshop noob heb ook maar eens een poging gedaan om een OP te maken![]()
[afbeelding]
Zeg maar wat je ervan vindt en wat er kan veranderen![]()
op die mooie van jou stonden ook breezers tochquote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
vindt het net wat té breezah hahahha![]()
Ik bedoel, we zijn jongvolwassenen!
Dat is pas een levenquote:
Die eerste plak ik er de volgende keer wel bijquote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee dat moet niet zo. Kijk:
WJNMK,,,, HH,,VVJ, NT,,B SLET,J,J
De foto's komen van mijn introductieweek begin dit jaarquote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
vindt het net wat té breezah hahahha![]()
Ik bedoel, we zijn jongvolwassenen!
quote:
Eetzequote:
Vertelquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertelalle details, filmpjes mogelijk?
Wtfquote:
ziet er niet echt sexy uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |