Vind het nou ook niet echt buitenrand van Rotterdam...quote:Op maandag 7 november 2005 11:25 schreef Day het volgende:
Roel heeft het over de Konmar bij de Kop van Zuid. Is niet echt midden in Rotterdam, maar goed.
Nee klopt, maar de Kop van Zuid ligt toch echt in Rotterdam Zuid.quote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vind het nou ook niet echt buitenrand van Rotterdam...
Zuid moeten ze gewoon afsteken en afzinken.quote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vind het nou ook niet echt buitenrand van Rotterdam...
Misschien toch een eetstoornisquote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske naar een dokter inde Zeestraat????
daar zit verslavingszorg en Riagg toch?
heb je een mailtje van yantjes gehadquote:Op maandag 7 november 2005 11:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geef maar een linkje, dan kan iedereen dat zelf beoordelen.![]()
Of heb je het te druk met semi-anonieme mailtjes sturen naar mensen die Rob door de mangel halen hier?![]()
En dat hoort -zoals ieder weldenkend mens weet- nu eenmaal niet echt bij Rotterdam.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Day het volgende:
Nee klopt, maar de Kop van Zuid ligt toch in in Rotterdam Zuid.![]()
Ook goeiemorgen Gertquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Zw0rld het volgende:
Wat staat Nattelie nou uitgebreid dr kont te bekijken
Tanja's geheim is er uitgekomenquote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch een eetstoornis
Het is de BB van de geheimen, en het geheim van Lieske is nog niet ontmaskerd.
Van Ingrid, Nathalie, Menno, Roel, Joost, Rikkert, Tan, Linda, Ralph, Chantal en Dido ook niet.
Alleen dat van Rob wel: zijn kunstbeen.
Hmmm, ik heb op het Noordereiland gewoond... waar hoorde ik dan bij? Bij de troep van Zuid of het gekste van de rechtermaasoever???quote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat hoort -zoals ieder weldenkend mens weet- nu eenmaal niet echt bij Rotterdam.
Rechtermaasoever de gekste
Uit respect voor Kribbet post ik hier maar niet wat voor soort hoer ik het vind, maar het begint met een K.quote:Op maandag 7 november 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Goede morgen Gert![]()
![]()
Ja wat een actie van Naatje, uhhh echt naatje![]()
Dat heet 'geilen op jezelf'.quote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Zw0rld het volgende:
Wat staat Nattelie nou uitgebreid dr kont te bekijken
Dat weet ik niet 100% zeker, maar gezien overeenkomsten in ip-adressen en schrijfstijl is het behoorlijk aannemelijk dat het van hem/haar/het was ja.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst Rob elimineren deze week en daarna mag deze meelopende, op Dido geilende beftekkeler met d'r smurfenstem van mij per direct raus.
Dan hoor je nergens bij. Daarom hadden we je ook op dat eiland gepleurd!quote:Op maandag 7 november 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb op het Noordereiland gewoond... waar hoorde ik dan bij? Bij de troep van Zuid of het gekste van de rechtermaasoever???
Wel begrijpelijk dat jij mail krijgt hoor. Je bent dan ook de énige hier in het forum die slecht over Rob schrijft.quote:Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef Pinball het volgende:
Dat weet ik niet 100% zeker, maar gezien overeenkomsten in ip-adressen en schrijfstijl is het behoorlijk aannemelijk dat het van hem/haar/het was ja.
Is overigens gewoon op de stapel gegaan hoor, achter aansluiten.![]()
Was de benaming 'Pa Hinkelmans' al eens voorbij gekomen?quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat jij mail krijgt hoor. Je bent dan ook de énige hier in het forum die slecht over Rob schrijft.![]()
Noordereiland kan nog nètquote:Op maandag 7 november 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, ik heb op het Noordereiland gewoond... waar hoorde ik dan bij? Bij de troep van Zuid of het gekste van de rechtermaasoever???
dat had ze al, hoe klein die kont ook wasquote:
Is ze eigenlijk wel onder de douche geweest?quote:Op maandag 7 november 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie echt 50x staan gapen al daar in de badkamer.
Nope!quote:Op maandag 7 november 2005 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Was de benaming 'Pa Hinkelmans' al eens voorbij gekomen?
180!quote:
ja laten we lekker op Rob gaan letten!!quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef versabommie het volgende:
Ik wil overigens niet dat jullie zoveel op Menno letten. Laatste dagen zijn jullie in mijn ogen veranderd en niet ten gode. Het is niet goed dat jullie Menno bekijken en jullie worden er een stuk minder leuk van!
Ik had een keer kanker in een verwensing gebruikt. Dat mocht niet, maar afzender hoopte wel dat het mij ook nog eens zou overkomen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Wel begrijpelijk dat jij mail krijgt hoor. Je bent dan ook de énige hier in het forum die slecht over Rob schrijft.![]()
Bashen?quote:Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef Kleintje het volgende:
*zwaait terug naar Zworld.
Pinball is tenminste nog lief voor me....
Day basht me... ik ben het buitenbeentje... ik hoor nergens mij!
En wiens schuld is dat....
MENNO
Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 11:12 schreef Sonique het volgende:
Lieske tegen Joost: "Jij wilt dus ten koste van Menno BB winnen"
Hmmms, een hele interesante uitspraak van Lieske!
Er gaat dus iets meer in dat blonde koppie rond dan ik dacht, of het moet precies een toevallige vergelijking zijn...
Roel spant wat dat betreft wel de kroon volgens mij. Die trekt zolang achter elkaar dezelfde kleding aan. Blijft onderhand compleet in vorm staan als hij het uittrekt.quote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef Day het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk wel onder de douche geweest?
Het valt me op dat de bewoners niet echt dol zijn op water, nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |