Die linkjes zullen een div probleempje zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 19:17 schreef errrrr het volgende:
Ja, kleurtje is weer normaal
linkjes doen het nogsteeds nie
div als in diversion? of divers? mss even duidelijk zijn... het is trouwens niet dat ze het niet doen, ze zijn gewoon niet klikbaarquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die linkjes zullen een div probleempje zijn![]()
Tis verdomme nerdpraat die op GoT geblaat mag worden.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
div als in diversion? of divers? mss even duidelijk zijn... het is trouwens niet dat ze het niet doen, ze zijn gewoon niet klikbaar
Zorg dan dat je er wat meer vanaf weet, zodat je er over kan meepraten, en je je er dus niet aan hoeft te ergeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis verdomme nerdpraat die op GoT geblaat mag worden.
In de zak met jullie!![]()
Nee, waarom zou ik de moeite moeten nemen om me te gaan documenteren over ieder onzinnig onderwerp dat jullie hier aanhalen?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zorg dan dat je er wat meer vanaf weet, zodat je er over kan meepraten, en je je er dus niet aan hoeft te ergeren.
Netjes, werkt beter dan dat open dir, moet ik steeds met IE openen omdat ik daar nog een pluginnetje heb, en dan opent hij ook alle plaatjes in een browser, dus dat duurt ook weer schijtlang.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef MrAli het volgende:
Zo, een lading foto's @mrali.mine.nu in albums gedropt.
Net zoals het Cel 4 fotoboek, als voorbeeld bijv:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/fotos/2005_nieuwjaar/ali/
Nu is het in het vervolg een kwestie van alle foto's in een map droppen, er 2 .php files bij zetten en daarin 2 variabelen veranderen, en je krijgt een simpel maar effectief fotoalbum voor je neus.
Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niet weet.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik de moeite moeten nemen om me te gaan documenteren over ieder onzinnig onderwerp dat jullie hier aanhalen?
Kijk, als het nou nog een beetje er toe deed, ja dan viel er nog wat voor te zeggen, maar dit soort gezeur.. ik word er zo moe van..
Wereldheerschappij? Jij? Lijkt me een héél slecht id.quote:Net zoals al dat roddel X en Y figuur gebitch. Maar ach, ik moet nog even wachten tot ik de wereldheerschappij heb bemachtigd voordat ik dát ook kan corrigeren.
Zo kan je ze snel allemaal nog eens gemakkelijk terugkijken, en het staat sowieso netter.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Netjes, werkt beter dan dat open dir, moet ik steeds met IE openen omdat ik daar nog een pluginnetje heb, en dan opent hij ook alle plaatjes in een browser, dus dat duurt ook weer schijtlang.
DIV'squote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
div als in diversion? of divers? mss even duidelijk zijn... het is trouwens niet dat ze het niet doen, ze zijn gewoon niet klikbaar
quote:Momenteel ligt er in de Alpen nog niet veel sneeuw. Maar daar komt vanaf morgen verandering in. Een koufront wat vandaag Nederland passeert, bereikt morgen Zuid-Duitsland. De koude lucht, waarin we ons momenteel bevinden, bereikt woensdag het Alpengebied. De nulgradengrens daalt daar naar 1100 tot 800 meter. In het noordelijk Alpengebied wordt een paar centimeter verse sneeuw verwacht!
Donderdag breidt het gebied waar sneeuw gaat vallen zich uit en de sneeuwgrens daalt verder naar zo'n 600m. Ook lager geleden dalen krijgen met winterse neerslag te maken. De bovenlucht, die het gebied bereikt vanuit het noorden, is een stuk kouder. De temperatuur op circa 2km hoogte ligt tussen 6 en 10 graden onder het vriespunt. Op gletsjers zakt de temperatuur naar -15 graden.
Vrijdag zet de trend in het noordelijk Alpengebied zich voort. Opnieuw gaat er sneeuw vallen en de temperaturen op 2 en 3km blijven ongeveer gelijk.
Het lijkt erop dat het wintersportseizoen kan beginnen, want in 3 dagen tijd zal er in het overgrote deel van de Alpen 10-20 cm sneeuw vallen. Veel skigebieden openen eind november / begin december. De weersomstandigheden lijken mee te werken!
www.weeronline.nl
de Hits op m'n server beginnen leuk te tellen....quote:[13/Nov] => 874
[14/Nov] => 3156
[15/Nov] => 2404
[16/Nov] => 1564
[17/Nov] => 711
Hoeveel daarvan ben je zelf ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
de Hits op m'n server beginnen leuk te tellen....
quasi race spel voor mensen die niet kunnen racen,quote:Op donderdag 17 november 2005 20:34 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan ben je zelf ?![]()
NFS: Most Wanted, is best wel een verslavend spelletje
Tja maar dan mag het nog wel leuk zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quasi race spel voor mensen die niet kunnen racen,.
Forza Motorsport, dát is pas leuk,quote:Op donderdag 17 november 2005 20:42 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja maar dan mag het nog wel leuk zijn
Ja, zal best maar dat is voor de Xboxquote:Op donderdag 17 november 2005 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Forza Motorsport, dát is pas leuk,.
Waar zie je dat? Zal ik eens kijken wat ik heb.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
de Hits op m'n server beginnen leuk te tellen....
Mwa, vind het niet echt super eigenlijk. Je bak reageert echt bagger, maar misschien komt dat wel omdat ik alleen heel ff met het toetsenbord heb gereden, terwijl ik anders altijd met het stuurtje reed.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:34 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan ben je zelf ?![]()
NFS: Most Wanted, is best wel een verslavend spelletje
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quasi race spel voor mensen die niet kunnen racen,.
quote:
Daar heb je de uberhandige firefox plugin 'browse images' voor... kan je met de forward-knop steeds naar het volgende plaatjequote:Op woensdag 16 november 2005 23:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Netjes, werkt beter dan dat open dir, moet ik steeds met IE openen omdat ik daar nog een pluginnetje heb, en dan opent hij ook alle plaatjes in een browser, dus dat duurt ook weer schijtlang.
Ik weet niet hoe je dit gemaakt heb, maar echt betrouwbaar is het niet. Hij springt bij mijn IP per 2 omhoog.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Het valt mee hoeveel van die hits ik zelf ben, meestal minder dan de helft
http://nerdonielso.mine.nu/~nerdonielso/count.php
(M'n webicon haalt wel redelijk wat hits & unieke bezoekers binnen...
ff in elkaar gebrakt
hihi.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mwa, vind het niet echt super eigenlijk. Je bak reageert echt bagger, maar misschien komt dat wel omdat ik alleen heel ff met het toetsenbord heb gereden, terwijl ik anders altijd met het stuurtje reed.![]()
Nee dat komt omdat je browser ook favicon.ico probeert te downloaden... En die heb ik nog niet gemaakt... (dat is dat plaatje wat je voor de adresbalk kan zetten enzow)quote:Op donderdag 17 november 2005 23:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dit gemaakt heb, maar echt betrouwbaar is het niet. Hij springt bij mijn IP per 2 omhoog.(Overigens heb ik er ook nog aardig wat, maar dat zal wel komen door je fok usericon hier.)
Dat is de sportdag met vlak voor de Kerst, dan gaan wij ook basketballen. Maar ik had het over de sportdag in februari, de schaats-paalbal-unihockey-sportdag. Maar die mist 6V volgensmij vanwege Praag...quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:20 schreef DearPrudence het volgende:
Wij kunnen kiezen uit Basketball of Volleybal, wij gaan basketballen!
Goedzo! Boycot het schoolvolleyballen, het is een aanfluiting voor de Sport!quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:20 schreef DearPrudence het volgende:
Wij kunnen kiezen uit Basketball of Volleybal, wij gaan basketballen!
Uit m'n hoofd weet ik het niet meer precies, maar dan moet je even in je TI-83+ boekje kijken, dat is zo'n donkerblauw ding. Daar staat het in, paragraaf 5.1 t/m 5.3 meen ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Snapt iemand hoe je die rijformules in je rekenmachine invoert?
Exact, alleen als ik dat dus doe zegt ie 'ERR: DATA TYPE'quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd weet ik het niet meer precies, maar dan moet je even in je TI-83+ boekje kijken, dat is zo'n donkerblauw ding. Daar staat het in, paragraaf 5.1 t/m 5.3 meen ik.
Harder klikken, het werkt bij mij wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Exact, alleen als ik dat dus doe zegt ie 'ERR: DATA TYPE'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |