Geen idee... Voordat ik me telefoon uit me broekzak heb, ben ik al 2 sec verderquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:41 schreef MaJo het volgende:
Is het bij de samsung standaard zo dat als iemand je belt je beltone eerst 2 seconden zacht is en dan harder gaat? ik wil hem eigenlijk op hetzelfde niveau hebben. Kan ik dat aanpassen? Heb bij instelling gewoon melodie ingevuld en als volume 4.
Zelfde probleem heb ik ook. Ik had deze optie standaart aan staan op mijn E700, maar met me nieuwe D600, krijg ik nooit een ontvangstbevestigingquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef RoaRRR het volgende:
Synchroniseren met Outlook is geen probleem...
Heb nog wel een andere vraag. Krijg geen ontvangsbevestiging als ik een sms stuur terwijl ik dit wel heb in gesteld ! Wat doe ik fout ?
Lol de d600 is echt overal verkrijgbaar,.. dacht dat alleen se w800i niet verkrijgbaar was/ Waar heb je je d600 besteld dan?>?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef dj_ko het volgende:
Ik zit nog steeds te w88 op mn D600 duurt nog tot begin december![]()
Hmm das idd raar... Ik heb geen problemen met de accu, en gebruik deze toch vrij intensiefquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef DynamicMaster het volgende:
Hoe zit het eigelijk met garantie op de accu? Weet van vroeger dat er geen garantie op zat volgens mij. Heb net 1,5 week mijn d600 maar heb sinds gisteren het probleem dat als ik de lader eruit haal rond 7 uur smorgens en op de hele dag 5minuten bel dat mijn telefoon rond 17.00 uur uitvalt met een lege accu .. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling er van zijn![]()
Heb er van te voren ook geen problemen mee gehad. Eerste keer dat het gebeurde dacht ik ook dat ik mischien hem niet goed had opgeladen maar vandaag was het weer zo en weet toch zeker dat ie goed heeft geladen.. morgen maar eens bellen als er garantie op zitquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:58 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hmm das idd raar... Ik heb geen problemen met de accu, en gebruik deze toch vrij intensiefMP3 bellen en smsen etc
maar over garantie op de accu ? Dont know
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef DynamicMaster het volgende:
[..]
Heb er van te voren ook geen problemen mee gehad. Eerste keer dat het gebeurde dacht ik ook dat ik hem mischien niet goed had opgeladen maar vandaag was het weer zo en weet toch zeker dat ie goed heeft geladen.. morgen maar eens bellen als er garantie op zit
T-mobile, krijg ik weer nieuw toestelquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Lol de d600 is echt overal verkrijgbaar,.. dacht dat alleen se w800i niet verkrijgbaar was/ Waar heb je je d600 besteld dan?>?
Berichten worden wel allemaal ontvangen. Het netjes angevinkt dat ik een ontvangstbevestinging wil maar krijg deze niet. Heb KPN netwerk maar ik neem aan dat die ook aan afleverrapporten doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:48 schreef tonks het volgende:
misschien is het smsje niet ontvangen?
Waarom doe je zoiets niet gewoon in de winkel?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef dj_ko het volgende:
[..]
T-mobile, krijg ik weer nieuw toestel![]()
nu krijg ik gewoon toestel opgestuurd en mn contract loopt gewoon door.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom doe je zoiets niet gewoon in de winkel?
Ik denk dat je een goed nummer met Bass mistquote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Gerard-Joling het volgende:
wat vinden jullie van die mp3 speler? Ik krijg er dus totaal geen bass in, geen gehoor! Ook niet met de equalizer ofzo. Mis ik iets????
Ik heb ergens een vermoeden dat je wel eens te laat kan zijn..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef GertJanB het volgende:
Ik zag vandaag een vette aanbieding in de krant (een groot landelijk dagblad)
Bluetooth Dongle van 25,- voor 10,-
Morgen meteen om 9 uur naar Bel Company![]()
Maar dat duurt zo lang begrijp ik...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:05 schreef dj_ko het volgende:
[..]
nu krijg ik gewoon toestel opgestuurd en mn contract loopt gewoon door.
9 uur erheen ben ik er om half 10quote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb ergens een vermoeden dat je wel eens te laat kan zijn..
En om 9 uur doen ze de deur niet open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |