abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32085470
Is het zo belangrijk om het in de titel te zetten? Er rellen waarschijnlijk meer Fransen dan Moslims. Hoewel die fransen prima moslim kunnen zijn. Maar het kan geen kwaad bij het maken van een titel je obsessie even aan de kant te schuiven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32085577
De titel is al aangepast .
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:14:31 #53
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_32090819
Niet iedereen met een getint uiterlijk hoeft per se moslim te zijn...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_32094106
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Keer op keer wordt Al-Qaida zwart gemaakt door hen verantwoordelijk te stellen voor dingen die ze absoluut niet hebben gedaan ! Al een aantal maanden is Al-Qaida bezig de naam te zuiveren door in het publiek te treden met de goede daden die ze verrichten in bv. de 3de wereld etc. .. Al-Qaida heeft in het verleden wat fouten gemaakt, maar dat is menselijk, maar nogmaals, steeds vaker treden zij naar buiten met bv. giften aan de 3de wereld of de bouw van scholen etc. Dus zo slecht is die club niet denk ik..

²
Verheerlijking van een criminele en moorddadige organisatie
Verheerlijken van Hitler wordt (terecht) niet getolereerd. Maar dit wel?
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:34:16 #55
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32094510
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:19 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Goed punt. Klowjow doe je werk!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 18:41:36 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32094723
quote:

[..]

Het is me sowieso een raadsel dat BSB maar door kan gaan en door kan gaan met het spuien van polariserende, racistische en xenofobische posts.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:48:20 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32094901
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is me sowieso een raadsel dat BSB maar door kan gaan en door kan gaan met het spuien van polariserende, racistische en xenofobische posts.
Vreemd ja.

Ik vind 't trouwens nog meer een raadsel dat users blijven reageren op die idiote provocaties.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 18:50:33 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32094958
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef popolon het volgende:

[..]

Vreemd ja.

Ik vind 't trouwens nog meer een raadsel dat users blijven reageren op die idiote provocaties.
Ik negeer ze inderdaad maar gewoon. Irritant is het wel.
  Moderator dinsdag 8 november 2005 @ 19:00:09 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32095207
quote:

[..]

* sp3c doet zijn ogen dicht en raad in welk topic dit staat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:25:39 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32095944
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik negeer ze inderdaad maar gewoon. Irritant is het wel.
Ja, op een forum heb je 2 opties: je gaat er (inhoudelijk) op in of je negeert het. Iedereen is vrij om datgene te doen wat hem of haar uitkomt. Uiteraard respecteer ik dat, mijn zachte karakter laat ook niets anders toe, gelukkig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32096378
BSB mag dat toch vinden, hij onderbouwt het tenminste, dat onderbreekt er nog wel eens aan.

Volgens mij zijn ook zeer merkwaardige of zelf diote meningen toegestaan op Fok!
pi_32096412
Als ik Bansheeboy dood, is het z'n eigen schuld. Gelukkig heb ik een zwak voor poedels.

(Mag dit eigenlijk? Het is een provocerende metafoor, ! )
pi_32097793
quote:

[..]

Ik snap niet dat iemand zo'n post serieus kan nemen. Ik kan het in ieder geval niet en kan dus ook niet anders dan concluderen dat dit humoristisch bedoeld is. Daarbij heb ik er reeds op gereageerd met de opmerking "normaal te doen".
pi_32097832
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ik Bansheeboy dood, is het z'n eigen schuld. Gelukkig heb ik een zwak voor poedels.

(Mag dit eigenlijk? Het is een provocerende metafoor, ! )
Ik vind hem niet erg sterk, maar laat hem deze keer staan.
pi_32098190
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Goed punt. Klowjow doe je werk!
Dit is mijn vrije dag. Gelukkig zijn er nog twee andere NWS-mods .
pi_32098279
Is er iets?
Allah Al Watan Al Malik
pi_32098337
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
Is er iets?
Rellen in Frankrijk man!
pi_32098463
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Rellen in Frankrijk man!
Tell me something new
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator dinsdag 8 november 2005 @ 23:16:53 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32103238
er zijn geen rellen in Frankrijk, dat zijn leugens, geloof er nix van!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 20:18:32 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32127046
Frankrijk in brand - 16
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een misselijkmakend troep met volk loopt hier toch ook rond. Daar zouden ze ook een straf voor moeten verzinnen. Voor mensen welke maar denken dat iedereen welke iets rechts van willem drees zit voor Nazi uitgemaakt moet worden .
pi_32127560
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Frankrijk in brand - 16
[..]
De afbeelding is gewoon verwijderd hoor. De post ging niet specifiek over een user, maar mocht dat wel het geval zijn wordt er gewoon op eenzelfde manier naar gekeken als anders.
pi_32127872
@Swets, hier maar even verder. Jouw post:
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb ze zelf verwijderd als ik ze te grafisch vond worden of laten staan als ik ze te stompzinnig vond om er iets mee te doen. *knipoogt naar JohnDope.
Ah vandaar dat ik ze misschien niet gelezen heb.
quote:
Daarbij doet het er natuurlijk niet echt toe. Het was het eerste dat bij me opkwam toen ik je reactie op Mutant las, op wie je wel erg fel reageert overigens.
Natuurlijk doet het er toe.
In een topic waar een discussie over honden loopt is het toch ook enigzins vreemd wanneer ik over mijn vakantie begint.

Daarnaast had mutant zijn post een erg hoog 'sliep uit' gehalte. zo van "Wat een stelletje hufters, ik heb het toch wel gezegd" Hetgeen een zeer verkeerde benadering is voor een moderator in een topic als dit. Een domme actie derhalve.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misschien heb je er spontaan overheen gelezen, maar er zaten mensen tussen die praktisch hoopten op rellen. Er zijn 16 delen geweest, je mag zelf best gaan zoeken als je eraan twijfelt hoor. Het is dus weldegelijk aan de orde geweest, aaangezien ikzelf nog aan die discussie heb meegedaan. Blinded by frustration?
Weer zo'n fijne sneer. Vind je het gek dat je aggressief benaderd wordt bokkelul?
Zie je hoe eenvoudig het is om mensen uit te schelden of anderszins stompzinnig te benaderen?

Zoals je kunt zien heeft je collega dat gewist. IK heb die discussie dus niet gelezen.
quote:
Fact is dat het topic op dat moment dat ik het poste praktisch nergens over ging, behalve OVER users.
Blijkbaar miste je de discussie welke daar achter liep, welke toch echt over een correcte strafmaat voor de rellers ging. Blinded by frustration?
quote:
En dat is al helemaal niet de bedoeling, ik poste ONTOPIC.
Nee je was zo offtopic op de lopende discussie (strafmaat) als maar mogelijk was. Je had je beter kunnen wijten aan de post van Salvador, waarin een misselijkmakende parallel met Nazi duitsland wordt getrokken.
quote:
Verder weiger jij inhoudelijk te reageren, in plaats van inhoudelijk reageren ga je lopen kutten over waarom ik zo'n zinnetje plaats. Oeverloos gebullshit van jou kant dus.
Inhoudelijk reageren Je hebt niets gepost man. En je wilde toch zo graag polariseren. Nou nou heb je het. Moet je niet gaan lopen janken over gebullshit. Dat is precies wat je wilde.
pi_32127945
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Weer zo'n fijne sneer. Vind je het gek dat je aggressief benaderd wordt bokkelul?
Zie je hoe eenvoudig het is om mensen uit te schelden of anderszins stompzinnig te benaderen?
[quote]
Wie begint met sneren, kan een sneer terug verwachten.

[quote]
Zoals je kunt zien heeft je collega dat gewist. IK heb die discussie dus niet gelezen.
[..]
Dan moet je dat maar eerst nagaan voordat je praktisch stelt dat ik uit mn nek lul
quote:
Blijkbaar miste je de discussie welke daar achter liep, welke toch echt over een correcte strafmaat voor de rellers ging. Blinded by frustration?
Nee hoor, die heb ik weldegelijk gelezen, echter threads veranderen van onderwerp, of wil je stellen dat de thread vanaf deel 1 hetzelfde is gebleven? Ik irriteerde me wel aan het feit dat het WEER over users ging, EERST over SCH en dan weer over BSB.
quote:
Nee je was zo offtopic op de lopende discussie (strafmaat) als maar mogelijk was. Je had je beter kunnen wijten aan de post van Salvador, waarin een misselijkmakende parallel met Nazi duitsland wordt getrokken.
Mijn reactie was ontopic aangezien het hier om een reeks gaat. Deel 1 t/m deel 16 zijn geen losse onderdelen dus please. Salvador's post was niet gericht jegens een bepaald persoon, next to that is het weggehaald.
quote:
Inhoudelijk reageren Je hebt niets gepost man. En je wilde toch zo graag polariseren. Nou nou heb je het. Moet je niet gaan lopen janken over gebullshit. Dat is precies wat je wilde.
Waarom konden notabene 2 USERS wel direct en normaal op mijn post reageren en JIJ niet?
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 20:57:46 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32128261
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[quote]
Wie begint met sneren, kan een sneer terug verwachten
Precies, dus begin dan niet met heel hautain te sneren "zie je wel dat ik gelijk had, nananaaaaaaana"
quote:
[..]

Dan moet je dat maar eerst nagaan voordat je praktisch stelt dat ik uit mn nek lul
IK moet nagaan of een mod wat gewist heeft???
Als een mod wat gewist heeft, was het niet discussie waardig. Onbegrijpelijk dus dat een andere mod die gewiste discussie weer op gaat rakelen
quote:
Nee hoor, die heb ik weldegelijk gelezen, echter threads veranderen van onderwerp, of wil je stellen dat de thread vanaf deel 1 hetzelfde is gebleven? Ik irriteerde me wel aan het feit dat het WEER over users ging, EERST over SCH en dan weer over BSB.
Meldt dat dan gewoon ipv als een 8e klasser basisschool de kleutertjes proberen af te branden
quote:
Mijn reactie was ontopic aangezien het hier om een reeks gaat. Deel 1 t/m deel 16 zijn geen losse onderdelen dus please. Salvador's post was niet gericht jegens een bepaald persoon, next to that is het weggehaald.
Binnen die delen lopen continue verschillende discussies. Daar haak je op in of je maakt een bruggetje naar een ander onderwerp. Daarnaast is het niet zozeer WAT je zegt, maar HOE je het zegt. Zie hierboven

En Salavador is uiteindelijk weggehaald ja. Toen jij bezig was om je onbegrijpelijke actie te verdedigen stond het er nog gewoon.
quote:
Waarom konden notabene 2 USERS wel direct en normaal op mijn post reageren en JIJ niet?
Ow en omdat 2 mensen wel een reactie plaatste is jouw manier van handelen normaal? Die parallel doortrekkend kunnen we zeggen dat deporteren van mensen blijkbaar normaal is. Immers vinden heel veel users dat. Wat een drogredenatie Mutant

Maar hierbij heb je de polarisatie waar je zo van houdt. Fijn he?
  woensdag 9 november 2005 @ 21:01:04 #75
13462 BansheeBoy
pi_32128364
Hebben 2 mods hier ruzie? Watskeburt?
Dat heb ik in mijn 4 jarig bestaan hier op FoK! never meegemaakt. Ik ben weer een ervaring rijker.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32128409
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben 2 mods hier ruzie? Watskeburt?
Dat heb ik in mijn 4 jarig bestaan hier op FoK! never meegemaakt. Ik ben weer een ervaring rijker.

²
Klowjow postte slechts de reactie van Swetsenegger hier hoor
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 november 2005 @ 21:07:29 #77
13462 BansheeBoy
pi_32128585
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ffeew, gelukkig maar. Ik schrok al, ik herkende de redelijke KlowJow niet terug. Dit is inderdaad meer de agressieve benadering van Swetsenegger.

²
pi_32128821
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies, dus begin dan niet met heel hautain te sneren "zie je wel dat ik gelijk had, nananaaaaaaana"
Volgens mij was jij diegene die met een denigrerende toon begon dat ik maar op moest tiefen?
quote:
IK moet nagaan of een mod wat gewist heeft???
Als een mod wat gewist heeft, was het niet discussie waardig. Onbegrijpelijk dus dat een andere mod die gewiste discussie weer op gaat rakelen
Klowjow heeft een deel gewist ja, vandaar ook dat hij in zijn eigen post "knipoogt naar JohnD." Dat kwam. Het deel dat weggehaalt was, was niet omdat het discussie onwaardig was, maar omdat er een aantal dingen gepost waarvan de VORM i.s.m. de policy was.
[
quote:
Meldt dat dan gewoon ipv als een 8e klasser basisschool de kleutertjes proberen af te branden
Kleutertjes afbranden? Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat of wanneer post daar heb ik jou niet voor nodig. Fact is dat mijn post dus weldegelijk ergens op gebaseerd was en dat het zeker niet uit de lucht is komen vallen, de users die wel de hele discussie hebben meegemaakt weten dat ook, kennelijk jij niet. De hele reeks gaat in het algemeen over de rellen, over integratie, over dingen die ermee samenhangen. Ik poste niet "he wat een lekker weer vandaag", of iets in die trend.
quote:
Binnen die delen lopen continue verschillende discussies. Daar haak je op in of je maakt een bruggetje naar een ander onderwerp. Daarnaast is het niet zozeer WAT je zegt, maar HOE je het zegt.
Hoe ik het zeg? Op een forum kan je geen emotie tonen, woorden zijn woorden. Zolang ik niemand aanval, maar toch een scherpe zin post, is er niets mis mee. Als we alle posts zouden moeten bekijken met betrekking tot 'hoe iemand reageert', zouden we wel erg ver van huis zijn. Er zijn bepaalde regels waarbij schelden niet mag, waarbij discriminatie niet mag etc. Hoe iemand echter zijn mening uitdraagt moet ie voor de rest zelf weten.
quote:
En Salavador is uiteindelijk weggehaald ja. Toen jij bezig was om je onbegrijpelijke actie te verdedigen stond het er nog gewoon.
We zijn nog NET geen robots.
quote:
Ow en omdat 2 mensen wel een reactie plaatste is jouw manier van handelen normaal? Die parallel doortrekkend kunnen we zeggen dat deporteren van mensen blijkbaar normaal is. Immers vinden heel veel users dat. Wat een drogredenatie Mutant
Het zegt meer over de users die reageren dan over de user die het post mijnsinsziens. Je vergelijking slaat overigens als een lul op een drumstel. Kennelijk wisten de users die wel gewoon normaal inhoudelijk konden reageren wel waar het over ging, jij niet, echter in plaats van gewoon normaal te reageren ga je sneren naar diegene die het post. Onbegrijpelijk.
quote:
Maar hierbij heb je de polarisatie waar je zo van houdt. Fijn he?
Zelfs die post weet je verkeerd te interpreteren, polarisatie inhoudelijk, niet polarisatie over hoe het debat gevoerd moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutant01 op 09-11-2005 21:20:36 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_32129065
Maar goed, ik denk toch niet dat we het hier over eens kunnen worden. Vooral gezien de persoonlijke sneer jegens elkaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32129176
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

of ik zie de bomen door het bos niet meer (aangezien de namen bij de quotes geplaatst door klowjow niet worden vermeld) of jij mist iets...

volgens mij ging klowjow in op jow gezanik.

trouwens moet een mod niet een bepaalde tijd en moeite in het forum steken?
ik kan nou niet zeggen dat je bepaald veel aanwezig bent of objectief handelt zoals dat van een modje verwacht mag worden (en zoals klowjow en spec doen)...

2
Islam=facisme
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 21:30:46 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32129262
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij was jij diegene die met een denigrerende toon begon dat ik maar op moest tiefen?
Volgens mij was dat een reactie op jouw hautaine post.
Een reactie kan dus nooit een begin zijn
quote:
Klowjow heeft een deel gewist ja, vandaar ook dat hij in zijn eigen post "knipoogt naar JohnD." Dat kwam. Het deel dat weggehaalt was, was niet omdat het discussie onwaardig was, maar omdat er een aantal dingen gepost waarvan de VORM i.s.m. de policy was.
Hoe had IK het dan moeten weten? Kom dan nog eens terug op je stupide verklaring dat ik dat eerst moet nagaan?
quote:
Kleutertjes afbranden? Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat of wanneer post daar heb ik jou niet voor nodig. Fact is dat mijn post dus weldegelijk ergens op gebaseerd was en dat het zeker niet uit de lucht is komen vallen, de users die wel de hele discussie hebben meegemaakt weten dat ook, kennelijk jij niet. De hele reeks gaat in het algemeen over de rellen, over integratie, over dingen die ermee samenhangen. Ik poste niet "he wat een lekker weer vandaag", of iets in die trend.
Je post was gebaseerd op een GEWISTE discussie. Zo moielijk is het toch niet te begrijpen dat je post dus voor een groot deel WEL uit de lucht komt vallen. En dan hebben we het nog niet over de toon.
quote:
Hoe ik het zeg? Op een forum kan je geen emotie tonen, woorden zijn woorden. Zolang ik niemand aanval, maar toch een scherpe zin post, is er niets mis mee. Als we alle posts zouden moeten bekijken met betrekking tot 'hoe iemand reageert', zouden we wel erg ver van huis zijn. Er zijn bepaalde regels waarbij schelden niet mag, waarbij discriminatie niet mag etc. Hoe iemand echter zijn mening uitdraagt moet ie voor de rest zelf weten.
Ok, goed dat ik het weet
quote:
We zijn nog NET geen robots.
[..]

Het zegt meer over de users die reageren dan over de user die het post mijnsinsziens. Je vergelijking slaat overigens als een lul op een drumstel. Kennelijk wisten de users die wel gewoon normaal inhoudelijk konden reageren wel waar het over ging, jij niet, echter in plaats van gewoon normaal te reageren ga je sneren naar diegene die het post. Onbegrijpelijk.
Je reageerde op een gewiste discussie in een volkomen ander deel van de reeks
quote:
Zelfs die post weet je verkeerd te interpreteren, polarisatie inhoudelijk, niet polarisatie over hoe het debat gevoerd moet worden.
oooow, nu moeten we nuances in polarisatie aanbrengen

Maar je hoeft niet meer te reageren hoor.
Het is duidelijk dat je geen fouten wil toegeven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 21:32:32 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32129320
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, ik denk toch niet dat we het hier over eens kunnen worden. Vooral gezien de persoonlijke sneer jegens elkaar.
Ah je hebt nog WEL door dat je BEGON met sneren.
Actie is reactie he Mutant. Misschien de volgende keer eens een keer naar de POST kijken en niet naar de USER voordat je bijdehand gaat lopen doen.
pi_32129343
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:28 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

of ik zie de bomen door het bos niet meer (aangezien de namen bij de quotes geplaatst door klowjow niet worden vermeld) of jij mist iets...

volgens mij ging klowjow in op jow gezanik.
. Ik heb de post van Swets verplaatst uit het Frankrijk Brand topic om daar een offtopic discussie te vermijden.
quote:
trouwens moet een mod niet een bepaalde tijd en moeite in het forum steken?
ik kan nou niet zeggen dat je bepaald veel aanwezig bent of objectief handelt zoals dat van een modje verwacht mag worden (en zoals klowjow en spec doen)...

2
Het handelen van een mod zal, net als de evaluatie hiervan door degene die gemod wordt, nooit helemaal objectief zijn. Daarbij wordt aanwezigheid achter de schermen geregeld. Het kan dus goed dat iemand soms wegens omstandigheden minder aanwezig is. Met drie mods op een forum moet je dat ook gewoon op kunnen vangen.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:35:58 #84
13462 BansheeBoy
pi_32129413
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:28 schreef DarkDancer het volgende:

Ik kan nou niet zeggen dat je bepaald veel aanwezig bent of objectief handelt zoals dat van een modje verwacht mag worden (en zoals klowjow en spec doen)...
Ja, wat wil je ook, hij is een Moslim, dan ben je niet gauw tevreden. Wees blij dat hij er tijd voor maakt, die jongen doet een zware rechtenstudie, ik kan alleen maar respect voor hem opbrengen dat hij deze taak op zich heeft genomen ondanks zijn studie.

In tegenstelling tot andere donkere dansers heeft hij wel wat in te brengen op dit Forum, en dat is geen haat zoals anderen wel doen.

²
pi_32129493
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, wat wil je ook, hij is een Moslim, dan ben je niet gauw tevreden. Wees blij dat hij er tijd voor maakt, die jongen doet een zware rechtenstudie, ik kan alleen maar respect voor hem opbrengen dat hij deze taak op zich heeft genomen ondanks zijn studie.

In tegenstelling tot andere donkere dansers heeft hij wel wat in te brengen op dit Forum, en dat is geen haat zoals anderen wel doen.

²
Dank je BSB
Allah Al Watan Al Malik
pi_32129528
-edit: je begint vervelend te worden-

[ Bericht 49% gewijzigd door kLowJow op 09-11-2005 21:45:31 ]
Islam=facisme
pi_32129599
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:40 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ik heb iig geen broeders die mensen onthoofden, gehandicapten in de fik zetten, vaders doodschoppen, kinderen aanzetten tot zelfmoordaanslagen, mensenrechten schenden, homo's terroriseren, vrouwen slecht behandelen, loverboy uithangen, laffe aanslagen plegen etc...

of zijn niet alle moslims opeens je broeder meer?

²
Jammer dat je niet inhoudelijk op hem reageert. Hij geeft een verklaring voor het feit waarom ik minder vaak aanwezig ben, waarom ga je daar niet op in? Maar misschien heb je wel gelijk, en kan ik niet objectief modereren, en moet ik maar weg. Immers ik ben toch overbodig, jij kan mijn plaats vast wel innemen en objectief modden toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_32129711
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jammer dat je niet inhoudelijk op hem reageert. Hij geeft een verklaring voor het feit waarom ik minder vaak aanwezig ben, waarom ga je daar niet op in?
oh ik wist niet dat hij voor jouw moest spreken.

maar als die rechtenstudie zo zwaar is en je daarom zo weinig aanwezig bent, waarom ben je dan mod?
Islam=facisme
pi_32129763
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

oh ik wist niet dat hij voor jouw moest spreken.

maar als die rechtenstudie zo zwaar is en je daarom zo weinig aanwezig bent, waarom ben je dan mod?
Omdat er toch iemand moet zijn die dit rotklusje op zich moet nemen, en omdat ik het niet ALTIJD zo druk heb, slechts een aantal periodes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32129905
Is dat een opruimslotje of gaat het Frankrijk fikt-topic definitief dicht omdat het inderdaad nergens meer over gaat?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32130011
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat er toch iemand moet zijn die dit rotklusje op zich moet nemen, en omdat ik het niet ALTIJD zo druk heb, slechts een aantal periodes.
als je de vervulling van MOD op NWS een rotklus vind moet je er mee kappen.
mensen die een hekel hebben aan hun baan/functie presteren ook slecht en moeten ook verantwoordelijkheid nemen.

²
Islam=facisme
pi_32130022
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat een opruimslotje of gaat het Frankrijk fikt-topic definitief dicht omdat het inderdaad nergens meer over gaat?
Daar ga ik nog even over nadenken. Op deze manier is het inderdaad te onzinnig.
pi_32130077
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Damn ik was half aan 't reageren.. Jammer dat 't nogal nergens over gaat. De vorige delen waren imo vrij succesvol. Overigens wordt ik gestoord van alle smilies die nutteloos toegevoegd worden overal...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 9 november 2005 @ 21:55:33 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32130086
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

mensen die een hekel hebben aan hun baan/functie presteren ook slecht en moeten ook verantwoordelijkheid nemen.

²
Kap eens met het continu posten van de
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32130150
quote:

[..]

²
Op posticons letten is er ook niet meer bij
Allah Al Watan Al Malik
pi_32130193
Misschien gewoon van dat Belgie topic een centraal "onrust in Europa" topic maken ofzo waar iedereen daar weer verder kan gaan? Tis maar een idee: Klowjow?
Allah Al Watan Al Malik
pi_32130208
quote:

[..]

²
Kan jij je waardevolle bijdrages aan het forum voortaan niet gewoon beperken tot PUB? (Mede) dankzij jou is het Frankrijk-topic dicht. En nu ga je ook hier nog lekker je blaat-diarree voort zetten
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32130248
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Kap eens met het continu posten van de
Ik kots op de huidige samenleving en de slappe instelling van mensen
die smiley is dus een soort van inpost signature zoals sommige anderen die ook hebben en die dat ook in hun post mogen zetten

²
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 22:01:05 #99
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32130281
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Ik kots op de huidige samenleving en de slappe instelling van mensen
die smiley is dus een soort van inpost signature zoals sommige anderen die ook hebben en die dat ook in hun post mogen zetten

²
Ja, en jij niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32130337
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kan jij je waardevolle bijdrages aan het forum voortaan niet gewoon beperken tot PUB? (Mede) dankzij jou is het Frankrijk-topic dicht. En nu ga je ook hier nog lekker je blaat-diarree voort zetten
volgens mij ging het topic achteruit toen jij en BSB op de proppen kwamen. ik heb zelfs nog een keer gezegd dat we behoorlijk off-topic gingen maar daar achte niemand op. nu het topic dicht is wegens off-topic post ga je zeiken op mij.

²
Islam=facisme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')