abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 november 2005 @ 00:00:32 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32042875
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 6 november 2005
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32043012
Dido en Naat aan het dansen



Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32043353
Chantal is bang dat de drankvoorraad niet op komt. Ze loopt nu met een fles iedereen af. En bij allemaal stopt ze de fles aan de mond, Dido, Joost, Lieske, Rob , Nathalie, Roel, Ingrid, Menno, iedereen giet ze vol.



Wellicht dat ze nog op een spannend vervolg van de nacht hoopt


[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 07-11-2005 00:19:55 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32043891
00.30
Mooi nummer van U2 en Joost gaat huilen, staat op het keukenblad in de hoek Menno komt erbij staan en later trekt hij Chantal erbij en staan te dansen op het keukenblad.
Rob danst slow met Chantal, Roel met Dido (die zichzelf voor lul vindt staan) en Menno met Ingrid. (Joost zie ik even niet zo snel?)
Dido brengt een toost uit: ondanks dat jullie me genomineerd hebben, wil ik toch zeggen dat ik het gelukkig weer heel gezellig met jullie vind. Onze Diva! roept Chantal.
pi_32043935
Bono met U2 "With or without you
Rob grijpt zijn kans en gaat dansen met Ingrid

"

Daarna Joe Cocker met "You are so beautiful"
Rob danst met Chantal.
Dido en Roel innig aan het dansen en tussendoor hebben ze nog tijd om zelf ook mee te zingen naar elkaar toe.



Daarna het liedje "Kom maar bij mij". Rob vermaakt zich met dit soort nummers uiterst goed. Hij switch over naar Nathalie en danst innig met haar, Nathalie zingt mee in zijn oor.

Hierna is het afgelopen. De stem van BB: "Bewoners, jullie moeten NU alle sterke drank inleveren. Daarna krijgen jullie nog een half uurtje muziek"

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 07-11-2005 00:37:34 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32044031
Chantal heeft nog nooit zo een wijde rok aangehad als vanavond. Volgens de meiden maakt het haar huist slanker, volgens Chantal heeft ze er een heuuuuuupen in joh!
Nu zingen ze Meatlove en alle drank moet ingeleverd worden in het washok. Ze krijgen nog wel een half uurtje extra muziek.
pi_32044282
00.40

Ze krijgen dus nog een half uurtje muziek. Op Kane gaan ze helemaal los! De helft staat op het keukenblad en de rest staat te springen en te dansen en vreselijk mee te bléren Didoooooo de beste gilt Chantal (?)
pi_32044470
00.50
Na elk nummer bedanken ze BB.....
Volgens mij is Chantal wel aangeschoten (?) You can leave your hat on nu en iedereen begint te gillen en te kreunen. Daar gaat Naat haar jas al.
Naatje geeft een stripshow weg rond een stoel. Benen wijd en alles.
Joost zijn overhemd gaat nu ook uit, Ingrid helpt hem even en geeft ook een showtje weg. NU moet Chantal hetzelfde doen bij Rob. Chantal op de stoel en Rob komt zwoel op haar af (oh jee mijn zender lacht hij
Dit is niet zo´n zwoel dansje als bij de andere, ze moeten lachen maar Rob doet zijn best.
Nexttttt one zegt Chantal.
Dido moet Roel verleiden met een dansje (ondertussen knoopt Rob zijn broek dicht, oh nee zijn zender doet hij goed )
Dido doet zijn best en duwt haar borsten in zijn gezicht, (Ingrid helpt even) Dido moet steeds lachen maar probeert het wel. Sjaaltje in haar mond en zo.... Ze gaat op Roel zitten en ik hoor Roel alleen maar zeggen: zo he zo hee
IK ga niet verder zegt Dido.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 07-11-2005 01:27:56 ]
pi_32044473
Het heerlijke nummer van Joe Cocker (ook te zien in het programma "In de huid van....) wordt gedraaid en gelijk weer opgepakt om de halve stripact uit te voeren. Dit levert vrolijke taferelen op.

Joost zet een stoel klaar voor Nathalie die met een lange zwarte jas aan komt lopen op de maat van de muziek. Ze begint met een stukje striptease. Hilariteit alom. En de bewoners gaan een voor een voor de bijl.











[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 07-11-2005 01:12:55 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32044649
00.57
Op nummer als Over de top van Gerard Joling en Gordon en Middernacht (vroeger van Drukwerk, nu een andere versie?) gaan de bewoners los, ze springen en hossen en kunnen elk woord meezingen. Ze balen als Joost zegt nog maar 10 minuten, niet aan denken joh gewoon doorgaan zegt Naat.
  maandag 7 november 2005 @ 00:59:59 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32044657








My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 7 november 2005 @ 01:01:10 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32044680




My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32044791
01.00
Laatste (?) nummer, Marco Borsato met Je hoeft niet naar huis. Begint eentonig te worden maar iedereen zing uit volle borst mee.
Ze krijgen nog een nummer! Een langzaam nummer (Tracy Chapman zegt Chantal) De helft kent het nummer niet en ze bewegen een beetje mee. (kakt in denk ik zo)

thnxxx voor de streamcaps Scanman! fleurt de verslagen leuk op!
ik moet nog even leren hoe ik die caps kan maken en plaatsen hier
  maandag 7 november 2005 @ 01:14:54 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_32044973
Muziek is afgelopen. Laatste nummer was van James Blunt. (Beautiful oid)

De bewoners zingen: "Big Brother bedankt, Big Brother Bedankt" etc.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32044988
Na het laatste nummer zingen ze allemaal Big Brother bedankt, BB bedankt, BB bedankt applausje voor BB!!
Ik versta Naat niet zo goed maar ze zit tussen Dido en Roel en hebben het over bier door een rietje drinken, Dido niet onderschatten (dat doe ik nooit meer! zegt Roel) ja dat heb je vannacht gedaan en moet je niet meer doen *Calimero stem opzet*

Ik zie opeens Menno zitten, die heb ik het afgelopen half uur niet gezien (?) Ingrid haar panty is stuk en ondertussen zingen ze zelf maar liederen. Volgens Ingrid heeft Joost in haar panty gehangen. Roel vindt zijn outfit wel "stylo" en wil het wel houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 07-11-2005 01:27:16 ]
pi_32045134
01.20
Ze zitten bij elkaar in de huiskamer, chips erbij en Naat wil nog wat drinken. Trek een flesje open zegt Roel. Neeeeej zegt Rob, niet doen. Nou ze weet heus wel wat ze doet hoor verweert Roel Naatje. Ze willen zo gaan bubbelen en dan de shoarma opbakken. Iedereen zit een beetje stilletjes te eten (chips met mayonaise wat Roel heel raar vind) Naat drinkt even alle laatste restjes alcohol op. Over de lapdance zegt Dido dat het best mee viel als je ziet hoe jullie vreten.
pi_32045365
01.30
Ik hoor Menno opeens iets zeggen Er zijn wel 2 flessen wodka door heen gegaan. Chantal zegt ook al dat ze heel veel drank hebben gehad. Iedereen waardeert het heel erg als BB muziek aan hen geeft. (ondertussen zitten ze chips. e.d te vreten) Liekse zit shaggies te draaien voor iedereen. Ze vraagt wie wil er een shaggie van mij en Dido negeert haar totaal (viel mij even op)
pi_32045416
oh nee ze pakt toch het sjaggie aan Ook Roel probeert een shaggie van Lieske (kan slechter zegt hij maar is toch wel "stylo")
Roel zit in badjas en Joost gaat de kleding ophangen.
pi_32045532
(offtopic: ik ben er vandoor, als er wat gebeurd vannacht lees ik het wel he? )
pi_32045622
Dido is in haar eigen bed gaan liggen. Chantal ligt behoorlijk te raskalen bij Ingrid op bed. Heeft behoorlijk last van de drank die ze heeft genuttigd vanavond. Er komt niet veel zinnigs uit. Ze twijfelt aan het libido van de mannen hier in huis. "Je zou hier in het huis gewoon lesbisch worden" zegt ze. "Ga dan maar gauw van mijn bed af", zegt Ingrid. Verder ligt ze Ingrid nog ff gek te maken over Ivan.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32045634
Dido is maar snel naar de huiskamer gevlucht met haar tandeborstel en daar op de bank gaan liggen bij de anderen. Rob stormt ineens de meidenkamer binnen en bespringt Chantal
Ze gilt als een speenvarken en Ingrid zegt: "het is bijna een aanrandscène hier"
Rob gaat op Chantal haar bed zitten en doet zijn schoenen uit. Chantal is schijnbaar bang dat hij in haar bed kruipt want loopt te ijsberen in de kamer

[ Bericht 41% gewijzigd door M-en-A op 07-11-2005 01:59:00 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32045728
Rob gaat richting badkamer en Chantal zegt tegen Ingrid: "hou het ff een beetje in de gaten, ik hoef die vent niet". Rob blijft maar ronddolen en Chantal is als de dood dat hij terugkomt.
Menno komt even bij Ingrid, maar die stuurt hem weg. Ze vind het niet leuk dat hij het bubbelbad in wil schijnt het. En ja hoorrrr.... Rob meld zich weer op de meidenkamer om ze even welterusten te wensen. Daarna gaat hij naar de huiskamer toe. Chan springt weer op van haar bed om snel de deur dicht te doen. "Wat hebben ze me aangedaan hier, ECHTE kerels wil ik" zegt ze
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32045811
Dido zegt tegen Nathalie: "Ik ga slapen, neem jij mijn tandeborstel mee". Is goed zegt Naat. Dido loopt de slaapkamer in, pakt haar kussen en gaat naar Roel zijn bed. Dat is verder nog leeg, want Roel zou naar de jacuzzi gaan, maar ze gaat er wel inliggen.
Dan roept ze Nathalie weer, en die komt ff bij haar liggen. Nathalie zegt dat ze het leuk vond vanavond.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32045837
Roel, Menno en Joost komen de slaapkamer binnen. Roel kruipt zonder verbaasd te doen in bed. Hij zegt tegen Nathalie: "Nog 10 minuten, dan is je tijd om"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32045962
Nathalie geeft Dido een nachtzoen en wil al naar de andere kant gaan als Roel verontwaardigd roept: "en ik dan??" Nathalie reageert gelijk Okeeee en springt boven op het bed, op een voor Roel niet zo een prettige plaats. Roel krimpt gelijk ineen van pijn. Naat schrikt zich een ongelukje, maar moet er wel om lachen. Roel zit even half dubbelgeklapt en verdwaast te kijken, maar neemt het haar niet kwalijk nadat ze zegt dat ze het niet met opzet deed. Nathalie geeft hem toch nog even snel een nachtkusje en gaat naar de andere kant.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')