quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
wie ben jij?quote:Op maandag 7 november 2005 15:50 schreef the900 het volgende:
Wie is DL?
Iets met Hoi en kooien enzo.quote:
Ja dat wel...... maar je krijgt van die foute gedachtes bij zulks een kleine typoquote:
Niet naar school gegaan, heerlijckquote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef jackson het volgende:
Dagje vrij gehad van school vandaag
Beetje gewerkt en zometeen weer werken...
Hoest hier?
Jij ookal nietquote:Op maandag 7 november 2005 16:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niet naar school gegaan, heerlijck
ja ik ook, en ik heb nu al geen zinquote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij ookal niet?
Morgen wel weer vroeg beginnen
Hier nog 1 die weinig zin heeft. Meteen weer volgas aan dat kutproject beginnenquote:Op maandag 7 november 2005 16:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja ik ook, en ik heb nu al geen zin![]()
Ja ik heb een verplicht practicumquote:Op maandag 7 november 2005 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier nog 1 die weinig zin heeft. Meteen weer volgas aan dat kutproject beginnen
We kunnen niet allemaal op onze 16e gaan werkenquote:
Kijk je uit dat we je niet omver rijden met onze veel te dikke auto's over 10 jaarquote:
Daar kwam ik ook achter nadat ik had gesubmit.quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef DeLeider het volgende:
er staat een typo in de TT!!! vriendin, niet vrienden
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal op onze 16e gaan werken
Whèhèhèhé!quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk je uit dat we je niet omver rijden met onze veel te dikke auto's over 10 jaar![]()
Dat heb je wel eens.... dat zijn dus de dagen dat je eigenlijk niet had moeten komen. Leer ervanquote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef the900 het volgende:
Ik ben wel naar school geweest. Het was saai.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens.... dat zijn dus de dagen dat je eigenlijk niet had moeten komen. Leer ervan
Nogalquote:
Dat heb ik gemerkt..... ik ben blijven zitten in de eerste van het mbo, van vwo naar vmbo geschopt, en nadat ik vmbo gehaald had wou ik havo doen en ben daar vanaf geschopt. Terwijl ik het toch best makkelijk vondquote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Nogal. Op die manier ga je selectief naar school... doet het vooral goed op MBO/HBO
ik heb altijd die van iglo, die zijn wel lekker als je ze in de oven maakt tenminste.quote:
Ristorante van Oetkerquote:Op maandag 7 november 2005 17:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik heb altijd die van iglo, die zijn wel lekker als je ze in de oven maakt tenminste.
Dan ging er ergens toch iets misquote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt..... ik ben blijven zitten in de eerste van het mbo, van vwo naar vmbo geschopt, en nadat ik vmbo gehaald had wou ik havo doen en ben daar vanaf geschopt. Terwijl ik het toch best makkelijk vond
Tjah een grote bek en daarbij wel eerlijk en kritisch zijn werd niet door al m'n leraren gewaardeerd, beetje zonde want als examentraining in 4 vmbo deed ik de trainingen vna 6 vwoquote:
tja ach, ik heb het nu wel relaxed..... ik loop een periode voor met bepaalde vakkenquote:Op maandag 7 november 2005 17:27 schreef the900 het volgende:
zonde dat je het zo verneukt hebt dan
Wat doe je op et moment ?quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
tja ach, ik heb het nu wel relaxed..... ik loop een periode voor met bepaalde vakken
Mbo niveau 4, Algemene operationele techniek, vapro C, goed verdienende baan bij chemische bedrijven als processoperatorquote:
Geld is wel handig op zich, het is nog belangrijker dat je doet wat je leuk vind. Cliché, maar ongelooflijk waarquote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mbo niveau 4, Algemene operationele techniek, vapro C, goed verdienende baan bij chemische bedrijven als processoperator
thnx mate, kvind er geen fuck aanquote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geld is wel handig op zich, het is nog belangrijker dat je doet wat je leuk vind. Cliché, maar ongelooflijk waar
quote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
thnx mate, kvind er geen fuck aanmaarja hierna kan ik wel wat doen op hbo niveau
hopelijkquote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt hierna de chemiestudies voor het uitkiezen?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hopelijknee oa Chemische Technologie enzo..... maar met toelatingseisen kan ik overal heen..... van een lab tot een olie platform
Ik zwaai slechts bij hoge uitzondering.. zoals naar c, daar zou ik wel naar zwaaien vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zwaaide niet, dus dan mag het
quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zwaai slechts bij hoge uitzondering.. zoals naar c, daar zou ik wel naar zwaaien vandaag
quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wilde wat vragen, maar dat is dus overbodig nu
Ik zou er een boek over schrijven..quote:
En dan opsturen naar 'één bepaald iemand'?quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over schrijven..
Tofquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
TT gewijzigd.
Neuh.. die mag m kopen in de winkel..quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan opsturen naar 'één bepaald iemand'?
Houdoe en bedankt olee oleeeeequote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
TT gewijzigd.
Vooâh duuâhquote:Op maandag 7 november 2005 18:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof
[..]
Neuh.. die mag m kopen in de winkel..
quote:
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!quote:
Slet! Spemmert!quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!
Alles. User-,mod-, en profiel (-> tof fotoboek van mij)-nominaties.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!
Alles. User-,mod-, en profiel (-> tof fotoboek van mij)-nominaties.
Woefquote:Op maandag 7 november 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Niks spamslet.!
Ik kan ook weer de TT terugzetten, hoor! Ondankbare honden!!!:R :Rr11
Das balen, kost je 5 pleurootjesquote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef Janetje het volgende:
Godverdegodverdegodverde pardon my french Is mn pinpas beschadigd...
Doet-ie het helemaal nergens meer?quote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef Janetje het volgende:
Godverdegodverdegodverde pardon my french Is mn pinpas beschadigd...
7,50 ja..quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Das balen, kost je 5 pleurootjes
Nergensquote:Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doet-ie het helemaal nergens meer?
Et pardon pour ton Français, naturellement
Das kut, hoe ga je dat oplossen?quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
7,50 ja..En ik zit op mn studentenkamer, er is niemand thuis.. ik heb geen eten in huis en geen geld
Pasje komt vrijdag binnen op mn studentenadres..
Damn..
quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Das kut, hoe ga je dat oplossen?![]()
Lijkt me ook ja..quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef cerror het volgende:
Ovjl, het bagger muziekalbum 2005!
Doe eens mee godverdomme.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Werkelijk geen idee.. aankloppen bij een vriendin van me?
Dat zijn pure koolhydraten!quote:[..]
Lijkt me ook ja..Gezien ik compleet niks in huis heb.. (behalve drank dan
)
Ach.. Dat is toch wel goed.. dat weet ik nu alquote:Op maandag 7 november 2005 19:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel geld, maar ik kan er niet bij, kun je wat lenen?
En die moet ik dus níet binnenkrijgenquote:Dat zijn pure koolhydraten!
Moet je daar allemaal nog aan beginnen?quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme, kwam er vandaag achter dat ik morgen een rep natuurkunde in moet halen waa rik vandaag het tentamen van heb gehad, en heb morgen een geschiedenis tentamen ook, en daar bovenop meot ik nog een heel boekje lezen van geschiedenis en er een samenvatting over schrijven, wist niet dat dat morgen al af moest zijn..
.
Alles mag, zolang het enigzins muziek resembleerd.quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
We kunnen allemaal muziek maken?
Komt wel goed...quote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef DeLeider het volgende:
kan je niet wat lenen van iemand J?
Heb je geluk meequote:Op maandag 7 november 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. Dat is toch wel goed.. dat weet ik nu al
Want....?quote:[..]
En die moet ik dus níet binnenkrijgen
Ok, zal kijken of er wat uitkomt, maar eerst leren (quote:
Iedereen kan muziek maken met Ravensbergerquote:Op maandag 7 november 2005 20:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Alles mag, zolang het enigzins muziek resembleerd.
Koolhydraten als suiker zijn niet goedquote:
Maar drank wel.quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Koolhydraten als suiker zijn niet goed
Dan word ze dik, en dan gaat ze dood, en dat is natuurlijk niet de bedoeling he.quote:
Whehehe, ik heb 'm gebookmarkt!quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef cerror het volgende:
Ovjl, het bagger muziekalbum 2005!
Doe eens mee godverdomme.
Hangt er vanaf, voor een energie boost zijn ze goedquote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ow, dat was juist níet de bedoeling, ik haal dat altijd door elkaarquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan word ze dik, en dan gaat ze dood, en dat is natuurlijk niet de bedoeling he.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel suiker er zit inquote:
Misschien vind hij van welquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan word ze dikker, en dan gaat ze dood, en dat is natuurlijk niet de bedoeling he.
Oeh.. leuk.. dan zit ik de hele avond te stuiteren..quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, voor een energie boost zijn ze goed
Vind ik toch zo'n breezah achtig drankjequote:Op maandag 7 november 2005 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel suiker er zit in
*even kijkt..
Blue Curacao?
Ik ben stiekem lief, maar om mijn imago op te houden wil ik je best doodwensenquote:[..]
Misschien vind hij van wel
quote:[..]
Oeh.. leuk.. dan zit ik de hele avond te stuiteren..
Zuipen slet!quote:Op maandag 7 november 2005 20:10 schreef Janetje het volgende:
Oeh.. leuk.. dan zit ik de hele avond te stuiteren..
quote:
Komt uit je eigen fobo hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Userfoto's plaatsen is niet lief..
!!!
Naja.. gemixed met wijn en tequillia doet het de trick aardig..quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vind ik toch zo'n breezah achtig drankje
Dat begrijpen wequote:Ik ben stiekem lief, maar om mijn imago op te houden wil ik je best doodwensen
alweer..quote:Whehehe
quote:
Ja ik weet het..quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Komt uit je eigen fobo hoorIk heb alleen de belichting wat aangepast.
Stoerquote:Op maandag 7 november 2005 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Het gaat goed met de samenvatting, ben nog niet ver, maar ik hou zo van als ik iets lees het te vertellen, zij dit schriftelijkk of verbaal. Ik heb dus al een samenvatting van een paar bladzijden.. gelukkig laat ik er de kleine detail uit zoals dat er honderduizenden Duitsers zijn dood gegaan tijdens de migratie en de verschuiving van de grenzen in Duitsland, ik bedoel, wie geeft er nu om die moffen.
.
.
Hee, ik heb nooit gezegd dat ik lief ben. Dat VM mij nou nomineert...quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik weet het..![]()
Toch is het niet lief..
Tequilla mix je nietquote:Op maandag 7 november 2005 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. gemixed met wijn en tequillia doet het de trick aardig..
Dan is het goedquote:[..]
Dat begrijpen we
Toe dan, toen dan!quote:[..]
alweer..
Nuecken?quote:[..]ben geen slet..
Toch?
quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, ik heb nooit gezegd dat ik lief ben. Dat VM mij nou nomineert...
Ik ben stoer.quote:
Ik houd van die taal, echtquote:Op maandag 7 november 2005 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Het gaat goed met de samenvatting, ben nog niet ver, maar ik hou zo van als ik iets lees het te vertellen, zij dit schriftelijkk of verbaal. Ik heb dus al een samenvatting van een paar bladzijden.. gelukkig laat ik er de kleine detail uit zoals dat er honderduizenden Duitsers zijn dood gegaan tijdens de migratie en de verschuiving van de grenzen in Duitsland, ik bedoel, wie geeft er nu om die moffen.
.
.
ik las "dat VM mij nou domineert"quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft 'diensten' te verlenen om aardig gevonden te worden hoor
Freudquote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik las "dat VM mij nou domineert"
Stom ja..quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, ik heb nooit gezegd dat ik lief ben. Dat VM mij nou nomineert...
Tequilla is goed te mixenquote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Tequilla mix je nietDat drink je puur met een citroen en wat zout.
[..]
Dan is het goedsterf
[..]
Toe dan, toen dan!
[..]
Nuecken?
Ik noem dat verkrachting van Tequillaquote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tequilla is goed te mixen
Sterf zelf
Nee.
En nee.
Beter de tequilla dan ik..quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik noem dat verkrachting van Tequilla
Ik ben al dood
Atoe?
Toch niet zo'n slet
Ik sta aan de kant van de tequilla!quote:Op maandag 7 november 2005 20:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beter de tequilla dan ik..
Mooi zo.
Neuh.
Zie je nou wel.
Ja jij wel ja..quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik sta aan de kant van de tequilla!
Nu is het jouw beurt
Jammer.....
Behoefte aan verandering?
Ja joh.. ik zit aan het water..quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben je, nu je arm bent aan het zuipen gegaan J..
.
Ha die BeFmodquote:Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef JDude het volgende:
Hoi!
Op een bankje?quote:
Duh, alleen whiskey is nog beterquote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja jij wel ja..![]()
Ach geestelijk was ik toch al niet veel waard..
Pech voor jou..
Ook niet..
quote:
Hee. Het thema van vanavond is: "Probeer J. aan de drank te krijgen, nu ze geen voedsel kan kopen omdat d'r pinpas kapot is".quote:
Hier staat nog bier ende wijn koudquote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef rompompom het volgende:
Hee. Het thema van vanavond is: "Probeer J. aan de drank te krijgen, nu ze geen voedsel kan kopen omdat d'r pinpas kapot is".
Op een bureaustoel..quote:
Dat is heel wat interessanter dan keus inolieen en krijten en ravende neven van djen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee. Het thema van vanavond is: "Probeer J. aan de drank te krijgen, nu ze geen voedsel kan kopen omdat d'r pinpas kapot is".
Bankje, aan het water, enzo... laat maarquote:Op maandag 7 november 2005 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op een bureaustoel..
Wil ook wel op mn bankje gaan zitten, maar dan kan ik niet meer bij mn toetsenbord..
Het smaakt ranzig..quote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Duh, alleen whiskey is nog beter
Wordt een zombie!
*snif*
Als je nu een zombie wordt kunnen we kleine ondoden gaan produceren
Moet lukkenquote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Bankje, aan het water, enzo... laat maar
quote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het smaakt ranzig..
Klinkt goed..
Ha ha ha ha ha.. je huihuihuilt! Stomme huilie!
Die stinken!
Ik ben in de destilleerderij van The Famous Grouse geweestquote:Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik sta aan de kant van die kanaiken-gast, jack daniels..
Doe mij de Grolsch brouwerij maar.quote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef kanaiken het volgende:
Ik ben in de destilleerderij van The Famous Grouse geweest
In schotland
Je icon klopt niet! Er staat nog 1000 tot 1000quote:Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik sta aan de kant van die kanaiken-gast, jack daniels..
Niet eenschquote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe mij de Grolsch brouwerij maar.
In Twente.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ben in de destilleerderij van The Famous Grouse geweest
In schotland
Nog nooit in een bierbrouwerij geweest maar m'n neef vertelde dat het zo stinkt dat je een maand genezen bent van bier.quote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe mij de Grolsch brouwerij maar.
In Twente.
Uiteraardquote:
Ja, dat heeft hij soms, een refresh doet wonderen, ik gok dat hij de pagina van mijn profiel niet helemaal goed laadt en er een verkeerd getal uitkomt ofzo. Geen zin om het te fixen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je icon klopt niet! Er staat nog 1000 tot 1000
D'r heeft er hier jarenlang eentje midden in de stad gestaan... i knowquote:Op maandag 7 november 2005 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog nooit in een bierbrouwerij geweest maar m'n neef vertelde dat het zo stinkt dat je een maand genezen bent van bier.
Welk merk/welke merken werden er gebrouwen?quote:Op maandag 7 november 2005 21:08 schreef JDude het volgende:
[..]
D'r heeft er hier jarenlang eentje midden in de stad gestaan... i know
Oranjeboom en wat van die B-merken van de C1000 enzo.quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef kanaiken het volgende:
Welk merk/welke merken werden er gebrouwen?
Aaah, huis tuin en keuken brouwerijtjequote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Oranjeboom en wat van die B-merken van de C1000 enzo.
Die nu gesloopt wordt...quote:Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef kanaiken het volgende:
Aaah, huis tuin en keuken brouwerijtje
Of een oranjebomenlaanquote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Die nu gesloopt wordt...
Straks staan er kantoren en woningen. Mag hopen dat er wel bierstraatnamen komen
Wij hebben een "oranjeboomstraat"quote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Die nu gesloopt wordt...
Straks staan er kantoren en woningen. Mag hopen dat er wel bierstraatnamen komen
Woon je daar ook toevallig in?quote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij hebben een "oranjeboomstraat".
.
Ja wij ook, die loopt hier voor mijn huis langsquote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij hebben een "oranjeboomstraat".
.
Jullie wonen bij elkaar in de buurt, of er ze waren inspiratieloos met benoemen van de stratenquote:Op maandag 7 november 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, die loopt hier voor mijn huis langs
Volgens mij woont PC in R'dam en ik in Bredaquote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef kanaiken het volgende:
Jullie wonen bij elkaar in de buurt, of er ze waren inspiratieloos met benoemen van de straten
quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij woont PC in R'dam en ik in Breda
Inspiratieloos... het zijn wel biernamen ja, dat is niet inspiratieloos dat is repsect tonen!quote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jullie wonen bij elkaar in de buurt, of er ze waren inspiratieloos met benoemen van de straten
quote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inspiratieloos... het zijn wel biernamen ja, dat is niet inspiratieloos dat is repsect tonen!
Het is bier!quote:
Hey doe jij naast postboderen toevallig ook nog af en toe wat in de evenementen horeca?quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij woont PC in R'dam en ik in Breda
Ik heb 1x achter de bar gestaan bij een concert van Blöf... maar dat was eenmalig.quote:Op maandag 7 november 2005 21:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hey doe jij naast postboderen toevallig ook nog af en toe wat in de evenementen horeca?
In de wijk waar m'n ouders wonen heb je een volledige brouwerij aan straatnamen!quote:Op maandag 7 november 2005 21:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]De biernamen waren heus niet op!
Dat is echt stijlquote:Op maandag 7 november 2005 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In de wijk waar m'n ouders wonen heb je een volledige brouwerij aan straatnamen!
(Moutlaan, Gersthof, Brouwketel, etc.)
quote:Op maandag 7 november 2005 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In de wijk waar m'n ouders wonen heb je een volledige brouwerij aan straatnamen!
(Moutlaan, Gersthof, Brouwketel, etc.)
Koppijn bier en niet eens lekker ookquote:
Je weet niet wat je zegtquote:Op maandag 7 november 2005 21:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koppijn bier en niet eens lekker ook
Als ik moet kiezen tussen fris en Oranjeboom, ga ik aan de fris!
Vader, vergeef hem, hij weet niet wat hij zegtquote:Op maandag 7 november 2005 21:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet juist heel goed waar ik het over heb, anders zou ik het niet zeggen
dat hoor ik wel vaker!quote:Op maandag 7 november 2005 21:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook.. Oranjeboom is werkelijk te ranzig voor woorden..quote:Op maandag 7 november 2005 21:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welkom terugquote:
Thanksquote:
YWquote:
En, ben je al aan de drank geslagen?quote:
Het is echt zo. Op zich kan het qua smaak nog net, maar de volgende dag ben je echt voorgoed van Oranjeboom genezenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
YW
Het zombie-reproduceer-aanbod staat nog open
Neuh.. zo erg was het ook weer niet..quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En, ben je al aan de drank geslagen?
Och, in de eerste 2 jaar dat ik hier studeerde kreeg je haast niet anders in de stad... en ik leef ook nog.quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef rompompom het volgende:
Het is echt zo. Op zich kan het qua smaak nog net, maar de volgende dag ben je echt voorgoed van Oranjeboom genezen
Het bedrijf waar ik voor werk heeft welleens oproepkrachten uit leeuwarden en groningen, en je leek idd wel op heel erg op iemand....quote:Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 1x achter de bar gestaan bij een concert van Blöf... maar dat was eenmalig.
Herken je me ergens van dan ofzo?
quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef Zebbie het volgende:
De wc bij m'n vriendin
http://www.joyangeles.com/urinoir.jpg
banaanvraagquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef Zebbie het volgende:
De wc bij m'n vriendin
quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef Zebbie het volgende:
De wc bij m'n vriendin
quote:
NSFW begrijp ik hieruit? Bedankt voor het testenquote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
banaanvraag
En nee.. geen bananen posten nu![]()
Nee, jammer is dat hè.quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef JDude het volgende:
Die DD zie je hier ook nooit meer he...
Verhip!quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Nee, jammer is dat hè.
gedverdemmequote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef Zebbie het volgende:
De wc bij m'n vriendin
quote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]God wat ben jij een volhoudertje voor een 16jarige
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef JDude het volgende:
hoezo afgesproken werkquote:
Als je maar niet je enkel doorzaagtquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef Dead-Doll het volgende:
DD is hier. Feest, pret, feest.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef JDude het volgende:
quote:
quote:
Dit komt een béétje gemaakt overquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Een beetje maar.quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit komt een béétje gemaakt over
Mits bier.quote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef Dead-Doll het volgende:
mooie deal dacht ik zoquote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En tieten. Maar dat zit bij de prijs inbegrepen.
*pokequote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neuh, eerder mijn polsen, hm?quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als je maar niet je enkel doorzaagt
Gij snapt hetquote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
het genoegen is geheel aan mijn kantquote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
wij danken u voor deze spontane verwelkoming
quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Dead-Doll het volgende:
kutgothicquote:
quote:
Het Pauli-verbod?quote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er zal eens iets zijn wat ik niet snap!
Mannen?quote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er zal eens iets zijn wat ik niet snap!
Het Pau-li-ver-bodquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef rompompom het volgende:
Mannen?
Nee, wij zijn oppervlakkig en eenvoudigquote:
Ahuh!quote:
Spreek voor jezelfquote:
quote:
Hallo, dit is PUB niet?quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Jezus wat is die opdracht voor geschiedenis een kut opdracht, nog nooit zo'n saai boekje moeten lezen en dan nog een samenvatting erover schrijven.. Het odnerwerp spreekt me wel aan amar de maneir waarop het geschreven is, nee.
.
Wees blij dat het een boekje isquote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Jezus wat is die opdracht voor geschiedenis een kut opdracht, nog nooit zo'n saai boekje moeten lezen en dan nog een samenvatting erover schrijven.. Het odnerwerp spreekt me wel aan amar de maneir waarop het geschreven is, nee.
.
Oops.quote:
Pubers genoeg andersquote:
Daar heb je gelijk in..quote:
*extremiteit meldt zichquote:
Dat ben ik ook, maar je onderschat het best snel, ze hebben een beter algoritme verzonnen om alle tekst in zo'n boekje te comprimeren dan om van een bestand van een terabyte een KB te maken.quote:
Ik wilde geen namen noemen, maar goed...quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef kanaiken het volgende:
*extremiteit meldt zich
Laten we even een vreugdedansje maken:quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in..
Ik daarentegen ben een adolecent..
quote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wilde geen namen noemen, maar goed...
Omg, en dat moet je gaan samenvatten?quote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar je onderschat het best snel, ze hebben een beter algoritme verzonnen om alle tekst in zo'n boekje te comprimeren dan om van een bestand van een terabyte een KB te maken..
[/nerdpraat]
Ach sterf met je cheeries..quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laten we even een vreugdedansje maken:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach sterf met je cheeries..Ik ben Fokverslaafd.. ik droomde dat ik een leven-ban (geen fokban) had voor doodsverwensingen..
Een nachtmerrie.quote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach sterf met je cheeries..Ik ben Fokverslaafd.. ik droomde dat ik een leven-ban (geen fokban) had voor doodsverwensingen..
Ik zal Nikky op de hoogte stellenquote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuhquote:
Ahuh!!!quote:
Denk dat ze je voor gek verklaart..quote:Op maandag 7 november 2005 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zal Nikky op de hoogte stellen
quote:
Achutquote:
Slaap lekkerquote:
Adblock hebben?quote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou toch telkens denken aan mn cursus ondertitelen als ik dit zie?
Whehehe nu alquote:
quote:
Natuurlijkquote:
heb je serieus een cursus ondertitelen gevolgd?quote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom moet ik nou toch telkens denken aan mn cursus ondertitelen als ik dit zie?
Als deel van mn opleiding, jup.quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
heb je serieus een cursus ondertitelen gevolgd?
Ik ga je daar morgen verder over ondervragenquote:
Van mij mag je.quote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ga je daar morgen verder over ondervragen
Nog al zo eenquote:
Ik ga ook zoquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog al zo een
Wat is dat toch met die BeF'ers van tegenwoordig... dat gaat maar slapen voor middernacht!
Uitvallend internet enzoquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Zebbie het volgende:
Ahum?
Ik zat net the ring te kijken, is het afgelopen, refresh ik op fok, geen reactiesquote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uitvallend internet enzo
Naast mijn imago als topickiller natuurlijk
Waar?quote:
In je toiletpotquote:
Sloeg ik jou?quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef djenneke het volgende:
In je toiletpot![]()
(zo niet grappig, ik weet het, maar mij slaan is ook weer zozo...)
Het zou verdiend zijn, maar gelukkig kon je je inhouden... ofzoquote:
klinkt wel erg erotisch eigenlijkquote:
Welja, laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 7 november 2005 23:34 schreef djenneke het volgende:
Het zou verdiend zijn, maar gelukkig kon je je inhouden... ofzo![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
klinkt wel erg erotisch eigenlijk![]()
o ja, en jezelf quoten is kewl
Mee eens!quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
Alles is kut en iedereen moet dood.
ah je bent weer je vrolijke oude zelfquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
Knuffelen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
Inderdaad, en iedereen leeft nog steeds (op een paar afrikanen na)quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah je bent weer je vrolijke oude zelf
Bijna alles / bijna iedereen. Verder prima stelling.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
Je kunt ook jezelf helpen, dan is niemand meer kut, en hoeft niemand doodquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
Die hoerenkloon moet helemaal d'r/z'n bek houden.quote:
Wiens kloon?quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Die hoerenkloon moet helemaal d'r/z'n bek houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |