quote:Op maandag 7 november 2005 11:44 schreef scanman01 het volgende:
"I'm a barbie girl in a barbie world"
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon een dansmarathon ala bb2 maar met dit verschil dat er steeds wisselende koppeltjes moeten zijn .....quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Om het tempo erin te houden, zou het leuk zijn als ze nu naar de slaapkamer moeten, en dan weer een 24 uurs weekopdracht met 2 groepjes
quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef Day het volgende:
[..]
Bashen?
Welnee. Ik sluit iedereen die in Rotterdam woont of gewoond heeft in mijn hart!![]()
Dat krijg je met al die steekpartijen daar!quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Mag dan wel in Den Helder wonen, maar mijn hart ligt nog in Rotterdam hoor!!!
Ja was mij ook al opgevallen, zal wel bij zijn imago passenquote:Op maandag 7 november 2005 11:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Roel spant wat dat betreft wel de kroon volgens mij. Die trekt zolang achter elkaar dezelfde kleding aan. Blijft onderhand compleet in vorm staan als hij het uittrekt.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Rob heeft een tampon zien drijven
Hij heeft er één met een touwtje eruit moeten halen
Hij moest ook zijn drol daar helemaal voor wegduwen
quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fantastisch goor jahquote:
Roddelclub het drolletje.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja was mij ook al opgevallen, zal wel bij zijn imago passen![]()
Dit is echt hoogstaand niveau.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
BB5: Over het eruit halen en weggoien van tampons
Ja, ik heb geloof ik mijn hele leven nog nooit zoveel over poep verteld als zij in 2 maandenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Rob heeft een tampon in de wc zien drijven
Valt me nog mee dat menno nog niet de schuld krijgt van die tamponquote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Rob heeft een tampon in de wc zien drijven
Dan mag je weleens ophouden met mij minpunten aan te smeren. Ik ben er geboren!quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef Day het volgende:
[..]
Bashen?
Welnee. Ik sluit iedereen die in Rotterdam woont of gewoond heeft in mijn hart!![]()
Ik wou net een boterham klaarmaken, maar ik wacht nog effe!quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
BB5: Over het eruit halen en weggoien van tampons
Je wéét maar nooitquote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
Valt me nog mee dat menno nog niet de schuld krijgt van die tampon
quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat menno nog niet de schuld krijgt van die tampon
Nee écht? Dat méén je niet? Wat Léuk!quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag je weleens ophouden met mij minpunten aan te smeren. Ik ben er geboren!![]()
ze is ook om te jankenquote:
Ja dat doen ze expres. Ze hebben af en toe nieuw materiaal nodig om te kunnen bashen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:48 schreef Kleintje het volgende:
Menno mag best lang bij de groep zitten...
Is ze ook. Ze vertelde een tijd terug dat ze d'r tampons gewoon in de wc gooide.quote:Op maandag 7 november 2005 11:52 schreef AnTjUh het volgende:
Dido is de wc verstopper op zekr
Moet zeker alleen als ze op rantsoen zijnquote:Op maandag 7 november 2005 11:55 schreef Kleintje het volgende:
Hoeven de bewoners zich niet meer aan te kleden???
Ik word moe van dat gezeik over Menno trouwens. We weten nu wel dat hij zielig is enzoquote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef versabommie het volgende:
HAHAHAHAHA DIE LIESKE EN HAAR SPRINGENDE TAMPONS HAHAHA
pfffffffff wor echt moe van het wicht!
zij is de schuld dat Menno overal de schuld van krijgt!
Kunnen ze van die gozer dan niet helemaal een prothese maken???quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef Zw0rld het volgende:
Hij heeft wel mooie Protheses. Dat zijn niet de goedkoopste.
hey, jouw Lieske hield vanmorgen haar mond toen ze 'm een keer open moest doen ...Menno weer de lul door Lieske maar dat zie je niet he?quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word moe van dat gezeik over Menno trouwens. We weten nu wel dat hij zielig is enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |