abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32245776
wat rot..wat klote
spijt me om te horen.
Het maakt niet makkelijker op nu je weet dat ze daten is..en wat ze over jullie relatie zegt. Niet weten is beter, vind ik.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32245848
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Genjuro het volgende:
yarr this topic be bringing back a lot of painful memories

Humor was mijn oplossing om de pijn te verdoezelen

Raar dat als je er 2 jaar later aan terugdenkt je nog een deel van die pijn kan voelen
ik hoop niet dat ik 2 jaar over ga doen
al zei laatst iemand me dat ze ook 2 jaar nodig had om het een plek te geven.
pi_32246190
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Emel het volgende:

[..]

ik hoop niet dat ik 2 jaar over ga doen
al zei laatst iemand me dat ze ook 2 jaar nodig had om het een plek te geven.
Een plek heb ik het al een tijdje gegeven
Maar gewoon, elke keer ik eraan denk nu voel ik het er nog een beetje, ik werd echt rotbehandeld op het einde... Maar kheb geen zin om erover te beginnen
Twas ook mijn eerste lange relatie
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_32246341
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef Emel het volgende:
wat rot..wat klote
spijt me om te horen.
Het maakt niet makkelijker op nu je weet dat ze daten is..en wat ze over jullie relatie zegt. Niet weten is beter, vind ik.
Niet weten is ook beter, ben gewoon dom geweest (had er niet achter hoeven komen) maargoed tis gebeurd en nu weet ik het wel.
En ja het doet vreselijk veel pijn, hoe lang het gaat duren weet ik niet, maar heb zo de behoefte om met iemand er goed over te praten, alleen zijn mijn vrienden meer het type vrijgezel, dus daar heb je weer niet zo veel aan op dit punt
pi_32246571
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Niet weten is ook beter, ben gewoon dom geweest (had er niet achter hoeven komen) maargoed tis gebeurd en nu weet ik het wel.
En ja het doet vreselijk veel pijn, hoe lang het gaat duren weet ik niet, maar heb zo de behoefte om met iemand er goed over te praten, alleen zijn mijn vrienden meer het type vrijgezel, dus daar heb je weer niet zo veel aan op dit punt
ok het kan raar klinken,ronduit belachelijk zelfs, maar ik heb erover kunnen praten met mijn kat...
Die moest haar vanaf het begin al niet hebben, ze voelde dat het een vuile hoer was denk ik
Ze leek te begrijpen dat ik me down voelde en probeerde mij op te vrolijken...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_32246815
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef Slaapje het volgende:

[..]

van je afschrijven..
open je outlook express...typ een mail hoe je je nu voelt..
  maandag 14 november 2005 @ 00:13:05 #207
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32247528
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie.
Dat komt ws ook, omdat je zelf geen extreem lange relatie hebt gehad.
En zeker als je nog niet hebt samengewoond is het gewoon heel anders.
Ik heb 7 jaar samengewoond, een kwart van m'n leven met iemand dag in dag uit doorgebracht.
Als je uit elkaar gaat, kan je iemand niet ff uit je leven wissen, dat zit er zo diep in.
Dan heeft het er niet eens mee te maken of je vrienden wilt/kunt blijven, je kunt elkaar gewoon niet van de een op andere dag gedag zeggen en nooit meer contact houden.
(Mensen die bv 12 jaar getrouwd zijn geweest zeggen elkaar ook niet na ineens vaarwel, of iig niet gauw, dat contact slijt misschien vanzelf).

Ik heb hiervoor ook relaties van 2 jaar gehad, dan ga je gewoon makkelijker verder met je eigen leven, helemaal als je niet hebt samengewoond.

Maar goed, ik snap je punt wel.
Niet iedereen kan vrienden blijven als een relatie eindigt. De een wilt het niet, de ander kan het niet.

Gelukkig heelt tijd werkelijk alle wonden, maar als je zelf geen geduld hebt en bv contact blijft houden met je ex waarvan je weet dat hij/zij je slecht behandelt, tja dan doe je het echt zelf.
Dan kies je er niet voor om verder te gaan.

Ik negeer een ex van vroeger ook, schiet gewoon niet op en ik "mis" iemand liever, dan dat ik contact heb met iemand waar ik gek van word en wat me meer verdriet dan plezier bezorgd.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32248095
Net weer even op stap geweest. Lekker gezellig zitten praten met een maat van me.
Ik weet ook dat ze net op stap is geweest. Van de ene kant zou ik wel willen weten wat ze uit heeft gespookt, maar van de andere kant ook helemaal niet omdat ik me daardoor misschien wel heel kut ga voelen. Ik kan er wel achter komen, omdat m'n zusje ook mee op stap is geweest. Maar ik kan de verleiding weerstaan om te vragen hoe m'n ex het heeft gehad.
Op naar het volgende weekend! (het feest van m'n ex en haar zusje)

[ Bericht 1% gewijzigd door partyyboyy op 14-11-2005 00:55:08 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32248283
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Emel het volgende:
ik voel me ook zwaar kut
Zal me er ook nog even bij aansluiten.

Had zaterdagavond zelfs nog een leuke date ook. Maar toch. .
pi_32248318
Volgens mij voelen we ons allemaal vandaag redelijk kut
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32248329
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Emel het volgende:
open je outlook express...typ een mail hoe je je nu voelt..
Of hou een soort van logboek bij. Lekker opschrijven wat je allemaal dwars zit. .
pi_32248413
Verhuis overigens volgende maand of anders januari. Das wel positief. .
  maandag 14 november 2005 @ 01:08:30 #213
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32248535
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:55 schreef VD het volgende:

[..]

Of hou een soort van logboek bij. Lekker opschrijven wat je allemaal dwars zit. .
Dan zie je na een tijdje ook een stijgende lijn, als je terugbladert naar oude logs.
And know what you want,
pi_32248565
quote:
Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Dan zie je na een tijdje ook een stijgende lijn, als je terugbladert naar oude logs.
Ja, klopt. Toch fijn te zien dat je progress maakt. .
  maandag 14 november 2005 @ 01:11:47 #215
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32248596
quote:
Op maandag 14 november 2005 01:10 schreef VD het volgende:

[..]

Ja, klopt. Toch fijn te zien dat je progress maakt. .
Daarna mekker je gewoon weer vrolijk negatief verder, maar dat mag de pret niet drukken
And know what you want,
pi_32248684
Die dagen moet je ook hebben. .
  maandag 14 november 2005 @ 01:21:05 #217
74671 h_vreman
true Junglist
pi_32248779
quote:
Op maandag 14 november 2005 01:16 schreef VD het volgende:
Die dagen moet je ook hebben. .

Gaatz al wat beter (Onder voorbehoud).
Tijd...tijd en vrienden en een Topic.

grtn BAs
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  maandag 14 november 2005 @ 01:42:10 #218
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32249144
En een half uur later krijg je weer een smsje waardoor je weer gaat twijfelen, the usual song.
Ff goed m'n post van 1,5 uur geleden teruglezen en standvastig blijven en niet terug sms'en.
And know what you want,
pi_32250844
Het is weer maandag

De drukke week kan weer beginnen!
Zo kijk ik er wel echt eventjes tegenaan.. lekker veel afleiding, heb ik wel eventjes nodig!
pi_32250852
quote:
Op maandag 14 november 2005 07:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is weer maandag

De drukke week kan weer beginnen!
Zo kijk ik er wel echt eventjes tegenaan.. lekker veel afleiding, heb ik wel eventjes nodig!
doordeweeks op mijn werk zitten, vind ik geweldig. Bezig blijven en vooral niet nadenken.
Nu werk ik ook veeeeeeel meer dan eerst (5 tot 6 dagen per week).
pi_32250855
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:55 schreef VD het volgende:

[..]

dat heb ik paar weken gedaan. Het helpt wel.
pi_32252709
Mja misschien moet ik inderdaad maar een tijdje een logboek bijhouden, in ieder geval veel praten met mensen werkt bij altijd.
En de kat heeft het allemaal al te horen gekregen hoor ze was er gister goed voor me, hehe.
Nou dit gevoel zal ongetwijfeld nog wel een paar weken stand houden, maar ik weet zelf ook wel dat er een moment komt dat het allemaal weer beter is....
  maandag 14 november 2005 @ 13:30:41 #223
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32256612
Ik blijf erbij dat we es fijn met zn allen moeten gaan stappen/zuipen/praten/lol hebben. Hoef je ook niet tegen de kat aan te praten, dat beestje kan er ook niets aan doen hehe

Nee maar ik heb wel een leuk weekend gehad, expres niet gedacht aan wat mn ex allemaal wel of niet aan het uitvoeren was (ook al ging ze zuipen en stappen met rare vriendinnetjes) en ik heb veel lol gehad. Leuke mensen ontmoet weer en een leuke date gehad met mijn leuke collega...
Dussss...
Nu wel ff moeilijk want mn ex blijft contact zoeken, hmm, weet nog niet wat ik daarmee aan moet/wil/kan..
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32256787
Tsja misschien moeten we dat maar een keer doen, utrecht is ideaal (woon op 10 min van cs af haha)
pi_32260074
quote:
Op maandag 14 november 2005 07:49 schreef Emel het volgende:
dat heb ik paar weken gedaan. Het helpt wel.
Ik heb tegenwoordig een geheugen als een zeef dus zodra ik mijn ex weer de hemel in prijs pak ik het logboek er even bij. .
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Slaapje het volgende:
Tsja misschien moeten we dat maar een keer doen, utrecht is ideaal (woon op 10 min van cs af haha)
Zaterdag a.s. iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')