abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:17 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32056457
Ja, co is gek .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:36 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32056467
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:44 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ajax is weer toe aan een goede, ervaren trainer. Als ze straks aan het eind van dit seizoen troosteloos 5e of 6e zijn geworden, weet ik nog wel iemand die Ajax er weer bovenop kan helpen...
Marco van Basten? Johan Cruyff? Frank Rijkaard? Louis van Gaal?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 14:21:44 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32056474
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:14 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ben maar blij met je 25% en Sibon
Sibon de ideale man om de ballen uit de bomen te halen op de Herdgang
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:52 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32056480
Allereerst wil ik benadrukken dat Danny Blind vóóral in de media geweldig overkomt, toch deel ik niet de mening van de Ajax Supporters Delegatie. Ik ben namelijk van mening dat Danny Blind niet capabel genoeg is voor de functie van trainer/coach van Ajax, nog niet. Net als Jan Wouters is Danny Blind voor de leeuwen gegooid, met een elftal dat niet draait. Danny Blind verdient het echter, net als Jan Wouters, niet om keihard aan de kant gezet te worden. Danny Blind moet zijn oude functie terugkrijgen, met eventuele kansen op een tweede kans als trainer/coach van Ajax. Ajax heeft namelijk NU een trainer nodig met ervaring, een trainer die dit Ajax kan laten presteren en samen met Martin van Geel een elftal kan bouwen dat ieder jaar meestrijdt om de landstitel en de club weer mee laat doen in Europa.

Ik kan maar drie trainers noemen die dit in zich hebben: Martin Jol, Co Adriaanse en Henk ten Cate. De eerste zit echter prima bij de Spurs, dus zal zich niet beschikbaar stellen. De tweede wil zich nog bewijzen bij FC Porto en zou wellicht niet (meer) witten te wachten op Ajax, ook al zit Martin van Geel nu bij deze club. De derde lijkt wel beschikbaar, bij Barça staat hij in de schaduw van Frank Rijkaard, dat is even leuk, maar niet voor altijd. De grote wederopstanding van Barça is meer een verdienste van Henk te Cate, dan van Frank Rijkaard, de ideale man voor Ajax dus! Overigens ben ik nu niet iemand die ineens het vertrouwen in Danny Blind kwijt is, ik was vanaf zijn aanstelling tegen, maar besloot hem maar een kans te geven, aangezien ik niets te willen had. Wél ben ik van mening dat je een eventuele vervanging van Danny Blind netjes hoort te regelen, het is en blijft een echte Ajacied.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 7 november 2005 @ 14:22:42 #105
54636 Eb
Le Big Mac
pi_32056503
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Marco van Basten? Johan Cruyff? Frank Rijkaard? Louis van Gaal?
Nee, hij bedoelt Co.
Maar dat gebeurt never nooit niet.

Heeft Wim de cursus eik al gedaan?
pi_32056578
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef dVTB het volgende:
Eb, lees mijn stukje nog maar een keer. Het antwoord staat er namelijk in.

Overigens vind ik het een compleet verkeerde gedachte om te stellen dat alles goedkomt als Ajax maar vijfde wordt en dan via de playoffs nog de Champions League zou kunnen halen. Ajax hoort gewoon in de Top 3 te voetballen en niet via omwegen CL-voetbal te halen.
Eens, wat dat laatste betreft. Of Co nog zin heeft in de ArenA vraag ik me ten zeerste af. Hij begint nu net weer overeind te krabbelen in Portugal na een extreem gunstig weekeinde. Ik denk dat het hem wel bevalt daar.
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:50 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32056717
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef Eb het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt Co.
Maar dat gebeurt never nooit niet.

Heeft Wim de cursus eik al gedaan?
[afbeelding]
Wimpie Suurbier, sjawelll

ik denk dat we gewoon een oude rot moeten hebben. Misschien is het wel verstandig om een buitenlandse coach aan te stellen. Iemand die geen ajax historie heeft maar gewoon met een frisse kijk aan de slag kan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_32056763
quote:
Allereerst wil ik benadrukken dat Danny Blind vóóral in de media geweldig overkomt, toch deel ik niet de mening van de Ajax Supporters Delegatie. Ik ben namelijk van mening dat Danny Blind niet capabel genoeg is voor de functie van trainer/coach van Ajax, nog niet. Net als Jan Wouters is Danny Blind voor de leeuwen gegooid, met een elftal dat niet draait. Danny Blind verdient het echter, net als Jan Wouters, niet om keihard aan de kant gezet te worden. Danny Blind moet zijn oude functie terugkrijgen, met eventuele kansen op een tweede kans als trainer/coach van Ajax. Ajax heeft namelijk NU een trainer nodig met ervaring, een trainer die dit Ajax kan laten presteren en samen met Martin van Geel een elftal kan bouwen dat ieder jaar meestrijdt om de landstitel en de club weer mee laat doen in Europa.

Ik kan maar drie trainers noemen die dit in zich hebben: Martin Jol, Co Adriaanse en Henk ten Cate. De eerste zit echter prima bij de Spurs, dus zal zich niet beschikbaar stellen. De tweede wil zich nog bewijzen bij FC Porto en zou wellicht niet (meer) witten te wachten op Ajax, ook al zit Martin van Geel nu bij deze club. De derde lijkt wel beschikbaar, bij Barça staat hij in de schaduw van Frank Rijkaard, dat is even leuk, maar niet voor altijd. De grote wederopstanding van Barça is meer een verdienste van Henk te Cate, dan van Frank Rijkaard, de ideale man voor Ajax dus! Overigens ben ik nu niet iemand die ineens het vertrouwen in Danny Blind kwijt is, ik was vanaf zijn aanstelling tegen, maar besloot hem maar een kans te geven, aangezien ik niets te willen had. Wél ben ik van mening dat je een eventuele vervanging van Danny Blind netjes hoort te regelen, het is en blijft een echte Ajacied.
Helemaal mee eens, met deze opmerkingen. Het is inderdaad Blind amper aan te rekenen dat Ajax zo slecht draait. Het is namelijk wanbeleid van de hoogste orde dat zo'n onervaren coach voor de groep gegooid is. Hoewel ik het liefst Co zie terugkeren, deel ik ook je visie rondom Jol en Ten Cate. Ik heb een lichte voorkeur voor de laatste, omdat die iets beter bij Ajax past, lijkt me.
pi_32056811
Suurbier, heeft die wel ervaring als coach dan? Daar schiet je dus net zoveel mee op als met Blind. Als Blind al vervangen moet worden, mag je wel een hele beste (lees: ervaren) opvolger hebben klaarstaan. Gert Kruis is toch beschikbaar?
pi_32056877
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik wel, 25%
Hij moet rond 6 miljoen kosten, dus +- 1,5 miljoen voor jullie, poe poe wat een megabedrag.

Zou leuk zijn als ze een speler in de deal betrekken, dan wordt jullie bedrag alleen maar lager
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32057139
quote:
Ik kan maar drie trainers noemen die dit in zich hebben: Martin Jol, Co Adriaanse en Henk ten Cate. De eerste zit echter prima bij de Spurs, dus zal zich niet beschikbaar stellen. De tweede wil zich nog bewijzen bij FC Porto en zou wellicht niet (meer) witten te wachten op Ajax, ook al zit Martin van Geel nu bij deze club. De derde lijkt wel beschikbaar, bij Barça staat hij in de schaduw van Frank Rijkaard, dat is even leuk, maar niet voor altijd. De grote wederopstanding van Barça is meer een verdienste van Henk te Cate, dan van Frank Rijkaard, de ideale man voor Ajax dus!
Zoals ik al eerder zei. Henk zou wel gek zijn het goede leven in Barcelona te verruilen voor een grote gok in Amsterdam. Henk is een toptrainer, maar midden in het seizoen in zo'n tranendal als in Amsterdam springen dat is wel erg gewaagd. Hij is wel ijdel dus ik denk dat hij graag nog eens hoofdtrainer wordt, maar hij lijkt me wel zo slim om niet midden in het seizoen met een ravage te willen beginnen.
pi_32057276
Ik zou serieus geen 1 aflopend contract verlengen, ook al zijn de spelers geweldig etc. frisse wind is wat er moet komen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 14:50:23 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32057291
Ten Cate heeft vorig seizoen toch ook al aangegeven niet naar Ajax te komen, ik denk niet dat er in een half jaar veel verandert is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32057307
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij moet rond 6 miljoen kosten, dus +- 1,5 miljoen voor jullie, poe poe wat een megabedrag.

Zou leuk zijn als ze een speler in de deal betrekken, dan wordt jullie bedrag alleen maar lager
Ik zou niet weten welke speler van Ajax Heerenveen op dit moment zou versterken. Trabelsi is de enige denk ik. Anastasious en Boukaries hoeven we niet.
pi_32057323
Ik vind 1,5 miljoen toch wel een leuk bedrag hoor!
pi_32057345
het lijkt wel of danny (al) weg zoals jullie hier praten

mooi Pienaar gaat weg
  maandag 7 november 2005 @ 14:52:47 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32057369
Terecht of niet, ik denk niet dat Danny het nog lang kan volhouden bij Ajax...

Het is nou eenmaal een wet in het voetbal, gaat het slecht: trainer weg..
Get woke, go broke!
pi_32057575
Kom op zeg, na 11 gespeelde wedstrijden heeft Ajax 15 van de mogelijke 33 punten gehaald. Kortom: ze hebben meer verliespunten dan winstpunten en ze staan maar 3 punten voor op de nummer 15 van het klassement.... - Ajax *moet* wel iets doen. En willen ze nog *iets* van dit seizoen maken, dan moeten ze knap rap iets gaan ondernemen.
pi_32057651
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef HeatWave het volgende:

Ben ik voor, vind t alleen supertriest.. want ja het is Danny Blind.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 7 november 2005 @ 15:06:26 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32057729
Ik zou niet weten wat Ajax moet doen nu op korte termijn, een nieuwe trainer zal echt niet meteen resultaat geven. En spelers hebben ze niet gehaald dus tja....
Get woke, go broke!
pi_32057730
quote:

Hij heeft geen fatsoenlijke kans gehad. Het zou erg Zuid-Europees zijn om hem nu al aan de kant te schuiven. Hij heeft bij de A1 bewezen een goede trainer te zijn. Ok, dat is niet hetzelfde als het eerste, maar toch. Je kan je vraagtekens zetten bij het feit dat Ajax je eerste club als hoofdcoach is, daarentegen.
  maandag 7 november 2005 @ 15:06:40 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32057736
De ASD geeft in een officieel statement aan dat men vertrouwen heeft in clubman Danny Blind, ik ook, maar (nog) niet als trainer/coach van Ajax I. Het beste is dus om Danny Blind netjes zijn oude functie terug te geven en een nieuwe, ervaren trainer/coach aan te stellen, die Ajax er weer bovenop kan helpen. Want ik zie Danny Blind niet in staat om Ajax weer aan het voetballen te krijgen.
  maandag 7 november 2005 @ 15:07:10 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32057751
Voorlopig zit Blind er nog wel even hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 november 2005 @ 15:07:27 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32057764
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hij heeft geen fatsoenlijke kans gehad. Het zou erg Zuid-Europees zijn om hem nu al aan de kant te schuiven. Hij heeft bij de A1 bewezen een goede trainer te zijn. Ok, dat is niet hetzelfde als het eerste, maar toch. Je kan je vraagtekens zetten bij het feit dat Ajax je eerste club als hoofdcoach is, daarentegen.
Ik weet dat het lullig is. Maar hij heeft de ploeg eerst redelijk laten spelen en niet scoren, en nu spelen ze EN kut en scoren ze niet..
Get woke, go broke!
pi_32057774
quote:

De enige (maar wel een hele grote) fout die Blind heeft gemaakt is aan het begin van het seizoen zijn elftal volledig verkeerd inschatten. Hij dacht dat er voldoende kwaliteit zou zijn om mee te kunnen doen om de landstitel. Maar we hebben, sinds het uitvallen van Mitea, totaal geen goede buitenspelers en we hebben geen ervaren spits. Verder ontbreekt het Ajax aan een echte leider. Sneijder probeert het wel, maar is nog te jong en onervaren, maar ik weet dat hij er komt, alleen hebben daar NU niets aan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')