Ik snap er ook niets van. Het Mennobashen over de afwas werd trouwens natuurlijk prima opgepakt door Chantal. Lieske zit erbij en zegt niets.quote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Kleintje het volgende:
Lieske houdt haar bek dicht en zegt niet dat zij het heeft gedaan...
Best lullig eigenlijk!
Maar ook wel vermakelijkquote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Kleintje het volgende:
Best lullig eigenlijk!
vermakelijk...? zit me kapot te irriteren..dit zijn momenten waarop ik erheen zou willen rijden om 'm dood te knuppelen met zijn goede been!quote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ook wel vermakelijk
Straks gaat ie misschien een heel negatief verhaal over Menno houden, en blijkt pas helemaal op het eind dat Lieske de brutaliteit had Robs taken zomaar over te nemen
Mag ik dan kijken en lachen!?quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
vermakelijk...? zit me kapot te irriteren..dit zijn momenten waarop ik erheen zou willen rijden om 'm dood te knuppelen met zijn goede been!
Is gewoon een compleet nieuw scheldwoord geworden.quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef Sonique het volgende:
Ow wacht.
De bewoners zijn zo vroeg op door Menno natuurlijk!
MENNO!![]()
hier heeft Lieske een troef in handen om Rob eens lekker te bashenquote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Kleintje het volgende:
Best lullig eigenlijk!
Als dit echt zo gebeurd is, wat een walgelijk stelletje mensen zijn het dan tochquote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef ART het volgende:
Scene die vannacht gemist is door de streamers:
Voordat dronken Nathalie nog even bij Roel op zijn 'noten' [sic] sprong, hadden ze gierend geconstateerd dat ze hele zwarte voetzolen had van het dansen op blote voeten. Waarop Nathalie van het bed springt naar het bed van Menno loopt en heel bewust - dekbed wegtrekkend - met haar vuile voeten in Menno's bed gaat lopen paraderen. Als toetje pakt ze Menno's Nemo-vis om die nog even extra over haar voetzool te halen.
Bluf (jij durft niet met je sjaguar ernaartoe te rijden!quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
vermakelijk...? zit me kapot te irriteren..dit zijn momenten waarop ik erheen zou willen rijden om 'm dood te knuppelen met zijn goede been!
OMG...quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef MissX het volgende:
uit de streamverslagen gecopieerd
[..]
Als dit echt zo gebeurd is, wat een walgelijk stelletje mensen zijn het dan toch![]()
![]()
![]()
Is echt gebeurd....quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef MissX het volgende:
uit de streamverslagen gecopieerd
[..]
Als dit echt zo gebeurd is, wat een walgelijk stelletje mensen zijn het dan toch![]()
![]()
![]()
denk dat de winnaar van bb5 op deze manier wel heel makkelijk komt vast te staanquote:
Komt zeker door menno, of niet?quote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef yantjes het volgende:
ergste is nog wel dit forum,iemand zegt wat,anderen vragen is dit echt waar....en dan heb je het al,
alles wat er wordt geroepen wordt meteen geloofd en we hebben weer automatisch het zoveelste verhaal volkomen verdraaid weergegeven
quote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef yantjes het volgende:
ergste is nog wel dit forum,iemand zegt wat,anderen vragen is dit echt waar....en dan heb je het al,
alles wat er wordt geroepen wordt meteen geloofd en we hebben weer automatisch het zoveelste verhaal volkomen verdraaid weergegeven
Wat rob zei over de afwas heb ik zelf voor het grooste deel kunnen volgen en het is een vieze smerige ploertenstreek van (let op voor je verzameling) die smerige pootloze bejaardenfetisjist , die huigelachtige drankorgel die nooit drinkt is gewoon 1 ranzige HOMPMONGOOL!quote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef yantjes het volgende:
Zie de foto 2 post terug in deze draad mithil!quote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef yantjes het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 10:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is trouwens voor het eerst dat ik iemand hoor klagen dat een ander de afwas heeft gedaan![]()
ach ach,wat hoor jij de dingen dan verdraaidquote:Op maandag 7 november 2005 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat rob zei over de afwas heb ik zelf voor het grooste deel kunnen volgen en het is een vieze smerige ploertenstreek van (let op voor je verzameling) die smerige pootloze bejaardenfetisjist , die huigelachtige drankorgel die nooit drinkt is gewoon 1 ranzige HOMPMONGOOL!
Ah, dan moet ik ook mijn oren even nakijken...quote:Op maandag 7 november 2005 10:53 schreef yantjes het volgende:
[..]
ach ach,wat hoor jij de dingen dan verdraaid
het is opgenomen jongen en zoals jij het brengt is het volkomen verkeerd weergegeven
laat je oren eens nakijken
wat werd er gezegd dan?quote:Op maandag 7 november 2005 10:53 schreef yantjes het volgende:
[..]
het is opgenomen jongen en zoals jij het brengt is het volkomen verkeerd weergegeven
Koop zalf!quote:Op maandag 7 november 2005 10:53 schreef yantjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 10:53 schreef yantjes het volgende:
[..]
Bang...pure angst ...ze weet nu hoe erg Menno aangepakt wor en hoe erg ze continu liegen over hem en wil zijn lot niet delen vermoed ikquote:
Nee die zal het gebruiken wanneer het haar uitkomt...quote:Op maandag 7 november 2005 10:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bang...pure angst ...ze weet nu hoe erg Menno aangepakt wor en hoe erg ze continu liegen over hem en wil zijn lot niet delen vermoed ik
meneer de basher versabommie....quote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie de foto 2 post terug in deze draad mithil!
Als je zelfs de streamverslagen waar mensen hele nachten voor door zitten te tikken al in discrediet wil brengen dan kun je beter gewoon oprotten.
Ik wil bij deze ook ff mijn excuses aanbieden voor het gedrag van Yantjes tegenover de hardwerkende streamers....plaatsvervangende schaamte maakt zich bij dit soort jeukpersonen meester van me!
Nou volgens mij als je yantjes oor reinigt met een hilti te10 en een 25 mm boor erin helpt het nog geen fuck ...quote:
Leer quoten sukkel!quote:
Wat is jouw versie van het gebeurde dan?quote:
beetje jammer dan van haarquote:Op maandag 7 november 2005 10:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bang...pure angst ...ze weet nu hoe erg Menno aangepakt wor en hoe erg ze continu liegen over hem en wil zijn lot niet delen vermoed ik
Yeps dat zou top zijn maar ze heeft totaal geen lefquote:Op maandag 7 november 2005 11:00 schreef milagro het volgende:
[..]
beetje jammer dan van haar
ik zou het juist humor vinden als iemand zo 'te keer' gaat over een ander en ik dan kan zeggen "hallo, schattebout, IK was het, hoor, dus kom maar op!"![]()
Oepsquote:Op maandag 7 november 2005 10:52 schreef Peter6000 het volgende:
Interessante discussie over alcoholisme.
(omdat ik zelf ook verslaafd ben geweest en in klinieken heb gezeten)
Ze snapt eindelijk dat er toch niemand naar haar luistert.quote:
grappig dat ze dus niet allergisch is voor al die make up die ze op haar smoeltje smeertquote:Op maandag 7 november 2005 11:02 schreef Day het volgende:
Oh, Lieske is nu dus ook allergisch voor suiker?
http://www.talpa.tv/web/s(...)595/typeofpage=51230quote:Er is afgewassen, maar niemand weet wie het gedaan heeft. “Rob, jij hebt het gedaan hè”, vraagt Ingrid. Lieske eet ondertussen lekker haar fruithapje op en houdt haar mond dicht. Chantal: “Dan is het Menno geweest denk ik.” Rob mompelt vanuit de Keuken: “Dan weet ik wel waarom hij het heeft gedaan.” Maar Chantal neemt het voor hem op. “Ik vind het lief.” Alle lof voor Menno dus, terwijl Lieske het heeft gedaan. Grappige situatie.
Haar exzeem is mede gerelateerd aan haar suikergebruik.quote:Op maandag 7 november 2005 11:02 schreef Day het volgende:
Oh, Lieske is nu dus ook allergisch voor suiker?
Peter^6000, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een simpelheid
Ze noemen blowen een psychische verslaving.
Alle verslavingen zijn psychisch, ook alcoholisme is (na de detoxperiode) puur geestelijk.
Niet best dat ze Roel aannemen in een verslavingskliniek (vind ik dan dus)
Geef maar een linkje, dan kan iedereen dat zelf beoordelen.quote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef yantjes het volgende:
meneer de basher versabommie....
de aktie staat op video en is opgenomen door mijzelf....wie zal er nu beter weten wat er precies gebeurt is?
Wat ik zei: Ontkenning is de eerste fase van een verslaving..quote:Op maandag 7 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Peter^6000, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Roels bagataliseerde al eerder het drugsgebruik. Doet hij vast om zijn eigen verslaving goed te praten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |