Overheid die de noord afrikaanse jeugd een middelvinger geeft en dus grote werkloosheid, dan een kleine aanleiding en het houdt zich vanzelf in stand.quote:Op maandag 7 november 2005 16:19 schreef errrrr het volgende:
Echt belachelijk in Parijs. Hoe kan het ooit zo uit de hand lopen?
Kabinet na kabinet geen ene flikker kunnen doen aan de problemen in de voorsteden waar niemand geld heeft, veel mensen 2 nationaliteiten hebben... Er altijd al problemen zijn geweest en de spanning al jaren hoog is?quote:Op maandag 7 november 2005 16:19 schreef errrrr het volgende:
Echt belachelijk in Parijs. Hoe kan het ooit zo uit de hand lopen?
quote:
waarom een multidimensionale array?quote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef NerdoNielso het volgende:
Hmm, een multidimentionale array sorteren is nog best lastig....
Arjen opperde nu iets over met Vectors gaan werken
't is een beetje noodzakelijk voor de informatica olympiade
omdat dat normaliter het lekkerste werkt (in mijn ogen)quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarom een multidimensionale array?
nee natuurlijk heb ik 2B nog nietquote:Ik had een gewone array, en die is ubersimpel te sorteren... en heb je 2b al![]()
Arch, de voorpartij had ijzersterke argumenten die ze niet konden verdedigen omdat ze die dag het 2e uur waren begonnen met aanklotenquote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Twee uurtjes les vandaag, best okay.
Hoe ging het debat eigenlijk?
Ja dik... waarom nogal non-argumenten bij Inge / Jakolien / Esther... terugvallen op de grondwet en 'je kan het ook anders oplossen' zijn natuurlijk geen argumentenquote:Op maandag 7 november 2005 19:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Arch, de voorpartij had ijzersterke argumenten die ze niet konden verdedigen omdat ze die dag het 2e uur waren begonnen met aankloten![]()
Daarom eindigden ze gelijk met Inge / Jakolien / Esther...
Ze hadden ze kunnen inmaken![]()
Waar ging het eigenlijk over?quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja dik... waarom nogal non-argumenten bij Inge / Jakolien / Esther... terugvallen op de grondwet en 'je kan het ook anders oplossen' zijn natuurlijk geen argumenten
verbieden van hoofddoekjes... esther / jakolien / inge waren tegen (inge was trouwens duidelijk de beste van die drie)quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk over?
Obertauern daar zijn we al een keer geweest met Marcel. En ik twijfel nu even heel erg of jij toen ook al mee was maar dat was volgens mij wel zo. Maar dat ligt idd een beetje te ver weg en dat is een apert skigebied waarvoor je dan ook weer extra moet betalen. Dat is met de katschberg niet het geval.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Obertauern, die naam komt me iets te bekend voor, maar waarvan?Morgen eens opzoeken waar ik dat van ken.
Ik ben met Marcel in Reutte (voorjaar 2004), Mallnitz (Kerst 2005) en ik ben met voorjaar 2005 ook meegeweest, alleen weet ik de naam ff niet meer van waar we toen zaten. Maar toen ben ik al boardend ook naar veel andere plaatsen geweest, misschien dat Obertaurn daar bij zat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:03 schreef Ponk het volgende:
[..]
Obertauern daar zijn we al een keer geweest met Marcel. En ik twijfel nu even heel erg of jij toen ook al mee was maar dat was volgens mij wel zo. Maar dat ligt idd een beetje te ver weg en dat is een apert skigebied waarvoor je dan ook weer extra moet betalen. Dat is met de katschberg niet het geval.
Verder lees ik dat er van alles aan mij/Boite/Steven gevraagd moet worden, ik heb alleen geen idee wat.....
Ben m'n boete (15 euro) aan het betalen.quote:
Geen smoesjes!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ben m'n boete (15 euro) aan het betalen.
Weeeeeh, ze hebben me toch gepakt. Duurt wel absurd lang trouwens. 13 augustus!.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ben m'n boete (15 euro) aan het betalen.
Weeeeeh, ze hebben me toch gepakt. Duurt wel absurd lang trouwens. 13 augustus!.
13 augustus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Wanneer en waarom heb je die gekregen meneer-ik-heb-waarschijnlijk-niet-met-een-fietslampje-aan-gereden?
Zeg, dat ik nu vorig jaar een paar keer in de halfpipe ben geweest wil niet zeggen dat ik gelijk de sicke pro benquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:53 schreef errrrr het volgende:
Zo te zien op deze kaart kan je trouwens wel zonder bussen enzo van skigebied wisselen:
pdfje met betere kaart
en ik las: "In order to "go with the flow", Aineck has installed a Fun Park with a "half-pipe", pro-jump" and "slide"."
dus dat is ook wel leuk voor ali / ruben denk
Geen ervaring met half-pipes, en ook geen ervaring met grinden helaas. Nog niet (bruikbaar) tegengekomen, daar moet dit jaar maar eens verandering in komen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, dat ik nu vorig jaar een paar keer in de halfpipe ben geweest wil niet zeggen dat ik gelijk de sicke pro ben.
Sowieso is zo'n board van 162 dan niet echt handig, en kwam vaak nog niet eens tot de rand!.
Maar wel leuk.
een beetje een jump is wel leuk voor jullie toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, dat ik nu vorig jaar een paar keer in de halfpipe ben geweest wil niet zeggen dat ik gelijk de sicke pro ben.
Sowieso is zo'n board van 162 dan niet echt handig, en kwam vaak nog niet eens tot de rand!.
Maar wel leuk.
Dan kan je beter niet in een funpark zijn, die dingen zijn meestal behoorlijk hoog, en zo sick zijn we nou ook weer niet. Maar het baggerste van zo'n jump in een funpark is dat ze over het algemeen keihard zijn, en dan vooral de landing, en dat is niet lekker. Laat staan als je valt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
een beetje een jump is wel leuk voor jullie toch?
schuine landing toch? En meestal hebben ze toch ook wel wat kleinere jumps zegmaar... scheelt een berg zelf-bouwenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet in een funpark zijn, die dingen zijn meestal behoorlijk hoog, en zo sick zijn we nou ook weer niet. Maar het baggerste van zo'n jump in een funpark is dat ze over het algemeen keihard zijn, en dan vooral de landing, en dat is niet lekker. Laat staan als je valt...
Wel schuin ja, maar als die landing zo hard is als ijs is dat niet fijn voor je knieën, en als je valt dus al helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
schuine landing toch? En meestal hebben ze toch ook wel wat kleinere jumps zegmaar... scheelt een berg zelf-bouwen
Kickers in funpark zijn super, lekker keihard geprepareerd zodat je geen pulp of hoopjes hebt die je hapt ofzo. Probleem is alleen wel dat je wel de flat over moet komen, anders land je vrij hard. Eenmaal op het schuine gedeelte is landen niet zo'n probleem meer. Kwestie van hopen dat je boven je board kunt blijven hangenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wel schuin ja, maar als die landing zo hard is als ijs is dat niet fijn voor je knieën, en als je valt dus al helemaal niet.
Zelf bouwen kan je uit je hoofd zetten, je heb namelijk niet eens een fatsoenlijke schep mee, dan schiet het voor geen ene meter op.
Juist wel, doordat hij zo schuin is is er nagenoeg geen impact.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wel schuin ja, maar als die landing zo hard is als ijs is dat niet fijn voor je knieën, en als je valt dus al helemaal niet.
Kickers wel ja, maar ik had het even over zo'n gigantisch schans / bigjump / whatever je het wil noemen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kickers in funpark zijn super, lekker keihard geprepareerd zodat je geen pulp of hoopjes hebt die je hapt ofzo. Probleem is alleen wel dat je wel de flat over moet komen, anders land je vrij hard. Eenmaal op het schuine gedeelte is landen niet zo'n probleem meer. Kwestie van hopen dat je boven je board kunt blijven hangen.
Ik heb alleen nog maar over hele kleintjes gesprongen, waar vrijwel geen flat was, zag je 's middags de locals vliegen, daaaaaaamn.
Dat was dus een flat van wel zo'n 5 meter denk ik?
Wat juist wel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist wel, doordat hij zo schuin is is er nagenoeg geen impact.
Is wel wennen trouwens, in dat park in Auffach was ook na zo'n plat grind ding picknicktafelachtig alleen dan glad juppie obstakel ook een wreed stijle landing, dan moet je niet horizontaal willen landen, want dan klap je hard voorover, gewoon head first eraf springen dus.
Die met Kerst vorig jaar hadden we niet zelf gemaakt. Dat was een lange hoop sneeuw van niet eens een metertje hoog wat door een pistebully aan de kant was geschoven. Vervolgens hebben we dat wat aangestampd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:18 schreef errrrr het volgende:
Ja ik bedoelde meer van die kickers... en met zelf bouwen wat jullie vorige keer met kerst hadden, hoopje sneeuw omtoveren tot kicker toch?
edit - en dit soort dingen zijn meer voor jullie, laat ik nou eerst maar 's fatsoenlijk op snelheid naar beneden komen
volgens mij is dat precies wat ik net poste, of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die met Kerst vorig jaar hadden we niet zelf gemaakt. Dat was een lange hoop sneeuw van niet eens een metertje hoog wat door een pistebully aan de kant was geschoven. Vervolgens hebben we dat wat aangestampd.
Niet je bericht stiekem editten. (Wat boven 'edit' staat.)quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
volgens mij is dat precies wat ik net poste, of niet?
dat heb ik niet geedit hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet je bericht stiekem editten. (Wat boven 'edit' staat.)
Was in Auffach ook idd, zwarte piste met één bergpad (wat dus horizontaal liep) eroverheen. En dan idd gewoon met een aardige vaart aankomen, olliën, net alsof je de diepte in sprong, wel beetje wennen in beginquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kickers wel ja, maar ik had het even over zo'n gigantisch schans / bigjump / whatever je het wil noemen.
Wat ook gaaf is is als een piste gelijk een heel stuk stijler wordt, dat je echt zo'n rand heb. Dat was met voorjaar 2005 op een aantal plaatsen het geval, en dan kom je opzich niet tot nauwelijks omhoog (net hoe hoog je ollie is) maar dan kan je wel sick vliegen.
Nadeel is wel weer dat je niet ziet wat erachter gaande is, maar dat is een kwestie van iemand die toch niet springt even op de uitkijk zetten of gewoon gaan.
Oneens, het is juist fijner, crashen op sneeuw is fijner dan op ijs. Maar dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat juist wel?
Op een landing van ijs is het minder fijn landen als op een landing waar nog sneeuw ligt. De stijlheid even buiten beschouwing gelaten.
waarom quote iedereen hier iets, zegt wat in die quote staat niet klopt, en zegt vervolgens zelf precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oneens, het is juist fijner, crashen op sneeuw is fijner dan op ijs. Maar dat spreekt voor zich.
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oneens, het is juist fijner, crashen op sneeuw is fijner dan op ijs. Maar dat spreekt voor zich.
Dan had ik dat de eerste keer verkeerd gelezen ofzo, en las ik het de tweede keer wel goed. Toen snapte ik ook niet meer waarom ik het antwoord had gegeven wat ik had gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |