quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef LoggedIn het volgende:[..]
toch vind ik em heel mooi hoor
![]()
[..]
die slang heb je wel met het terrarium eromheen achtergelaten he?
![]()
Hehehe moet meteen denken aan een verhaal
![]()
De slang was een keertje ontsnapt (wel meer dan 1 keer maargoed) deze keer waren we 'm echt echt kwijt. Tsja dat de kuikentjes van onze kippen verdwenen was voor ons iig een indicatie dattie nog leefde en zich prima thuis voelde in de omgeving. 4 maanden later kwam een buurmeisje bij ons aanbellen dat er een slang in de struiken van de buren gevonden was en aangezien wij slangen hadden durfde mijn ex vast wel te kijken en hem eventueel te vangen. De hele buurt stond er al met stokken omheen (nog net geen brandende fakkels ) de politie was er al (de helden stonden ook op veilige afstad) en ook de plaatselijke fotograaf van de krant was er al. Mijn ex kijkt in de struiken en ziet meteen dat het onze slang is. Dus hij trekt die slang gewoon uit de struiken - iedreen deinst achteruit - en geeft de slang aan onze 6 jarige zoon die er ook met zijn neus bovenop bij stond. Fotograaf fot gemaakt van mijn zoontje met de slang en toen hebben we 'm maar terug in zijn terrarium gedaan
![]()
wij waren opgelucht dat ie weer terug was iig
![]()
even voor de goede orde: De russische rattenslang is een totaal ongevaarlijke slang die maximaal zo'n twee meter lang wordt. Ergens heel ver achterin zijn bek heeft ie geloof ik een paar kleine giftandjes maar als hij je al zou bijten zouden die je niet eens raken. Dus dat mijn zoontje de slang vasthad is totaal ongevaarlijk geweest. Ik duw mijn kinderen natuurlijk geen gevaarlijke dieren in de handen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!