quote:Op maandag 7 november 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben toch wel blij dat Huntelaar naar Ajax gaat. Een uitstekende spits die nog geen doelpunt heeft gemaakt tegen een topclub, maar uit alle rangen en standen scoort tegen middenmoters, subtoppers en degradatiekandidaten. Hoe lullig het ook mag klinken, maar dáár moet Ajax wel de punten gaan halen op dit moment en dat maakt Huntelaar een behoorlijke aanwinst. Ik begin, nu ik de statistieken er nog eens op na heb geslagen, eindelijk te begrijpen waarom Hiddink KJH heeft laten gaan.

hij is toch zn hele jeugd opgeleid in de 4-3-3? dus hij moet toch wel in dat systeem kunnen ballen. Hoeveel legde hij er in de jeugd in?quote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef Messenga het volgende:
Ach. Babel past veel beter in 4-4-2..

Maar dan wel als een tye Patrick Kluivert...quote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is toch zn hele jeugd opgeleid in de 4-3-3? dus hij moet toch wel in dat systeem kunnen ballen. Hoeveel legde hij er in de jeugd in?

Lijkt me wel, maar hij is in potentie meer een type Henry.. die voetbalt ook geweldig met Reyes/Bergkamp/Van Persie/Ljungberg naast zich..quote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is toch zn hele jeugd opgeleid in de 4-3-3? dus hij moet toch wel in dat systeem kunnen ballen. Hoeveel legde hij er in de jeugd in?

Ten eerste ben ik principieel tegen overdadig gebruik van bold, maar dat terzijde.quote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef DeVinger het volgende:
Het lijkt me geen slecht nieuws dat Pienaar en Trabelsi na dit seizoen vertrekken.
(denk dat ook De Jong wel vertrekt)
In mijn ogen is hét probleem bij AJAX, buiten dat ze niet scoren (dan was er ws minder gezeik), maar nog belangrijker is het feit dat ze grofweg gezien 20 basisspelers in de selectie hebben. Vrijwel geen enkele positie is zeker van zijn plek. Deze selectie, klinkt raar, heeft gewoon té veel talent, en te weinig bikkels. AJAX zou afscheid moeten nemen van een flink aantal spelers en weer gaan werken aan een vaste basis11 (zoals paar jaar terug in de CL).
stekelenburg
Grygera - heitinga - Escude- maxwell/urby
maduro - galasek/lindenbergh
sneyder
rosales - Rosenberg/Babel - Mitea/Babel
houden: Anastasiou, De Mul, Manucharyan, Vermaelen, Vermeer
weg: Vonk, Lobont, Juanfran, Charisteas, Boukhari
Ik zou in de winterstop niets meer halen, gewoon dit jaar afmaken (playoffs) en in de zomer mss nog wat aantrekken (wel verstandig!).
Dit is natuurlijk allemaal wat makkelijk gezegd, en is ook niet 123 te realisren, maar ik vraag me wel af wat jullie ajax supporters ervan denken?

LOL....ik zie het er in iedergeval niet in zitten...althans niet in de opstelling die jij maakt..quote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef DeVinger het volgende:
Het lijkt me geen slecht nieuws dat Pienaar en Trabelsi na dit seizoen vertrekken.
(denk dat ook De Jong wel vertrekt)
In mijn ogen is hét probleem bij AJAX, buiten dat ze niet scoren (dan was er ws minder gezeik), maar nog belangrijker is het feit dat ze grofweg gezien 20 basisspelers in de selectie hebben. Vrijwel geen enkele positie is zeker van zijn plek. Deze selectie, klinkt raar, heeft gewoon té veel talent, en te weinig bikkels. AJAX zou afscheid moeten nemen van een flink aantal spelers en weer gaan werken aan een vaste basis11 (zoals paar jaar terug in de CL).
stekelenburg
Grygera - heitinga - Escude- maxwell/urby
maduro - galasek/lindenbergh
sneyder
rosales - Rosenberg/Babel - Mitea/Babel
houden: Anastasiou, De Mul, Manucharyan, Vermaelen, Vermeer
weg: Vonk, Lobont, Juanfran, Charisteas, Boukhari
Ik zou in de winterstop niets meer halen, gewoon dit jaar afmaken (playoffs) en in de zomer mss nog wat aantrekken (wel verstandig!).
Dit is natuurlijk allemaal wat makkelijk gezegd, en is ook niet 123 te realisren, maar ik vraag me wel af wat jullie ajax supporters ervan denken?

quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Shreyas het volgende:
...
Ik vrees dat een plek bij de laatste 4 het hoogst haalbare is nu, dus daar moeten we nu voor gaan.
...

Maakt mij niets uit. Helden zijn het.quote:Op maandag 7 november 2005 18:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen de manier waarop ze zijn weggegaan![]()

Boateng? Haal dan direct Van Gobbelen, als je toch een oud-Feyenoorder met routine zoekt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef rompompom het volgende:
Hehe, Boateng is niet eens zo'n slecht idee, dat is er wel eentje die de beuk erin weet te gooien! Maar die verdient vijf keer meer bij Middlesborough, dus die gaat daar echt niet weg

Ja, en dan halen we meteen Obiku effe opquote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boateng? Haal dan direct Van Gobbelen, als je toch een oud-Feyenoorder met routine zoekt.

We kunnen altijd eens in Zuid-Oost een kijkje nemen of Veldman nog iets te doen heeft. Gebrek aan vechtlust kun je hem niet ontkennenquote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boateng? Haal dan direct Van Gobbelen, als je toch een oud-Feyenoorder met routine zoekt.

quote:Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en dan halen we meteen Obiku effe op

Ronald & Frankquote:

Whehehe! Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19224

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |