Nee hoor, donderdag al...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef GertJanB het volgende:
Maar de actie is pas vandaag begonnen![]()
Ja grapjas dat bedoel ik, 16 min eerder dan dat ik dat bericht typtequote:
Donderdag ochtend was de actie al begonnen, dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:38 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ja grapjas dat bedoel ik, 16 min eerder dan dat ik dat bericht typte![]()
Juist dat kan. Anders om niet, want dan zal je thuis een internet verbinding moeten hebben en dat slaat nergens op, want dat kan ook al op je telefoon...quote:Maar nu we het toch over Bluetooth hebben... Wat zijn de mogelijk heden van een Bluetoothverbinding tussen PC en D600.
Dit bv...
Wat is diten wat kan ik er mee
Dan kan ik internetten op mijn pc, via mijn telefoon?
Kan dat ook andersom
![]()
[afbeelding]
Die van een tientje waren toch op, dus dan is deze voordeliger bij ons.quote:BTW TimmyAsd, ik heb een bij de Mediamarkt gehaalt... Was ie 15 euro (ook nog 20m bereik) Had geen zin om het centrum in te gaan
Ja via GPRSquote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef RoaRRR het volgende:
Hmm begrijp ik het nu goed dat je via BT op de bank kunt internetten met je foon ?
Anders moeten jullie mij dit toch even uitleggen hoeik dit moet doen. Ben van nature ook lui aangelgd namelijk
hekje (#) ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef MaJo het volgende:
Is er een andere manier om je mobiel stil te zetten en op trilfunctie dan dat je het instelt bij beltone? Dat gaat bij de nokia toch wel iets makkelijker... En smsjes ontvangen op trilstand, zeker hetzelfde verhaal?
Dan gaat ie alleen op stil en niet op de trilfunctie... Dat vind ik wel lastig hoor dat die trilfunctie niet gewoon altijd aanstaat...quote:
Nee, wanneer je # houdt ingedrukt, staat hij op tril functie, ook al geeft ie stille stand aan. Je voelt em toch trillenquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie alleen op stil en niet op de trilfunctie... Dat vind ik wel lastig hoor dat die trilfunctie niet gewoon altijd aanstaat...
Dat hangt er dus vanaf of jij jouw stille functie als tril of volledig geluidloos hebt ingesteld (Instellingen > Geluidsinstellingen > Stille stand en dan trillen of dempen).quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie alleen op stil en niet op de trilfunctie... Dat vind ik wel lastig hoor dat die trilfunctie niet gewoon altijd aanstaat...
Bij mij geen 10 min, maar het duurt idd erg lang, data overzetten. Ik heb sinds kort een Bluetooth dongle, en die standaart usb kabel heb ik er uit gegooit. Gaat super mooi en snel via Bluetooth.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:52 schreef bartos88 het volgende:
Hoe snel versturen jullie bestanden met de usb kabel? ik doe echt 10 minuten over een liedje van 5mb, met de kabel die bij de telefoon zat. ik heb geen geheugenkaart, ik doe het dus direct op mn interne geheugen.
Dat gaat automatisch, het duurt wel even.... maar hij vergrendeld automatisch weer. wanneer je beeldscherm weer helemaal zwart is.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:44 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand hoe je kan instellen als je telefoon is ingeschoven en hij is ontgrendeld dat deze weer automatisch/handmatig vergrendeld wordt?
?? hoe doe je dat? ik moet op de pc mij liedjes selecteren en versturenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Bij mij geen 10 min, maar het duurt idd erg lang, data overzetten. Ik heb sinds kort een Bluetooth dongle, en die standaart usb kabel heb ik er uit gegooit. Gaat super mooi en snel via Bluetooth.
Lekker vanaf de bank, op me c shijf (opde computer) mp3's uitzoeken en zo van pc naar telefoon![]()
Ik heb gewoon mijn C schijf op me pc, gedeelt voor Bluetooth. En het zo ingestelt dat mijn pc en m'n telefoon met elkaar kunnen comunniseren zonder steeds dat irri wachtwoordquote:Op woensdag 30 november 2005 14:13 schreef bartos88 het volgende:
[..]
?? hoe doe je dat? ik moet op de pc mij liedjes selecteren en versturen
Via:quote:Op woensdag 30 november 2005 17:50 schreef RoaRRR het volgende:
Hoe deel je deze bestanden ?
Hangt natuurlijk een beetje van de omstandigheden af... bv. Donker, licht of bewolkt.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb sinds kort de D600 en hij is echt tof. Heb alleen 1 vraag, welke instellingen hebben jullie met de foto's zodat ze op zijn mooist zijn? En met video's net zo?
Groetjes,
Jonie!
Ja en dan ? Heb dit proggie ook en zie sit scherm voor me maar kan niet delen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |