abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32059870
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef snellejelle het volgende:

[..]

uiteraard, er bestaan immers geen andere clubs
True

Ajax voor altijd!
Houd van een lijntje.
  maandag 7 november 2005 @ 16:17:19 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32059940
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
leuk al die talenten die gehaald moeten worden, maar haal er eens een ervaren kracht bij, iemand die de jongens verder helpt
Er zitten best wel een paar ervaren krachten in de selectie, maar die hebben totaal geen overwicht op de jonkies.
We hebben een type Lerby of Wouters nodig: iemand die de jonkies verrot scheld als ze hun taken niet uitvoeren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 november 2005 @ 16:19:16 #163
82589 S-Two
barba macacu
pi_32059996
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
leuk al die talenten die gehaald moeten worden, maar haal er eens een ervaren kracht bij, iemand die de jongens verder helpt
Zoals?

Davids wou niet, Winston, Frank en Ronald? Ik weet het niet hoor...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 16:19:21 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32060000
inderdaaad want Galasek is geen leider, bovendien heeft hij alleen bij Ajax internationale ervaring opgedaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 november 2005 @ 16:20:27 #165
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32060031
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Er zitten best wel een paar ervaren krachten in de selectie, maar die hebben totaal geen overwicht op de jonkies.
We hebben een type Lerby of Wouters nodig: iemand die de jonkies verrot scheld als ze hun taken niet uitvoeren.
jan van halst nog maar es proberen? davids is ook zo'n type, maar dat ging dus niet door...bosvelt, cocu, vreven....allemaal types die erg sterk in dat profiel vallen. hoewel sommigen voetballend niet veel meer brengen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_32060037
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Precies. Dat is bij psv wel goed geregeld. Cocu die aisatti en affalay onder zijn hoede neemt, corrigeert en advies geeft. Dat missen ze bij Ajax. Maar ja wie zou daar kandidaat voor zijn. Iemand suggesties??
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 16:21:01 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32060041
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:19 schreef S-Two het volgende:

[..]

Zoals?

Davids wou niet, Winston, Frank en Ronald? Ik weet het niet hoor...
Frank de Boer wilde graag en had de jonge verdedigers veel kunnen leren. Om maar eens wat te noemen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32060059
Vreven...

Landzaat halen als aanvoerder van het jonge grut...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 16:23:43 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32060094
De Zeeuw?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 november 2005 @ 16:24:04 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32060107
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Vreven...

Landzaat heeft ook te weinig overwicht en is zelf ook te timide.
Frank de Boer is over the hill, maar zou qua karakter wel die rol op zich kunnen nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32060120
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Idd.

En Frank de Boer. Jongens, kom op zeg .....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 7 november 2005 @ 16:25:13 #172
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32060149
golfer had het over jonkies verrot schelden, ze op hun plaats zetten. Dat zie ik vreven eerder doen dan landzaat
Vamos el TRI!
pi_32060163
Iemand die nog niet bij Ajax gespeeld heeft zal volgens mij niet zomaar ineens het initiatief nemen en die jonkies onder zijn hoede nemen. Je komt dus al snel bij een oud-speler uit, die weet hoe het er binnen Ajax aan toe gaat, die weet wat er allemaal speelt en die nog steeds voetballend ook mee kan en die beschikbaar is.

Nou, noem ze maar op...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32060169
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
De Zeeuw?
Hou es op met dat soort derderangs figuren op te noemen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32060184
Ik heb het liefst een Ajacied als ervaren man, maar het is een beetje moeilijk wie dat nou moet zijn. Uit de lichting '95 lijkt mij niet iemand haalbaar.
Ervaren spelers en bruikbare spelers uit die periode erna zijn naar mijn mening Chivu en Gronkjaer, maar die lijken mij nu net geen gezaghebbende leiders.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 16:27:18 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32060221
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hou es op met dat soort derderangs figuren op te noemen.
waarom Galasek speelt toch ook voor Ajax, bovendien speelt de Zeeuw bij de nummer 2 van Engeland
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 november 2005 @ 16:27:24 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32060225
Zie maar eens een leider te vinden die een band met Ajax heeft, naar Ajax wilt komen en qua niveau het team wat kan leren. Waar PSV types als Phillip Cocu, Jaap Stam en in de toekomst Ruud van Nistelrooij kan benaderen, heeft Ajax er geen één.

Frank en Ronald de Boer zijn te oud, kunnen het niveau niet aan. Edgar Davids wil(de) niet naar Ajax, blijft een broodvoetballer en in de subtop van Engeland verdien je simpelweg meer. Clarence Seedorf en Patrick Kluivert zijn geen leidersfiguren, verkeerde mentaliteit. Edwin van der Sar doet het nog uitstekend bij Manchester United en een doelman is niet het prototype leider.

Ik weet maar één serieuze kandidaat, maar die zal (nog) niet willen: Cristian Chivu.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32060240
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Idd.

En Frank de Boer. Jongens, kom op zeg .....
Beetje meer respect voor Frank mag wel.

Wat gaan de topics hard . Vlaar Huntelaar . Nu nog (een) leider(s).
pi_32060333
Vreven kansloos figuur
De zeeuw, heeft iig veel (Championship) ervaring
Chivu die speelt de sterren van de hemel in de serie A.
pi_32060363
Kiwoe
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32060390
Kiwoe mag van mij altijd terugkomen
pi_32060418
Chivu is een held, maar zal voorlopig nog niet terugkomen. Helaas.

Ik hoop wel dat ie z'n carriere afsluit bij Ajax.
pi_32060566
quote:
'Juventus aast op drie Ajacieden'
Volgens Calciomerato gaat Juventus komende zomer op koopjesjacht bij Ajax. Behalve Maxwell zouden de Italianen ook Hatem Trabelsi en Nigel de Jong willen inlijven. Het drietal heeft een aflopend contract bij de Amsterdamse club.

De Juventus-interesse in Maxwell bestaat al geruime tijd. De Braziliaanse verdediger revalideert momenteel van een zware knieblessure en houdt al zijn toekomstopties open. Mogelijk gaat hij in januari praten met Juventus.

Ook de interesse in Hatem Trabelsi is niet nieuw. De Tunesier werd al enkele malen in verband gebracht met enkele Italiaanse topclubs. Vandaag werd bekend dat de rechtsback zijn aflopende contract bij Ajax niet verlengd.

Over de toekomst van Nigel de Jong is nog weinig duidelijk. De middenvelder staat in de belangstelling van onder meer HSV en Tottenham Hotspur, maar geeft volgens geruchten de voorkeur aan een langer verblijf bij Ajax.
  maandag 7 november 2005 @ 16:49:44 #184
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32060776
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Nashje het volgende:
Vandaag werd bekend dat de rechtsback zijn aflopende contract bij Ajax niet verlengd.
[..]
lekker persbericht, met zo'n spelfout
Vamos el TRI!
pi_32060784
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Nashje het volgende:

[..]
Ze gaan alle drie sowieso wel weg na dit seizoen, dus deze mogelijkheid zit er nog best in ook...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 7 november 2005 @ 16:53:02 #186
97934 ASroma
Flamboyant
pi_32060847
als ajax nog een keer verliest staan ze zowat in het tweede rijtje

waarom wordt er verlopig niet van het 4-3-3 systeem afgewijkt, babel, pienaar komen op zulke posities totaal niet uit de verf, en ajax heeft op het moment gewoon geen spits die goed uit de verf kan in een systeem met vleugels.
  maandag 7 november 2005 @ 16:55:30 #187
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32060902
Seedorf heeft er de arrogantie voor...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32060957
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef Spideyman het volgende:
Die zal nooit onder Blind willen voetballen
pi_32060961
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
inderdaaad want Galasek is geen leider, bovendien heeft hij alleen bij Ajax internationale ervaring opgedaan.
Je vergeet het Tsjechisch Elftal voor het gemak even?
Maar Galasek is geen leider en heeft al eerder bedankt voor de aanvoerdersband. Jammer dat V.D. Sar net naar Manchester is gegaan, anders was hij nog wel te porren geweest voor Amsterdam denk ik
pi_32060973
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:57 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Die zal nooit onder Blind willen voetballen
misschien maar beter ook.
hij is ook de reden dat davids niet is gekomen.
pi_32061029
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef Elvislives het volgende:

[..]

niet makkelijk, maar ook ik was vitessesupporter toen ze 2 jaar lang kut draaiden, belabberd voetbal lieten zien en het gelredome leegstroomde. Ik zeg: blijf je club door dik en dun steunen! Gister in de goffert was het doodstil (op de samenvatting), ajax fans hingen ontredderd tegen het glas aan.....zing dan! schreew! Scheld een nec-er uit (sowieso een goede daad), maar van je club niet steunen gaan ze écht niet beter spelen!
Bedankt voor de moeite maar Vitesse met Ajax vergelijken??
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32061115
quote:
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 7 november 2005 @ 17:11:24 #193
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32061362
quote:
Dat mag hij ook....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  maandag 7 november 2005 @ 17:14:00 #194
54636 Eb
Le Big Mac
pi_32061427
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef ASroma het volgende:
als ajax nog een keer verliest staan ze zowat in het tweede rijtje

waarom wordt er verlopig niet van het 4-3-3 systeem afgewijkt, babel, pienaar komen op zulke posities totaal niet uit de verf, en ajax heeft op het moment gewoon geen spits die goed uit de verf kan in een systeem met vleugels.
jawel hoor, Babel in de punt!
  maandag 7 november 2005 @ 17:15:07 #195
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32061455
Ach. Babel past veel beter in 4-4-2..
pi_32061536
om de spirit erin te houden
quote:
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!
Alom gevreesd in heel den lande,
Glorie onzer Amstelstad...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?

Ajax hup, geen krachten sparen,
Van ons voetbal-legioen.
Een roep, die geldt, dat is je ware:
Rood en Wit wordt kampioen!
Ajax hup, rood-witte schare,
Dapp're strijders, fier en koen.
Geen club die ons kan evenaren,
Rood en Wit wordt kampioen!
pi_32061583
Bedankt voor Aborah

Goede speler
  maandag 7 november 2005 @ 17:22:37 #198
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32061650
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef snellejelle het volgende:
om de spirit erin te houden
[..]
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32061765
Ik ben toch wel blij dat Huntelaar naar Ajax gaat. Een uitstekende spits die nog geen doelpunt heeft gemaakt tegen een topclub, maar uit alle rangen en standen scoort tegen middenmoters, subtoppers en degradatiekandidaten. Hoe lullig het ook mag klinken, maar dáár moet Ajax wel de punten gaan halen op dit moment en dat maakt Huntelaar een behoorlijke aanwinst. Ik begin, nu ik de statistieken er nog eens op na heb geslagen, eindelijk te begrijpen waarom Hiddink KJH heeft laten gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32061857
Ik ben en blijf gewoon voor Ajax, zelfs als we degraderen. Echter denk ik dat het niet zover zal komen. Ajax is een club dat meer speelt op kwaliteit dan op karakter, net als het Nederlands elftal eigenlijk. Dergelijke teams spelen het beste met de mes op de keel, ik had gehoopt dat ze tegen NEC al dat gevoel zouden hebben, maar de euforie van de CL ontmoeting met FC Thun heeft Ajax weer redenloos overmoedig gemaakt, dat zag je ook aan opmerking en de blik van Nigel de Jong na die wedstrijd.

Ik heb het gevoel dat we nu alleen nog maar kunnen stijgen, maar het blijft natuurlijk wel erg als je kijkt naar waar we staan. Ik vrees dat een plek bij de laatste 4 het hoogst haalbare is nu, dus daar moeten we nu voor gaan.

Ik kan leven met het vertrek van Pienaar en Trabelsi, ook de spitsen mogen vertrekken. Het wordt tijd om weer een nieuw Ajax te bouwen, met echte goede buitenspelers een goede spits en (ook mentaal) sterke middenvelders. Ik heb wat dat betreft alle vertrouwen in Blind, ik geloof wel dat hij zo een elftal kan bouwen. De vraag is natuurlijk alleen of hij daar nog wel de kans voor krijgt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')