5 goed, 3 juiste plaatsquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
beatles
rolling stones
michael jackson
golden earring
cliff richard
5 goed, 2 juiste plaatsquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
beatles
rolling stones
golden earring
michael jackson
cliff richard
ik laat de eer aan iggy om dezelfde redenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
ik stop ff met deze puzzel, ik heb al flinke koppijn.
zet m op peace en iggy
5 goed, 1 juiste plaatsquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
rolling stones
beatles
michael jackson
golden earring
cliff richard
Iggy + 1quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
beatles
rolling stones
michael jackson
cliff richard
golden earring
ik snap er helemaal niks meer van
Je mist nog ene.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:19 schreef peaceman het volgende:
Fugeela
Killing me softly
ready or not
?
Dit is erg........ik weet het, maar kom niet op de titel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hint: denk aan Bob Marley
Hm Beatles toch wel? Ik ging twijfelen omdat ze wel veel #1's hebben (18 ofzo) maar weinig andere top 10's...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
beatles
rolling stones
michael jackson
cliff richard
golden earring
ik snap er helemaal niks meer van
dat dacht ik en al en dus weet ik het antwoord nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lauryn Hill heeft daarmee een hit gehad met Bob, maar de single ik zoek was van The Fugees en had ook een link met Bob.
dartfanaat +1quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef dartfanaat het volgende:
Fugeela
Killing me softly
Ready or not
en........No Woman, no Cry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |