niet makkelijk, maar ook ik was vitessesupporter toen ze 2 jaar lang kut draaiden, belabberd voetbal lieten zien en het gelredome leegstroomde. Ik zeg: blijf je club door dik en dun steunen! Gister in de goffert was het doodstil (op de samenvatting), ajax fans hingen ontredderd tegen het glas aan.....zing dan! schreew! Scheld een nec-er uit (sowieso een goede daad), maar van je club niet steunen gaan ze écht niet beter spelen!quote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zeg. ik zeg bijna he
ben nu 3/4 van mijn leven supporter en natuurlijk zal ik nooit overstappen. alleen is het op dit moment niet erg gemakkelijk om ajax supporter te zijn en dat is jammer, erg jammer zelfs.
wees gerust. ik blijf ze steunen en ga ook nog gewoon naar het stadion hoor. alleen ik zou ze zo graag weer es een keer willen zien wervelen en graag zsm!quote:Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
niet makkelijk, maar ook ik was vitessesupporter toen ze 2 jaar lang kut draaiden, belabberd voetbal lieten zien en het gelredome leegstroomde. Ik zeg: blijf je club door dik en dun steunen! Gister in de goffert was het doodstil (op de samenvatting), ajax fans hingen ontredderd tegen het glas aan.....zing dan! schreew! Scheld een nec-er uit (sowieso een goede daad), maar van je club niet steunen gaan ze écht niet beter spelen!
Dat was voor dit seizoen al duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Trabelsi dus ook zeker weten weg hoor ik net op de radio?
Truequote:Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard, er bestaan immers geen andere clubs![]()
Er zitten best wel een paar ervaren krachten in de selectie, maar die hebben totaal geen overwicht op de jonkies.quote:Op maandag 7 november 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
leuk al die talenten die gehaald moeten worden, maar haal er eens een ervaren kracht bij, iemand die de jongens verder helpt
Zoals?quote:Op maandag 7 november 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
leuk al die talenten die gehaald moeten worden, maar haal er eens een ervaren kracht bij, iemand die de jongens verder helpt
jan van halst nog maar es proberen?quote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zitten best wel een paar ervaren krachten in de selectie, maar die hebben totaal geen overwicht op de jonkies.
We hebben een type Lerby of Wouters nodig: iemand die de jonkies verrot scheld als ze hun taken niet uitvoeren.
Precies. Dat is bij psv wel goed geregeld. Cocu die aisatti en affalay onder zijn hoede neemt, corrigeert en advies geeft. Dat missen ze bij Ajax. Maar ja wie zou daar kandidaat voor zijn. Iemand suggesties??quote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zitten best wel een paar ervaren krachten in de selectie, maar die hebben totaal geen overwicht op de jonkies.
We hebben een type Lerby of Wouters nodig: iemand die de jonkies verrot scheld als ze hun taken niet uitvoeren.
Frank de Boer wilde graag en had de jonge verdedigers veel kunnen leren. Om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zoals?
Davids wou niet, Winston, Frank en Ronald? Ik weet het niet hoor...
Landzaat heeft ook te weinig overwicht en is zelf ook te timide.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Vreven...
Landzaat halen als aanvoerder van het jonge grut...
Idd.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Landzaat halen als aanvoerder van het jonge grut...
Hou es op met dat soort derderangs figuren op te noemen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
De Zeeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |