quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
wie ben jij?quote:Op maandag 7 november 2005 15:50 schreef the900 het volgende:
Wie is DL?
Iets met Hoi en kooien enzo.quote:
Ja dat wel...... maar je krijgt van die foute gedachtes bij zulks een kleine typoquote:
Niet naar school gegaan, heerlijckquote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef jackson het volgende:
Dagje vrij gehad van school vandaag
Beetje gewerkt en zometeen weer werken...
Hoest hier?
Jij ookal nietquote:Op maandag 7 november 2005 16:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niet naar school gegaan, heerlijck
ja ik ook, en ik heb nu al geen zinquote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij ookal niet?
Morgen wel weer vroeg beginnen
Hier nog 1 die weinig zin heeft. Meteen weer volgas aan dat kutproject beginnenquote:Op maandag 7 november 2005 16:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja ik ook, en ik heb nu al geen zin![]()
Ja ik heb een verplicht practicumquote:Op maandag 7 november 2005 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier nog 1 die weinig zin heeft. Meteen weer volgas aan dat kutproject beginnen
We kunnen niet allemaal op onze 16e gaan werkenquote:
Kijk je uit dat we je niet omver rijden met onze veel te dikke auto's over 10 jaarquote:
Daar kwam ik ook achter nadat ik had gesubmit.quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef DeLeider het volgende:
er staat een typo in de TT!!! vriendin, niet vrienden
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal op onze 16e gaan werken
Whčhčhčhé!quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk je uit dat we je niet omver rijden met onze veel te dikke auto's over 10 jaar![]()
Dat heb je wel eens.... dat zijn dus de dagen dat je eigenlijk niet had moeten komen. Leer ervanquote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef the900 het volgende:
Ik ben wel naar school geweest. Het was saai.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens.... dat zijn dus de dagen dat je eigenlijk niet had moeten komen. Leer ervan
Nogalquote:
Dat heb ik gemerkt..... ik ben blijven zitten in de eerste van het mbo, van vwo naar vmbo geschopt, en nadat ik vmbo gehaald had wou ik havo doen en ben daar vanaf geschopt. Terwijl ik het toch best makkelijk vondquote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Nogal. Op die manier ga je selectief naar school... doet het vooral goed op MBO/HBO
ik heb altijd die van iglo, die zijn wel lekker als je ze in de oven maakt tenminste.quote:
Ristorante van Oetkerquote:Op maandag 7 november 2005 17:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik heb altijd die van iglo, die zijn wel lekker als je ze in de oven maakt tenminste.
Dan ging er ergens toch iets misquote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt..... ik ben blijven zitten in de eerste van het mbo, van vwo naar vmbo geschopt, en nadat ik vmbo gehaald had wou ik havo doen en ben daar vanaf geschopt. Terwijl ik het toch best makkelijk vond
Tjah een grote bek en daarbij wel eerlijk en kritisch zijn werd niet door al m'n leraren gewaardeerd, beetje zonde want als examentraining in 4 vmbo deed ik de trainingen vna 6 vwoquote:
tja ach, ik heb het nu wel relaxed..... ik loop een periode voor met bepaalde vakkenquote:Op maandag 7 november 2005 17:27 schreef the900 het volgende:
zonde dat je het zo verneukt hebt dan
Wat doe je op et moment ?quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
tja ach, ik heb het nu wel relaxed..... ik loop een periode voor met bepaalde vakken
Mbo niveau 4, Algemene operationele techniek, vapro C, goed verdienende baan bij chemische bedrijven als processoperatorquote:
Geld is wel handig op zich, het is nog belangrijker dat je doet wat je leuk vind. Cliché, maar ongelooflijk waarquote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mbo niveau 4, Algemene operationele techniek, vapro C, goed verdienende baan bij chemische bedrijven als processoperator
thnx mate, kvind er geen fuck aanquote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geld is wel handig op zich, het is nog belangrijker dat je doet wat je leuk vind. Cliché, maar ongelooflijk waar
quote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
thnx mate, kvind er geen fuck aanmaarja hierna kan ik wel wat doen op hbo niveau
hopelijkquote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt hierna de chemiestudies voor het uitkiezen?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hopelijknee oa Chemische Technologie enzo..... maar met toelatingseisen kan ik overal heen..... van een lab tot een olie platform
Ik zwaai slechts bij hoge uitzondering.. zoals naar c, daar zou ik wel naar zwaaien vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zwaaide niet, dus dan mag het
quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zwaai slechts bij hoge uitzondering.. zoals naar c, daar zou ik wel naar zwaaien vandaag
quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wilde wat vragen, maar dat is dus overbodig nu
Ik zou er een boek over schrijven..quote:
En dan opsturen naar 'één bepaald iemand'?quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over schrijven..
Tofquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
TT gewijzigd.
Neuh.. die mag m kopen in de winkel..quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan opsturen naar 'één bepaald iemand'?
Houdoe en bedankt olee oleeeeequote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
TT gewijzigd.
Vooâh duuâhquote:Op maandag 7 november 2005 18:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof
[..]
Neuh.. die mag m kopen in de winkel..
quote:
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!quote:
Slet! Spemmert!quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!
Alles. User-,mod-, en profiel (-> tof fotoboek van mij)-nominaties.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!
Alles. User-,mod-, en profiel (-> tof fotoboek van mij)-nominaties.
Woefquote:Op maandag 7 november 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Niks spamslet.!
Ik kan ook weer de TT terugzetten, hoor! Ondankbare honden!!!:R :Rr11
Das balen, kost je 5 pleurootjesquote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef Janetje het volgende:
Godverdegodverdegodverde pardon my french Is mn pinpas beschadigd...
Doet-ie het helemaal nergens meer?quote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef Janetje het volgende:
Godverdegodverdegodverde pardon my french Is mn pinpas beschadigd...
7,50 ja..quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Das balen, kost je 5 pleurootjes
Nergensquote:Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doet-ie het helemaal nergens meer?
Et pardon pour ton Français, naturellement
Das kut, hoe ga je dat oplossen?quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
7,50 ja..En ik zit op mn studentenkamer, er is niemand thuis.. ik heb geen eten in huis en geen geld
Pasje komt vrijdag binnen op mn studentenadres..
Damn..
quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Das kut, hoe ga je dat oplossen?![]()
Lijkt me ook ja..quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef cerror het volgende:
Ovjl, het bagger muziekalbum 2005!
Doe eens mee godverdomme.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Werkelijk geen idee.. aankloppen bij een vriendin van me?
Dat zijn pure koolhydraten!quote:[..]
Lijkt me ook ja..Gezien ik compleet niks in huis heb.. (behalve drank dan
)
Ach.. Dat is toch wel goed.. dat weet ik nu alquote:Op maandag 7 november 2005 19:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel geld, maar ik kan er niet bij, kun je wat lenen?
En die moet ik dus níet binnenkrijgenquote:Dat zijn pure koolhydraten!
Moet je daar allemaal nog aan beginnen?quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme, kwam er vandaag achter dat ik morgen een rep natuurkunde in moet halen waa rik vandaag het tentamen van heb gehad, en heb morgen een geschiedenis tentamen ook, en daar bovenop meot ik nog een heel boekje lezen van geschiedenis en er een samenvatting over schrijven, wist niet dat dat morgen al af moest zijn..
.
Alles mag, zolang het enigzins muziek resembleerd.quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
We kunnen allemaal muziek maken?
Komt wel goed...quote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef DeLeider het volgende:
kan je niet wat lenen van iemand J?
Heb je geluk meequote:Op maandag 7 november 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. Dat is toch wel goed.. dat weet ik nu al
Want....?quote:[..]
En die moet ik dus níet binnenkrijgen
Ok, zal kijken of er wat uitkomt, maar eerst leren (quote:
Iedereen kan muziek maken met Ravensbergerquote:Op maandag 7 november 2005 20:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Alles mag, zolang het enigzins muziek resembleerd.
Koolhydraten als suiker zijn niet goedquote:
Maar drank wel.quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Koolhydraten als suiker zijn niet goed
Dan word ze dik, en dan gaat ze dood, en dat is natuurlijk niet de bedoeling he.quote:
Whehehe, ik heb 'm gebookmarkt!quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef cerror het volgende:
Ovjl, het bagger muziekalbum 2005!
Doe eens mee godverdomme.
Hangt er vanaf, voor een energie boost zijn ze goedquote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ow, dat was juist níet de bedoeling, ik haal dat altijd door elkaarquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan word ze dik, en dan gaat ze dood, en dat is natuurlijk niet de bedoeling he.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel suiker er zit inquote:
Misschien vind hij van welquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan word ze dikker, en dan gaat ze dood, en dat is natuurlijk niet de bedoeling he.
Oeh.. leuk.. dan zit ik de hele avond te stuiteren..quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, voor een energie boost zijn ze goed
Vind ik toch zo'n breezah achtig drankjequote:Op maandag 7 november 2005 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel suiker er zit in
*even kijkt..
Blue Curacao?
Ik ben stiekem lief, maar om mijn imago op te houden wil ik je best doodwensenquote:[..]
Misschien vind hij van wel
quote:[..]
Oeh.. leuk.. dan zit ik de hele avond te stuiteren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |