Hij heeft geen fatsoenlijke kans gehad. Het zou erg Zuid-Europees zijn om hem nu al aan de kant te schuiven. Hij heeft bij de A1 bewezen een goede trainer te zijn. Ok, dat is niet hetzelfde als het eerste, maar toch. Je kan je vraagtekens zetten bij het feit dat Ajax je eerste club als hoofdcoach is, daarentegen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Terecht of niet, ik denk niet dat Danny het nog lang kan volhouden bij Ajax...
Het is nou eenmaal een wet in het voetbal, gaat het slecht: trainer weg..
Ik weet dat het lullig is. Maar hij heeft de ploeg eerst redelijk laten spelen en niet scoren, en nu spelen ze EN kut en scoren ze niet..quote:Op maandag 7 november 2005 15:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij heeft geen fatsoenlijke kans gehad. Het zou erg Zuid-Europees zijn om hem nu al aan de kant te schuiven. Hij heeft bij de A1 bewezen een goede trainer te zijn. Ok, dat is niet hetzelfde als het eerste, maar toch. Je kan je vraagtekens zetten bij het feit dat Ajax je eerste club als hoofdcoach is, daarentegen.
De enige (maar wel een hele grote) fout die Blind heeft gemaakt is aan het begin van het seizoen zijn elftal volledig verkeerd inschatten. Hij dacht dat er voldoende kwaliteit zou zijn om mee te kunnen doen om de landstitel. Maar we hebben, sinds het uitvallen van Mitea, totaal geen goede buitenspelers en we hebben geen ervaren spits. Verder ontbreekt het Ajax aan een echte leider. Sneijder probeert het wel, maar is nog te jong en onervaren, maar ik weet dat hij er komt, alleen hebben daar NU niets aan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Terecht of niet, ik denk niet dat Danny het nog lang kan volhouden bij Ajax...
Het is nou eenmaal een wet in het voetbal, gaat het slecht: trainer weg..
Tja, volgend weekend geen competitie he?quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef golfer het volgende:
Voorlopig zit Blind er nog wel even hoor.
ik hoop dat men niet teveel van mitea verwacht. ook hij is nog jong.quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige (maar wel een hele grote) fout die Blind heeft gemaakt is aan het begin van het seizoen zijn elftal volledig verkeerd inschatten. Hij dacht dat er voldoende kwaliteit zou zijn om mee te kunnen doen om de landstitel. Maar we hebben, sinds het uitvallen van Mitea, totaal geen goede buitenspelers en we hebben geen ervaren spits. Verder ontbreekt het Ajax aan een echte leider. Sneijder probeert het wel, maar is nog te jong en onervaren, maar ik weet dat hij er komt, alleen hebben daar NU niets aan.
Anders ik wel, hij is nog het meest betrokken bij de goals van Ajax.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Blind blijft gewoon zitten waar ie zit hoor, dus speculaties kunnen achterwege blijven.
Ik blijf het jammer vinden dat Pienaar vertrekt.
Die Mitea is van het kaliber Rosales, prachtige rushes en een rendement van 0.quote:Op maandag 7 november 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoop dat men niet teveel van mitea verwacht. ook hij is nog jong.
da's per ongelukquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders ik wel, hij is nog het meest betrokken bij de goals van Ajax.
Ze leggen er tegen Thun vier in. In de competitie staan ze wel effe droog ja, maar het is dus geen doorlopende serie zonder te scoren..quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet dat het lullig is. Maar hij heeft de ploeg eerst redelijk laten spelen en niet scoren, en nu spelen ze EN kut en scoren ze niet..
Nou, dat zal wel nietquote:
Met alle respect, maar dat is Thun. En het was natuurlijk schijt mazzel. Liever dat ze daar met 1-0 winnen en de andere goals tegen psv, h'veen en nec hadden gescoordquote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze leggen er tegen Thun vier in. In de competitie staan ze wel effe droog ja, maar het is dus geen doorlopende serie zonder te scoren..
Dat heeft ook een beetje met elkaar te maken natuurlijk. Je speelt redelijk maar wint weinig, dat heeft zijn weerslag op het spel, demotivatie, negativisme, etc.quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Al met al WAS het scoren het grote probleem, nu voetballen ze ook nog eens beroerd...
Ja, en dat vind ik niet zo gek als je met zoveel wereldtoppers mag voetballen...quote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heeft ook een beetje met elkaar te maken natuurlijk. Je speelt redelijk maar wint weinig, dat heeft zijn weerslag op het spel, demotivatie, negativisme, etc.
Even een weekje NL elftal is wel goed denk ik.
Ik zag trouwens alleen het beginstukje van Studio Voetbal gisteren, maar zei Maduro dat hij meer leerde bij oranje dan bij Ajax?
Nou, ik denk dat wanneer je Thun tegen NEC laat ballen, dat NEC er toch echt afgaat. Ze winnen niet voor Jan Lul van Praag.quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is Thun. En het was natuurlijk schijt mazzel. Liever dat ze daar met 1-0 winnen en de andere goals tegen psv, h'veen en nec hadden gescoord.
Al met al WAS het scoren het grote probleem, nu voetballen ze ook nog eens beroerd...
ik zou nog bijna heerenveen fan worden. tis dat het zo ver weg isquote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ik ben het nu gewoon echt zat. Elke week weer een slecht resultaat, met uitzondering van Thun dan. Dat trek ik gewoon heel slecht.
Ja...had oa te maken met leren van ervaren mannen in Oranje.quote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag trouwens alleen het beginstukje van Studio Voetbal gisteren, maar zei Maduro dat hij meer leerde bij oranje dan bij Ajax?
quote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou nog bijna heerenveen fan worden. tis dat het zo ver weg is
Ik denk idd dat er zo 3-4 spelers ingewisseld kunnen worden. Er zijn er gewoon een paar die niet te motiveren meer zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Zo snel mogelijk overbodige, dure spelers lozen en ook contractrebellen niet meer laten spelen, daarvoor in de plaats jonge, gretige, Nederlandse talenten. We hebben toch zoveel talent lopen op De Toekomst? Slechter dan de huidige selectie zullen ze het niet doen.
In de huidige selectie zit genoeg eigen kweek. Om nou te zeggen dat dat een garantie voor succes is.......quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Zo snel mogelijk overbodige, dure spelers lozen en ook contractrebellen niet meer laten spelen, daarvoor in de plaats jonge, gretige, Nederlandse talenten. We hebben toch zoveel talent lopen op De Toekomst? Slechter dan de huidige selectie zullen ze het niet doen.
Zeg. ik zeg bijna hequote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Het begrip successupporter wordt maar weer eens bewezen door bovenstaand persoon
natuurlijk verberg ik het niet. kom nou. ik bedoel dat het niet gemakkelijk is omdat er op dit moment zo weinig te juichen valt. dat bedoel ik, snap je?quote:Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet gemakkelijk?
Da's ook al zo'n wazige opmerking. Zo van, ik verberg wel even dat ik voor Ajax ben. Nou, dat dus nooit.
niet makkelijk, maar ook ik was vitessesupporter toen ze 2 jaar lang kut draaiden, belabberd voetbal lieten zien en het gelredome leegstroomde. Ik zeg: blijf je club door dik en dun steunen! Gister in de goffert was het doodstil (op de samenvatting), ajax fans hingen ontredderd tegen het glas aan.....zing dan! schreew! Scheld een nec-er uit (sowieso een goede daad), maar van je club niet steunen gaan ze écht niet beter spelen!quote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zeg. ik zeg bijna he
ben nu 3/4 van mijn leven supporter en natuurlijk zal ik nooit overstappen. alleen is het op dit moment niet erg gemakkelijk om ajax supporter te zijn en dat is jammer, erg jammer zelfs.
wees gerust. ik blijf ze steunen en ga ook nog gewoon naar het stadion hoor. alleen ik zou ze zo graag weer es een keer willen zien wervelen en graag zsm!quote:Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
niet makkelijk, maar ook ik was vitessesupporter toen ze 2 jaar lang kut draaiden, belabberd voetbal lieten zien en het gelredome leegstroomde. Ik zeg: blijf je club door dik en dun steunen! Gister in de goffert was het doodstil (op de samenvatting), ajax fans hingen ontredderd tegen het glas aan.....zing dan! schreew! Scheld een nec-er uit (sowieso een goede daad), maar van je club niet steunen gaan ze écht niet beter spelen!
Dat was voor dit seizoen al duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Trabelsi dus ook zeker weten weg hoor ik net op de radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |