Ach, wat dat betreft staan we ook nog wel een eindje voor op zequote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK f'noord telt niet. Al winnen ze wel van ons in eigen huis.. dat is al een hoofdprijs voor ze.
Ik vraag me dus af of Ajax in de huidige staat qua bestuur/spelers etc nog snel omhoog kruipt uit dit zoveelste dal.
Die was toch 3 wedstrijden geschorst vanwege rood in het tweede (elleboog tegen Steur)quote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Juanfran idd, leuke aanwinst hoor....
Volgende wedstrijd NEC-Ajaxquote:Op maandag 7 november 2005 12:53 schreef rompompom het volgende:
Ik zie net op teletekst (848) trouwens dat het beloftenelftal het ook angstaanjagend slecht doet dit eisoen. Al 14 punten achter op de koploper AZ
Daar zou ik me geen zorgen over maken, heb liever dat dat team matig draait maar dat daar wat talenten uit voorkomen dan dat ze afgetekend kampioen worden en er verder niemand van doorbreekt (dat team waar oa. Hose inzat bv. werd met overmacht kampioen, de enige die daar uit doorbrak voorzover ik weet is vd Meyde)quote:Op maandag 7 november 2005 12:53 schreef rompompom het volgende:
Ik zie net op teletekst (848) trouwens dat het beloftenelftal het ook angstaanjagend slecht doet dit seizoen. Al 14 punten achter op de koploper AZ
Ja, maar als ze qua puntverlies één-na-laatste staan, is dat weer het andere uiterste vind ikquote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Daar zou ik me geen zorgen over maken, heb liever dat dat team matig draait maar dat daar wat talenten uit voorkomen dan dat ze afgetekend kampioen worden en er verder niemand van doorbreekt (dat team waar oa. Hose inzat bv. werd met overmacht kampioen, de enige die daar uit doorbrak voorzover ik weet is vd Meyde)
Negentig minuten lang anti-reclame maken voor de club doet zich voelen. De meegekomen relaties zullen zich niet bijster hebben kunnen vermaken. En als je dan een club met een tienvoudig kleiner budget alsnog op z'n plaats zet in blessuretijd, doe je niet meer dan verwacht mocht worden. En dan nog zo'n kleuter-dansje uitvoeren ... ik begrijp het bestuur en de ophef onder een ander deel van de supporters erg goed.quote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, de ontlading was natuurlijk er groot. Is er een keer iets te juichen begint het bestuur te zeiken. Die gasten moeten ze echt allemaal afzetten, daar ligt het probleem, al jarenlang. Niet bij een gebrek aan een goede spits.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, alsof jullie wat opschieten van die paar ton. Misschien dat je daar net een maandje onderhoud van het stadion van kan betalen.
[..]
780.000 euro op een bedrag wat 3 keer zo groot is, dus reken een slordige 250.000 voor Klaas Jan. Poeh, poeh, dat schiet op
Ik ben het grotendeels met deze analyse eens. Hoe lang is het geleden dat Ajax-supporters op de tribunes 'koop er nog maar tien' scandeerden naar PSV, toen Ajax weer eens met jeugdig talent PSV van de mat speelde. De rollen lijken nu wel omgedraaid: bij PSV breken steeds meer jeugdige talenten door, terwijl Ajax maar koopt, koopt en koopt. En laten we wel zijn: Als Ajax nu al voor de tweede keer dit jaar een speler bij AZ moet weghalen, zegt dat toch ook wel wat...quote:Op maandag 7 november 2005 11:36 schreef Eb het volgende:
Dit is niet een dipje. Dit is structureel scheef.
Sinds de winst in de Champions League in 1995 is het bergafwaarts gegaan.
Het vertrek van Louis van Gaal in 1997 valt samen met de teloorgang van een van de beste en meest aansprekende Europese voetbalclubs.
Morton Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse, Ronald Koeman, Danny Blind. Het kan geen toeval zijn dat al deze mensen niet tot prestaties komen. De verhuizing van de heilige grond aan de Middenweg naar de sfeerloze Arena in 1996 en de beursgang in 1998 zijn verdere symptomen van het verval. Op de beurs presteert Ajax net zo goed als op het veld. Naar de supporters wordt niet geluisterd, getuige de traineringen van het bestuur in de campagne 'geef ajax zijn gezicht terug.'
Bij Ajax heerst cynisme in alle geledingen. Het gaat alleen nog maar over geld en macht, niet over voetbal. Van Praag en Van Eijden zouden zich moeten beseffen wat ze op hun gweten hebben. Ze hebben in tien jaar tijd een prachtige voetbalclub naar de Filistijnen geholpen.
Wil Ajax hier nog uitkomen, dan moet er hard worden ingegrepen. Ajax moet van de beurs worden gehaald, het moet weer een vereniging worden. De ambitie om met de wereldtop mee te draaien moet desnoods worden losgelaten, ten gunste van het plezier in een mooie pot voetbal. De beursgang is in gang gezet om de aansluiting met de wereldtop te garanderen. Het tegendeel is bereikt. Het aankoopbeleid is, op Zlatan na, een lachertje. Als er nu niets gebeurt, zal het alleen maar slechter gaan.
Ik wel, 25%quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij weet welk percentage er is afgesproken tussen Heerenveen en PSV?
Als ze volgende keer cooltjes terug lopen naar de eigen helft is het ook niet goed. Maar dan hebben ze toch gewoon gedaan wat er van ze werd verwacht? Waarom zouden ze dat dan in vredesnaam gaan vieren?quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef okee6 het volgende:
Je had er toch op mogen rekenen dat Blind meer bagage had dan Wouters. Het kan raar lopen.
[..]
Negentig minuten lang anti-reclame maken voor de club doet zich voelen. De meegekomen relaties zullen zich niet bijster hebben kunnen vermaken. En als je dan een club met een tienvoudig kleiner budget alsnog op z'n plaats zet in blessuretijd, doe je niet meer dan verwacht mocht worden. En dan nog zo'n kleuter-dansje uitvoeren ... ik begrijp het bestuur en de ophef onder een ander deel van de supporters erg goed.
Eens. Het bestuur moet eens zorgen dat we spelers halen, en behouden. En ze tevreden stellen zodat ze goed spelen en willen blijven. En ze niet hun lolletjes ontnemen...quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ze volgende keer cooltjes terug lopen naar de eigen helft is het ook niet goed. Maar dan hebben ze toch gewoon gedaan wat er van ze werd verwacht? Waarom zouden ze dat dan in vredesnaam gaan vieren?
Flikker toch op met het gezeik over dat juichen zeg, laat ze zich met hun beleidstaken bezighouden!
Vertel?quote:Op maandag 7 november 2005 13:44 schreef dVTB het volgende:
Als ze straks aan het eind van dit seizoen troosteloos 5e of 6e zijn geworden, weet ik nog wel iemand die Ajax er weer bovenop kan helpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |