Vind ik ook. Het lijkt me knap als je als coach je gezicht in plooi kan houden als je spelers als een natte krant op het veld staan te kloten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef twi het volgende:
Nu beginnen ze (bij Voetbal Insite) weer te zeiken op de manier hoe Blind op de bank zit. Flikker toch op, als ik hem op de bank zie, zie ik mezelf zitten. TopDaar moeten spelers maar mentaal sterk genoeg voor zijn.
nou dan mag ook hij in de winterstop weg van mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Radegast het volgende:
Nigel de Jong wil dus schijnbaar ook niet verlengen?
![]()
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Radegast het volgende:
Nigel de Jong wil dus schijnbaar ook niet verlengen?
![]()
BB die met voetbalnieuws komtquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:38 schreef M0NTANA het volgende:
Dat meldde BB in Voetbal Insite, nonsens! Nigel de Jong blijft bij Ajax, als hij maar waardering krijgt.
Zijn vriendje Pienaar vertrekt en Nigel heeft al een aantal keer aangegeven te denken aan een vertrek. Waardoor denk je zo zeker te weten dat Nigel bijtekent?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:38 schreef M0NTANA het volgende:
Dat meldde BB in Voetbal Insite, nonsens! Nigel de Jong blijft bij Ajax, als hij maar waardering krijgt.
Ben het volledig met je eens, maar ik ben er toch niet van overtuigd dat Nigel (en zijn zaakwaarnemer) hier ook zo over denkt....!quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Nigel de Jong is, sinds hij werd toegevoegd aan de selectie van Ajax, bijna altijd tweede keuze geweest op élke positie. Hij wers geslingerd door het hele elftal, maar kon nergens op rekenen. Nu zijn directe concurrent op zijn favoriete positie, Steven Pienaar, verstrekt, heeft Nigel de Jong kans op een basisplaats. Zelf heeft hij al meerdere malen aangegeven dat hij niet is uitgeleerd en dat hij een Amsterdammer/Ajacied is in hart en nieren. Geef hem een goed contract, geen hem een basisplaats op de rechtshalf en zowel Nigel de Jong als Ajax profiteren hiervan, een win-win-situatie.
Zaakwaarnemers zijn de parasieten van het hedendaagse voetbal, het schijnt dat Rodger Linse (zaakwaarnemer van Nigel de Jong) hem al bij iedere club als transfervrije topper heeft aangeboden, goed voor de provisie die hij in eigen zak kan steken. De loopbaan van Hatem Trabelsi is destijds ook bijna kapot gemaakt door zo'n parasiet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, maar ik ben er toch niet van overtuigd dat Nigel (en zijn zaakwaarnemer) hier ook zo over denkt....!
Die staat onder contract bij Schalke '04, als ik mij niet vergis. Waarom krijgt Jan Kromkamp geen heimwee?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:50 schreef jna het volgende:
Zouden we niet eens gaan zoeken naar een nieuwe Trabelsi? IK vind Heitinga of Grygera nou niet echt geweldig op die positie. Is die rechtsachter van brazilie onder 21 eigenlijk al gekocht door iemand, die vond ik wel goed afgelopen zomer.
Als je dan toch grappig denkt te zijn, zorg dan in ieder geval dat je zijn naam goedschrijft.quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haal dan direct Van Gobbelen, als je toch een oud-Feyenoorder met routine zoekt.
Op basis van de beweringen van Johan zeksnor Derksen, zou Ajax ook haar nieuwe rechtsback in Nederland moeten scouten. Bij PSV en Feyenoord wordt niets gehaald, al lijkt mij Michael Lamey geen verkeerde. Van AZ zou eventueel Kew Jaliens kunnen worden overgenomen, maar die is duur én geen echte rechtsback. Wie hebben we dan nog meer? Stijn Vreven van Vitesse? Marcel Seip van Heerenveen? László Bodnar van Roda JC? Rahim Ouedraogo van FC Twente? Kurt Elschot van NAC? Tim Cornelisse van FC Utrecht? Of wellicht Dwight Tiendalli, eveneens van FC Utrecht, die deed het aardig tijdens het WK voor spelers onder de 20 jaar en komt uit de Ajax-opleiding.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:50 schreef jna het volgende:
Zouden we niet eens gaan zoeken naar een nieuwe Trabelsi? IK vind Heitinga of Grygera nou niet echt geweldig op die positie. Is die rechtsachter van brazilie onder 21 eigenlijk al gekocht door iemand, die vond ik wel goed afgelopen zomer.
Dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers zijn de parasieten van het hedendaagse voetbal, het schijnt dat Rodger Linse (zaakwaarnemer van Nigel de Jong) hem al bij iedere club als transfervrije topper heeft aangeboden, goed voor de provisie die hij in eigen zak kan steken. De loopbaan van Hatem Trabelsi is destijds ook bijna kapot gemaakt door zo'n parasiet.
quote:8/11/2005 - Brands: AZ laat Vlaar onder geen beding gaan
(Gepost door RvN)
Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, liet tegenover De Gelderlander weten dat AZ Ron Vlaar onder geen enkel beding zal laten gaan. AZ heeft de speler al tweemaal een langdurige aanbieding gedaan, maar die werd steeds geweigerd door de international. "Dat is zijn goed recht, maar Ron blijft gewoon tot 2007 bij ons" aldus Brands in De Gelderlander. Brands reageert daarmee op de geruchten dat Vlaar al in de winterstop de overstap zou maken naar Ajax. Daarvoor zou alleen een gang naar de arbitragecommissie resten
Brands kan van alles roepen maar vlaar heeft een jeugdcontract en als hij echt weg wil gaat hij heus wel (hoop ik...).quote:
Het schijnt toch iets complexer in elkaar te zitten.......quote:AZ is niet bang voor zo'n arbitragezaak. De club staat immers vijf plaatsen hoger op de ranglijst dan Ajax. Bovendien heeft AZ Vlaar een schriftelijk aanbod gedaan met een forse salarisverhoging. Daardoor bestaat de kans dat Ajax alsnog diep in de buidel moet tasten om een transfer van het talent te bewerkstelligen. Hugo Borst meldde zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal dat Ajax inmiddels met Vlaar heeft gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |