Thanks en alvast slaap lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Nou vooruit, omdat jij t bent
Daarna ga ik echt slapen
of je het gelooft of niet ...tis nu 7:22 en Lieske staat gewoon de vaat te doen!quote:Op maandag 7 november 2005 07:16 schreef luciano het volgende:
Deze is alvast voor dadelijk . Ik moet zo gaan werken , en kan hem nooit posten .
Copy and paste hem maar , lol .
Trouwens , zou mooi zijn als de haan NU al ging , een keertje lekker vroeg .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moggûh, nee, gewoon zelf maar wat gemaaktquote:Op maandag 7 november 2005 07:28 schreef luciano het volgende:
Moggüh ook .
En , nog een indiaantje indiaas gescoord last night !! ??
Toen ik om 7 uur de streams aanzette was ze al aan het afwassen. Ik vind het wel gezellig.quote:Op maandag 7 november 2005 07:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
of je het gelooft of niet ...tis nu 7:22 en Lieske staat gewoon de vaat te doen!
zeker in haar bed gezeken!
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 7 november 2005 07:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
of je het gelooft of niet ...tis nu 7:22 en Lieske staat gewoon de vaat te doen!
zeker in haar bed gezeken!
[afbeelding]
Kep ook nog wel wat klop- en zuigwerk voor d'r!quote:Op maandag 7 november 2005 08:20 schreef Pinball het volgende:
Kan ze hier niet even langskomen? Ik heb ook nog wel wat staan.![]()
Als ze maar wel haar mond houdt ondertussen, anders sta ik niet voor mezelf in.quote:Op maandag 7 november 2005 08:21 schreef versabommie het volgende:
Kep ook nog wel wat klop- en zuigwerk voor d'r!
Goedemorgen!
Lijkt me idd een behoorlijke anticlimax!quote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ze maar wel haar mond houdt ondertussen, anders sta ik niet voor mezelf in.![]()
Goedemorgen btw!
Heb je geen vaatwasser? Ik wel...quote:Op maandag 7 november 2005 08:20 schreef Pinball het volgende:
Kan ze hier niet even langskomen? Ik heb ook nog wel wat staan.![]()
Vaatwassers zijn okayquote:Op maandag 7 november 2005 09:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb je geen vaatwasser? Ik wel...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vaatwassers zijn okay.
Ik snap eigenlijk niet waarom die niet in het BB huis zit. Wel een jacuzi, maar geen vaatwasser.. Beetje sneu.
Goedemorgen trouwens.
Tuurlijk wel, want dan krijg je weer ruzies over hoe je de vaatwasser vol moet ladenquote:Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
een vaatwasser in het huis is niet goed voor de sociale contacten bij het afdrogen van de bordjes
Zo kan je het ook zienquote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan krijg je weer ruzies over hoe je de vaatwasser vol moet laden.
het zou leuk zijn als ze voor de weekopdracht elke avond een nieuwe dans moeten oefenen. Met veel drank (kijken of Nathalie zich dan eens kan beheersen, de zuiplap)quote:Op maandag 7 november 2005 09:21 schreef Kleintje het volgende:
Zullen ze vandaag een nieuwe weekopdracht krijgen???
Vooralsnog droogt degene die wast ook af... Dusseh weinig sociaal gedoe!quote:Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
een vaatwasser in het huis is niet goed voor de sociale contacten bij het afdrogen van de bordjes
afdrogen ?quote:Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
aub geen drank ik trek het niet meer zaterdag tot 3:45 zitten kijken en van morgen tot 02:00.quote:Op maandag 7 november 2005 09:24 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als ze voor de weekopdracht elke avond een nieuwe dans moeten oefenen. Met veel drank (kijken of Nathalie zich dan eens kan beheersen, de zuiplap)
En dan woensdag of donderdag alle dansen nog eens laten zien.
dit was een gezellig extraatjequote:Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef avonne het volgende:
Van de Talpa-site
, moeten jullie in het kader van de weekopdrachten opnieuw je beste beentje voorzetten. Bijna letterlijk, deze keer. Jullie krijgen de hele avond de tijd om de fijne stapjes van de Salsa onder de knie te krijgen en daarna een showtje weg te geven
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
dat showtje weggeven, is dat er geweest? ze konden er toch iets extra's mee winnen?
Lieske was vanmorgen op.quote:Op maandag 7 november 2005 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Ingrid al op gezien, Lieske en Roel. Of ze liggen allemaal (sowieso Roel) alweer in bed of de camera's volgen ze niet.
Dan mag jij ook wel langskomen hoor.quote:
niks te zien hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 09:59 schreef ART het volgende:
En daar gaat een hand soepeltjes heen en weer onder haar topje.
Zeker met mijn inbouwvaatwasser op mijn rug? No thanks!quote:
Zo kijkt Roel ook:quote:Op maandag 7 november 2005 10:10 schreef pullup het volgende:
Het zag eruit alsof Roel een derde handje van Dido ging krijgen en dan doen die sukkels het licht aan
???? wat dan?quote:Op maandag 7 november 2005 10:15 schreef pullup het volgende:
Hahaha. Rob geeft Menno de schuld voor het afwassen van Lieske
Ja, dat wordt hem ook alweer ontnomen door die gluiperdquote:Op maandag 7 november 2005 10:15 schreef pullup het volgende:
Hahaha. Rob geeft Menno de schuld voor het afwassen van Lieske
Goedemorgenquote:Op maandag 7 november 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen![]()
Liquido wordt gefloten.
Chantal gna gna gna`t , en ook Ingrid heeft eigenlijk een onprettige stem.
Maar ik verwacht wel een weekopdracht vandaag
eg waar ? sjezus het wor nu wel erg triest met die manke debiel zeg!quote:Op maandag 7 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wordt hem ook alweer ontnomen door die gluiperd
En als hij weet dat Lieske het heeft gedaan is het zeker heel goed van haar.
Hij zei semi smalend dat Menno wel zou hebben afgewassen. Duidelijk op een toon dat het net zoiets zal zijn geweest als met de bonen om stemmen te winnen.quote:
Ik denk dat hij Menno ècht is gaan haten. En waarom? Dat weet hij zelf denk ik niet eens...quote:Op maandag 7 november 2005 10:18 schreef versabommie het volgende:
eg waar ? sjezus het wor nu wel erg triest met die manke debiel zeg!
En zeker daar nietquote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
Rob legt Lieske de symptomen van een koortslip uit.
Conclusie is dat Lieske dat niet heeft.
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb55511.JPG]afbeelding][/URL]
datgene wat ze Menno proberen aan te lullen heeft Rob...hij is totaal zichzelf kwijt geraakt in het hele verhaal en zit geestelijk volgens mij in een flinke crisis. BB zou hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en hem het huis uit zetten.quote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Menno ècht is gaan haten. En waarom? Dat weet hij zelf denk ik niet eens...
(hij zal fel gaan praten over bonen en dergelijke, maar elk weldenkend mens moet toch constateren dat dat een lulreden is van hier tot tokio)
Koortsoog!quote:
Ja jammer is dat. Je zou denken dat ze terwijl ze die muesli aan het eten was wel even stil zou zijn. Maar ze gaat gewoon door met kraaienquote:Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef Kleintje het volgende:
Beste bewoners: 'wil Chantal haar mond houden, er komt toch niets nuttigs uit en het irriteert de kijkers'
Regels moeten er zijn!quote:Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef pullup het volgende:
Rob is echt in zijn element deze ochtend. Na de minibash sessie van Menno laat hij nu een tennisbal met de namen van Nathalie en Ingrid door deze twee naar de dagboekkamer brengen.
Hij regelt nu even wie wanneer mogen eten en staat nu te doen alsof hij toch weer alle afwas doet.
ja idd...wat een vaag verhaal joh....rob loopt te bleren : "er is maar 1 iemand die dit gedaan kan hebben, raad maar! "quote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Kleintje het volgende:
Lieske houdt haar bek dicht en zegt niet dat zij het heeft gedaan...
Best lullig eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |