ik hoop niet dat ik 2 jaar over ga doenquote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Genjuro het volgende:
yarr this topic be bringing back a lot of painful memories![]()
Humor was mijn oplossing om de pijn te verdoezelen
Raar dat als je er 2 jaar later aan terugdenkt je nog een deel van die pijn kan voelen
Een plek heb ik het al een tijdje gegevenquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik 2 jaar over ga doen
al zei laatst iemand me dat ze ook 2 jaar nodig had om het een plek te geven.
Niet weten is ook beter, ben gewoon dom geweest (had er niet achter hoeven komen) maargoed tis gebeurd en nu weet ik het wel.quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef Emel het volgende:
wat rot..wat klote
spijt me om te horen.
Het maakt niet makkelijker op nu je weet dat ze daten is..en wat ze over jullie relatie zegt. Niet weten is beter, vind ik.
ok het kan raar klinken,ronduit belachelijk zelfs, maar ik heb erover kunnen praten met mijn kat...quote:Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Niet weten is ook beter, ben gewoon dom geweest (had er niet achter hoeven komen) maargoed tis gebeurd en nu weet ik het wel.
En ja het doet vreselijk veel pijn, hoe lang het gaat duren weet ik niet, maar heb zo de behoefte om met iemand er goed over te praten, alleen zijn mijn vrienden meer het type vrijgezel, dus daar heb je weer niet zo veel aan op dit punt
van je afschrijven..quote:Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Niet weten is ook beter, ben gewoon dom geweest (had er niet achter hoeven komen) maargoed tis gebeurd en nu weet ik het wel.
En ja het doet vreselijk veel pijn, hoe lang het gaat duren weet ik niet, maar heb zo de behoefte om met iemand er goed over te praten, alleen zijn mijn vrienden meer het type vrijgezel, dus daar heb je weer niet zo veel aan op dit punt
Dat komt ws ook, omdat je zelf geen extreem lange relatie hebt gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie.
Zal me er ook nog even bij aansluiten.quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Emel het volgende:
ik voel me ook zwaar kut
Of hou een soort van logboek bij. Lekker opschrijven wat je allemaal dwars zit.quote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Emel het volgende:
open je outlook express...typ een mail hoe je je nu voelt..
Dan zie je na een tijdje ook een stijgende lijn, als je terugbladert naar oude logs.quote:Op maandag 14 november 2005 00:55 schreef VD het volgende:
[..]
Of hou een soort van logboek bij. Lekker opschrijven wat je allemaal dwars zit..
Ja, klopt. Toch fijn te zien dat je progress maakt.quote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Dan zie je na een tijdje ook een stijgende lijn, als je terugbladert naar oude logs.
Daarna mekker je gewoon weer vrolijk negatief verder, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 14 november 2005 01:10 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toch fijn te zien dat je progress maakt..
quote:
doordeweeks op mijn werk zitten, vind ik geweldig. Bezig blijven en vooral niet nadenken.quote:Op maandag 14 november 2005 07:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is weer maandag
De drukke week kan weer beginnen!
Zo kijk ik er wel echt eventjes tegenaan.. lekker veel afleiding, heb ik wel eventjes nodig!
dat heb ik paar weken gedaan. Het helpt wel.quote:Op maandag 14 november 2005 00:55 schreef VD het volgende:
[..]
Of hou een soort van logboek bij. Lekker opschrijven wat je allemaal dwars zit..
Ik heb tegenwoordig een geheugen als een zeef dus zodra ik mijn ex weer de hemel in prijs pak ik het logboek er even bij.quote:Op maandag 14 november 2005 07:49 schreef Emel het volgende:
dat heb ik paar weken gedaan. Het helpt wel.
Zaterdag a.s. iemand?quote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Slaapje het volgende:
Tsja misschien moeten we dat maar een keer doen, utrecht is ideaal (woon op 10 min van cs af haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |