abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32312416
* I_PANDA_I is lekker geslaagd voor z'n rijbewijs!!!!!
Was mn 2e keer, na ruim 60 lessen (Gelukkig had ik een pakket met 'onberperkt' lessen )

Alleen een beetje klote dat we hier zo'n lelijk gemeentehuis hebben => Gesloten!!

Maarja, toch maar lekker feesten
BOE!
pi_32312552
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:48 schreef nlboy het volgende:
Mijn middeltje voor het examen was een uurtje lessen voor het examen. Dat is gewoon heerlijk, je kunt nog even doe auto goed checken en daarna relaxt het examen doen.
Het kan ook zonder uurtje van te voren lessen.
Mijn eerst examen heb ik 30 min gereden vanaf mijn huis naar het cbr. Toen ben ik gezakt.
Tweede examen had mijn instructeur voor mijn examen nog eentje, dus toen heeft mijn vader me gebracht.
Nog wel even de stoel goed zetten voor het examen, maar verder niet meer gereden of zo,... wel geslaagd
BOE!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:15:23 #253
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32312784
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef I_PANDA_I het volgende:
Was mn 2e keer, na ruim 60 lessen (Gelukkig had ik een pakket met 'onberperkt' lessen )

Alleen een beetje klote dat we hier zo'n lelijk gemeentehuis hebben => Gesloten!!

Gefeliciteerd!
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Het kan ook zonder uurtje van te voren lessen.
Mijn eerst examen heb ik 30 min gereden vanaf mijn huis naar het cbr. Toen ben ik gezakt.
Tweede examen had mijn instructeur voor mijn examen nog eentje, dus toen heeft mijn vader me gebracht.
Nog wel even de stoel goed zetten voor het examen, maar verder niet meer gereden of zo,... wel geslaagd
Tja ligt er ook aan of jij dat prettig vind, maar zelf vond ik het heerlijk en ben zo denk ik ook in 1x geslaagd.

Maar ja zelf vind ik medicijnen gebruiken voor een examen helemaal niks, want dan zou je ze normaal gesproken ook moeten nemen als je gaat autorijden alleen of met iemand.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:21:08 #254
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_32312939
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:15 schreef nlboy het volgende:
Maar ja zelf vind ik medicijnen gebruiken voor een examen helemaal niks, want dan zou je ze normaal gesproken ook moeten nemen als je gaat autorijden alleen of met iemand.
nee dat vind ik onzin.
Dan ben je toch niet zenuwachtig??
Shuffle up and deal!!!
pi_32317945
quote:
gefeliciteerd
pi_32318012
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:21 schreef mirelia het volgende:

[..]

nee dat vind ik onzin.
Dan ben je toch niet zenuwachtig??
bwoah passagiers kunnen je best zenuwachtig maken (door vervelend commentaar te leveren ) maar ik geef toe dat dat andere zenuwen zijn dan op examen.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_32318536
quote:

gefeliciteerd!

Mijn zesde les net gehad, en voor het eerst de snelweg op. Heerlijk! t rijden sowieso gaat nu al heel soepel enzo, dus dat voelt goed Morgen bellen voor theorie
Seriously!?
pi_32319426
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:15 schreef nlboy het volgende:

LOL BOY: dat slaat dus nergens op... ken je mensen die voor examens meer dan op niveau zitten en toch tijdens een examen uiterest stressed zijn? Faalangst kan een rol spelen omdat je het gevoel hebt op dat moment alles te moeten geven... alles hangt van dat ene moment af.

Al verteld wat voor tip ik kreeg van de huisarts?? Hij vertelde dat hij er in zijn eigen examentijd een soort van spel van maakte. Hij moest de examinator ergens heen brengen; maar stelde zich voor dat dat een persoon was die totaal geen besef had van regels. Kortom JIJ bent de expert en zult iemand wel wegbrengen op zij links en rechts commando's.

'k Ga die tactiek toepassen.
pi_32320789
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:06 schreef mirelia het volgende:
Mijn bloeddruk is altijd te hoog en zeker voor een examen
Ook mijn hartslag komt niet onder de 100
dat hartslag verhaal en bloeddruk gaan niet samen hoor lady... zelfs bij de dokter voelde ik mijn hartslag in mijn keel bonken. Dacht echt van sjeeeeesus, mijn bloeddruk gaat hoog zijn. Maar nee.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:27:41 #260
28946 mirelia
pi_32321104
Lady??? hehe die reactie krijg ik vaker op mijn naam

Maar ik heb dus wel een hoge bloeddruk en een hoge hartslag in stress-situaties
Hartproblemen zitten in de familie bij ons
Shuffle up and deal!!!
pi_32321823
Hoi, mijn broertje zoekt een leuke/goede rijschool in utrecht, waar hij kan rijden in een vw passat. iemand een idee?
tnx
pi_32322637
Ehm, 5 september begonnen met lessen. Vrijdagmorgen (18 november) kwart voor 11 afrijden in Arnhem :|! Ben vreselijk nerveus en bang dat ik t niet haal. zit te twijfelen of ik zon pilletje moet nemen die je 'rustig houd/maakt' en die je 2/3 uur van tevoren in neemt. 24 lessen gehad, goed voorbereid, alleen ja.. soms mis ik nog es een bordje ofzo . Maarja, met goede hoop der in dan maar :p!
I'm a Newbie. I know
pi_32322755
maar als je gewoon goed kan rijden hoef je toch neit nerveus te zijn? denk dat veel mensen ook net op het randje ziten qua kunnen en willen. dan afrijden kan idd een soort lotto worden.
'The Less you know, The more you believe'
pi_32322948
Hey allemaal,

Ik ben vorig jaar 13 juli begonnen met rijlessen.
Ik ben ook al 4 keer gezakt.
Nu moet ik aanstaande vrijdag 18 november een bnor examen doen.
Tja, hopen dat dit wel gaat lukken, ik laat het wel even weten.

Groetjes Rianne
pi_32323001
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:33 schreef angel99 het volgende:
Hey allemaal,

Ik ben vorig jaar 13 juli begonnen met rijlessen.
Ik ben ook al 4 keer gezakt.
Nu moet ik aanstaande vrijdag 18 november een bnor examen doen.
Tja, hopen dat dit wel gaat lukken, ik laat het wel even weten.

Groetjes Rianne
dat is heel erg kut

kun je een reden bedenken waarom je elke keer zakt?
  woensdag 16 november 2005 @ 19:55:00 #266
28946 mirelia
pi_32323464
Veel succes Rianne en Kim

Ik moet morgenochtend
Shuffle up and deal!!!
pi_32323509
1e keer gezakt: te onzeker
2e keer gezakt: ingreep
3e keer gezakt: Ik had een vrachtauto voor moeten laten gaan bij een versmalling, terwijl ik er toch echt veel eerder was!
4e keer gezakt: raakte een stoeprand (Ik was zo kwaad op m'n examinator dat ik de zaal moest verlaten. )

Dus 2 keer terecht gezakt, 1 keer twijfelachtig, maar de laatste keer was echt een rotstreek.
Maar ja, vrijdag is het weer zover, en als ik hem dan haal, ben ik alles weer vergeten.
pi_32323707
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef angel99 het volgende:
1e keer gezakt: te onzeker
2e keer gezakt: ingreep
3e keer gezakt: Ik had een vrachtauto voor moeten laten gaan bij een versmalling, terwijl ik er toch echt veel eerder was!
4e keer gezakt: raakte een stoeprand (Ik was zo kwaad op m'n examinator dat ik de zaal moest verlaten. )

Dus 2 keer terecht gezakt, 1 keer twijfelachtig, maar de laatste keer was echt een rotstreek.
Maar ja, vrijdag is het weer zover, en als ik hem dan haal, ben ik alles weer vergeten.
idd, hardstikke jammer

je maar zo denken, alle goede dingen gaan in 5 keer
pi_32324119
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:27 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]
Voel me vrij zeker nu. Weet dat het nog niet perfect ga, maar zo erg als de vorige keer kan het bijna niet gaan. :-)
Het hoeft ook niet perfect te gaan bij het examen. Als je foutjes maar weet op te vangen en te corrigeren.
pi_32324185
quote:

Gefeliciteerd
pi_32327066
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet perfect te gaan bij het examen. Als je foutjes maar weet op te vangen en te corrigeren.
Niet iedereen heeft zoveel geluk als dat jij hebt gehad. Bij menig ander examinator had je het waarschijnlijk nog een keer mogen proberen.
pi_32327865
Wanneer moet je nou op, lambrusco_bianco?
  woensdag 16 november 2005 @ 22:23:37 #273
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32328135
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:31 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

bwoah passagiers kunnen je best zenuwachtig maken (door vervelend commentaar te leveren ) maar ik geef toe dat dat andere zenuwen zijn dan op examen.
Ja idd Dat bedoel ik ermee, maar als je er echt last van je beter zon medicijn nemen.
pi_32329334
Dank jullie wel voor al jullie felicitaties
Nou maar hopen dat ik morgen mn rijbewijs op kan halen.

Idereen succes verder met het behalen van jullie rijbewijzen.

angel99 ==> Komt goed
mirelia ==> Succes
Kim456 ==> Ook succes
BOE!
pi_32331496
ik heb morgen weer rijles, ben benieuwd, eerste les na die kut TTT van vorige week
pi_32332572
Owowo damn, lang geleden dat ik hier geweest ben, sinds deeltje 18 niet meer ofzo. Iedereen die in de tussentijd geslaagd is - congratz!

Ik zit nu ongeveer op 30 lessen en tegen de 40 lesuren aan, ben sinds eind maart dit jaar bezig, dus heb 't rustig aan gedaan.

De afgelopen 2 maanden veel gezeik gehad met het CBR voor het aanvragen van mijn examen, omdat ik bij die Eigen Verklaring die je moet invullen "Ja" moest antwoorden bij 1 van die punten vanwege m'n nierziekte. Dit heeft verder totaal geen invloed op m'n rijgedrag, maar heb het toch maar naar waarheid ingevuld. Had ik beter niet kunnen doen, want dat velletje papier is nu denk ik 2x retour gestuurd en onderweg misschien nog een keertje in een put gewaaid, omdat het niet correct en onvolledig was ingevuld door de huisarts. Achteraf gezien had ik beter gelijk naar mijn behandelend internist in het ziekenhuis kunnen gaan want ze wilden bij het CRB dingen weten als medicijn gebruik, bloeddruk, creatinine-waarde, etc, maar ik dacht dat het via de huisarts sneller zou gaan.

Maar goed, nu kreeg ik vorige week eindelijk post in de bus van het CBR met de boodschap dat ik ben goedgekeurd en geen aangepast rij-examen hoef af te leggen (was ik daar bijna genaait!) En nu kreeg ik vanaaf dan eindelijk het belletje van m'n instructeur dat ik volgende week donderdag 24 november mag afrijden! Het zit ineens in een stroomversnelling, maar ik werd het ook goed zat om niet te weten waar je aan toe bent.

Hatseflats, dat was mijn relaas voor vanavond. Ik heb morgen weer rijles, misschien volgende week nog eentje en waarschijnlijk nog 1tje voor het examen zelf. Eindelijk zit er wat vaart achter, ik voel me al een tijdje klaar om dat examen af te leggen en heb nu nog paar lessen om dat gevoel aan te scherpen! Wish me luck.
pi_32333047
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef lokkie het volgende:
Owowo damn, lang geleden dat ik hier geweest ben, sinds deeltje 18 niet meer ofzo. Iedereen die in de tussentijd geslaagd is - congratz!

Ik zit nu ongeveer op 30 lessen en tegen de 40 lesuren aan, ben sinds eind maart dit jaar bezig, dus heb 't rustig aan gedaan.

De afgelopen 2 maanden veel gezeik gehad met het CBR voor het aanvragen van mijn examen, omdat ik bij die Eigen Verklaring die je moet invullen "Ja" moest antwoorden bij 1 van die punten vanwege m'n nierziekte. Dit heeft verder totaal geen invloed op m'n rijgedrag, maar heb het toch maar naar waarheid ingevuld. Had ik beter niet kunnen doen, want dat velletje papier is nu denk ik 2x retour gestuurd en onderweg misschien nog een keertje in een put gewaaid, omdat het niet correct en onvolledig was ingevuld door de huisarts. Achteraf gezien had ik beter gelijk naar mijn behandelend internist in het ziekenhuis kunnen gaan want ze wilden bij het CRB dingen weten als medicijn gebruik, bloeddruk, creatinine-waarde, etc, maar ik dacht dat het via de huisarts sneller zou gaan.

Maar goed, nu kreeg ik vorige week eindelijk post in de bus van het CBR met de boodschap dat ik ben goedgekeurd en geen aangepast rij-examen hoef af te leggen (was ik daar bijna genaait!) En nu kreeg ik vanaaf dan eindelijk het belletje van m'n instructeur dat ik volgende week donderdag 24 november mag afrijden! Het zit ineens in een stroomversnelling, maar ik werd het ook goed zat om niet te weten waar je aan toe bent.

Hatseflats, dat was mijn relaas voor vanavond. Ik heb morgen weer rijles, misschien volgende week nog eentje en waarschijnlijk nog 1tje voor het examen zelf. Eindelijk zit er wat vaart achter, ik voel me al een tijdje klaar om dat examen af te leggen en heb nu nog paar lessen om dat gevoel aan te scherpen! Wish me luck.
*offtopic wat voor medicijnen krijg je daar dan voor? waarmee ik bedoel, hoezo kunnen zulke medicijnen je rijgedrag beïnvloeden.ik had dat vroeger (toen ik een klein kind was) maar ik ben er overheen gegroeid (gelukkig)
dus ik had maar nee ingevuld (ook al staat er wel nu of vroeger op dat papiertje, maar bij de rijschool zeiden ze dat ik nee moest invullen als ik alweer 'beter' was. gelukkig als ik zie wat voor gedoe jij hebt gehad).
succes he
pi_32334643
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer moet je nou op, lambrusco_bianco?
woensdag!!
pi_32340273
anders rijd je even 3 keer in 1 les de compleet andere kant op als de instructeur wil..

Gelukkig ging de bijzondere verichtingen wel goed (volgende keer alleen nog op de rem stampen bij het straatje keren )
  donderdag 17 november 2005 @ 12:45:27 #280
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_32340367
ik vind het NIET sturen als je stilstaat zo'n bullshit tbh =].. ze hebben toch niet voor niet stuurbekrachtiging uitgevonden.. en zo erg slijten die banden er ook niet van (ok.. van een les auto misschien wel. omdat die dat X keer doen per dag.. majah =]

Maandag theorie examen.. vandaag aan gevraagt.. dat word een snelstudie
  donderdag 17 november 2005 @ 13:11:10 #281
28946 mirelia
pi_32340986
Ik ben net gezakt......... wat een $%^examinator
Op een stuk waar ik 80 moest(snelweg) tegen me zeggen harder harder en dan ...Jammer joh je haalt rechts in.
Damn wat was ik pissed
Daarna zegt hij invoegen richting Utrecht , dus dat doe ik en gelijk daarna zo en nu weer terug richting Rijswijk (de baan waar ik al zat)
Daar was dus geen ruimte meer voor en toen moest ik wel doorrijden richting Utrecht.
Daarna vond hij me besluiteloos rijden.
Vind je het gek na zo'n rotstreek
Shuffle up and deal!!!
pi_32341504
hmm das jammer, ik ga nu zo voor het eerst lessen
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_32341899
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:45 schreef Devilnl het volgende:
ik vind het NIET sturen als je stilstaat zo'n bullshit tbh =].. ze hebben toch niet voor niet stuurbekrachtiging uitgevonden.. en zo erg slijten die banden er ook niet van (ok.. van een les auto misschien wel. omdat die dat X keer doen per dag.. majah =]

Die servo's vinden het ok niet tof, ze kunnen het wel maar de slijtage is wel hoger.
pi_32341903
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef mirelia het volgende:
Op een stuk waar ik 80 moest(snelweg) tegen me zeggen harder harder en dan ...Jammer joh je haalt rechts in.
Damn wat was ik pissed
Daarna zegt hij invoegen richting Utrecht , dus dat doe ik en gelijk daarna zo en nu weer terug richting Rijswijk (de baan waar ik al zat)
Daar was dus geen ruimte meer voor en toen moest ik wel doorrijden richting Utrecht.
damn, das wel erg balen ja
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef thiamat het volgende:
hmm das jammer, ik ga nu zo voor het eerst lessen
spannend veel succes

Zometeen rijles in de nieuwe auto, ben benieuwd hoe het gaat
pi_32341950
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef mirelia het volgende:
Damn wat was ik pissed
Shit joh, maar je neit op laten naaien, als hij zegt harder harder dan wijs je hem erop dat je daar maar 80 mag.
pi_32341982
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:45 schreef Devilnl het volgende:

behoorlijk pittig inpakeren ook als je niet wil sturen als je auto stilstaat
pi_32344456
WAT EEN BOUT LES - NIET TE FILMEN!

Slecht schakelen, niet ver genoeg vooruit kijken, niet goed kijken bij bijzondere verrichtingen en dat alles in andere auto en met andere instructeur dan normaal. Owowo happy days.

* Ow btw offtopic Ferryfan - ik krijg enalaprilmaleaat en natrium bi-carbonaat voorgeschreven. Deze medicijnen hebben totaal geen invloed op je rijgedrag, maar het gaat ze bij het CBR om het totaal plaatje met bloeddruk etc. erbij.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:37:43 #288
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32345328
Ik ga morgen voor het eerst een lang stuk in mijn eentje met een doel rijden! Leuk man. Hoeveel zin je daar wel niet in kan hebben, abnormaal...
pi_32345614
Haha! En kan je nog de radio aandoen ook

Van waar naar waar ga je rijden?
pi_32345904
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:46 schreef Robin__ het volgende:
Haha! En kan je nog de radio aandoen ook

Van waar naar waar ga je rijden?
de radio staat altijd bij mij aan, en wel op city fm classic rock

dus af en toe hoor je en teringgoed nummer die wel zou willen meezingen, maar dat staat natuurlijk een beetje stom
pi_32346087
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef wlsandman het volgende:

[..]

de radio staat altijd bij mij aan, en wel op city fm classic rock

dus af en toe hoor je en teringgoed nummer die wel zou willen meezingen, maar dat staat natuurlijk een beetje stom
tijdens je rijles
pi_32346183
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

tijdens je rijles
ja, niet zo hard hoor
pi_32346526
Bij mij ook hoor, lekker op de achtergrond de radio.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:16:59 #294
28946 mirelia
pi_32346554
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Shit joh, maar je neit op laten naaien, als hij zegt harder harder dan wijs je hem erop dat je daar maar 80 mag.
Daar heb je op zich gelijk in maar hij speelde het gemener

Daarvoor wilde hij me laten parkeren op een invalideplaats terwijl er 60 andere lege plekken waren
Dus ik denk "instinker" en wijs hem erop
Toen reageerde hij geprikkeld " nou dan kies je zelf toch een plekje"
Vandaar dat ik dacht ik ga er niet meer tegenin
Je moet het toch van zo'n vent hebben

Nou had ik al van de ANWB gehoord dat het een lul was en dat je bij hem perfect moet rijden om een kans te maken
Toen ik gisteren op les kwam zij mijn instructeur al "gecondoleerd" je hebt .......... als examinator
Dus eigenlijhk was ik al voorbereid en daardoor extra zenuwachtig
Shuffle up and deal!!!
pi_32346806
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef juliusbackpacking het volgende:
Bij mij ook hoor, lekker op de achtergrond de radio.
Hm dat lijkt me toch niet heel prettig als het eventjes druk is en je instructeur je ook nog wat bij probeert te brengen.. maar af en toe op de snelweg ofzo zou ik het niet erg vinden, maar gelukkig praat mijn instructeur aardig door dus ach, zo erg mis ik het ook weer niet

Vandaag voor het eerst langs het cbr in bussum geweest.. man meer lesautos daar als mensen met rijbewijs :p wat een kippenhok trouwens :p
pi_32347041
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Hm dat lijkt me toch niet heel prettig als het eventjes druk is en je instructeur je ook nog wat bij probeert te brengen.. maar af en toe op de snelweg ofzo zou ik het niet erg vinden, maar gelukkig praat mijn instructeur aardig door dus ach, zo erg mis ik het ook weer niet

Vandaag voor het eerst langs het cbr in bussum geweest.. man meer lesautos daar als mensen met rijbewijs :p wat een kippenhok trouwens :p
We praten niet meer zovel over het autorijden gaat goed vinden we allebei. Sowieso ben ik nu examenrondjes aan het oefenen, dus dan focus je meer op het rijden en praat je amper.
pi_32347146
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef mirelia het volgende:

[..]

Daarvoor wilde hij me laten parkeren op een invalideplaats terwijl er 60 andere lege plekken waren
Vandaar dat ik dacht ik ga er niet meer tegenin
Je moet het toch van zo'n vent hebben

Nou had ik al van de ANWB gehoord dat het een lul was en dat je bij hem perfect moet rijden om een kans te maken
Toen ik gisteren op les kwam zij mijn instructeur al "gecondoleerd" je hebt .......... als examinator
Dus eigenlijhk was ik al voorbereid en daardoor extra zenuwachtig
CBR Mafia!!! ik vind dat dus echt niet kunnen, sowieso een geprikkeld antwoord. Maar als die vent zo al bekend staat klopt er toch iets niet in het verhaal???

Kijk of die andere moet strenger worden of hij milder, maar niet meten met 2 maten. No-offence maar Wombcat had het dan niet gehaald. Toch raar dat het afhankelijk van je examinator is.
pi_32347208
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef mirelia het volgende:

[..]

Wat een rotvent! Welke stad ben je afgereden dan? Een vriendin van me is vanmorgen ook geslaagd en de jongen die me ophaalde met rijles vandaag ook, dus de druk stijgt nu moet ik t ook halen . Ben echt vreselijk nerveus, t komt nu zo dichtbij!

@ mirelia, heb je hem gevraagd of die zich niet vergist in wie er niet besluitvaardig is als ie eerst richting utrecht en dan richting rijswijk weer zegt ?

Ik hoop ook zo op een examinator met een goed humeur morgen .. ookal zegge ze t gaat om hoe je rijd, als je examinator een rotdag heeft kun je t vaak ook wel shaken.

ben ook een beetje bang dat ik zeg maar zak op iets lulligs om het percentage een beetje te laten kloppen van die week ofzo (vrijdagmorgen afrijden.. hmm )

morgenvroeg horen jullie t!
I'm a Newbie. I know
pi_32347539
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

We praten niet meer zovel over het autorijden gaat goed vinden we allebei. Sowieso ben ik nu examenrondjes aan het oefenen, dus dan focus je meer op het rijden en praat je amper.
Het gaat bij mij ook echt over van alles.. van de regenboog tot motoren met handvat verwarming en van honden tot gepimpte vehikkels en zelfs even over big brother :p Maargoed, als ik even moet opletten gaat het echt 1 oor in andere oor uit.. komt wel lullig over soms maar dan had ie maar geen rijinstructeur moeten worden

(wie maakt het topic vol? die mag dit topic doorspitten naar alle geslaagden )
pi_32347683
kreeg vandaag wel de vraag of ik een TTT wil doen, en ik weet het verdorrie nogsteeds niet

Praten tijdens het lessen vind ik soms lasitg, zeker als ik fouten maak, dan let ik liever goed op zodat ik het niet nog een keer doe. Links door de bocht was zo'n voorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')