"triggeren"? Als je dus geen blunders in gang kunt zetten (dat betekent dat woord namelijk) moet je weg?quote:Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Als je zulke grove blunders niet kunt triggeren moet je optiefen................. z'n voorgangers zijn net zulke grote slaapkoppen geweest
smileys trachten emoties weer te geven in niet-literaire taalquote:Op zondag 6 november 2005 22:30 schreef Speth het volgende:
Smilies zijn voor de dommen, zeg ik altijd...
Voor ongeletterd janhagel dat het niet met taal kan dus.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Skinkie het volgende:
[..]
smileys trachten emoties weer te geven in niet-literaire taal
als jij je studie afmaakt, mag je je even dom als mij noemen............voorlopig ben je nog dommerquote:Op zondag 6 november 2005 22:30 schreef Speth het volgende:
Smilies zijn voor de dommen, zeg ik altijd... Je taalgebruik bevestigt dat stereotype des te meer.
Als ik.quote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
als jij je studie afmaakt, mag je je even dom als mij noemen............voorlopig ben je nog dommer![]()
Even dom als thedonquote:Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef Speth het volgende:
[..]
"even dom als ik"
"even dom dan ik"
Welke is juist denk je?
My point exactly.quote:Op zondag 6 november 2005 22:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Even dom als thedon
is een vergelijking met als
Speth is het domst.quote:Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef Speth het volgende:
[..]
"even dom als ik"
"even dom dan ik"
Welke is juist denk je?
Jij snapt het tenminstequote:Op zondag 6 november 2005 22:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Even dom als thedon
is een vergelijking met als
OT: Donner is daar de oorzaak niet van, maar zijn voorgangers.
comntrole is niet nodig vind je? Gewoon alles voor zoete koek slikken. Die knurft heeft tal van personeel wat voor hem werk kan doen.....laat dan op z'n minst 1 iemand uitzoeken de regelgeving op dat soort gebied deugtquote:Op zondag 6 november 2005 22:44 schreef dennistd het volgende:
OT: Donner is daar de oorzaak niet van, maar zijn voorgangers.
Juist, we gaan bij elke fout de minister eruit schoppen, dan bereik je echt wat!quote:Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Als je zulke grove blunders niet kunt triggeren moet je optiefen................. z'n voorgangers zijn net zulke grote slaapkoppen geweest
Misschien kunnen we bij de volgende botsing op de A1 ook beter meteen even de minister van verkeer ontslaan.quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
comntrole is niet nodig vind je? Gewoon alles voor zoete koek slikken. Die knurft heeft tal van personeel wat voor hem werk kan doen.....laat dan op z'n minst 1 iemand uitzoeken de regelgeving op dat soort gebied deugt
wat heeft hij bereikt danquote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef DJKoster het volgende:
Juist, we gaan bij elke fout de minister eruit schoppen, dan bereik je echt wat!
dan falen de ministers toch? Een rechter is ook maar een slaaf van die onbeholpen boeren in D-Haagquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef VicEd het volgende:
Ministers maken wetten om dit soort beesten op te sluiten.
Maar niet als een wet (of verdrag) niet toerekend is even beslissen of iemand achter de tralies moet. Daar is altijd een rechter voor.
En wie stuur je weg als een minister een wetsvoorstel naar de 2e kamer stuurt en deze daar niet geaccepteerd wordt? (bijv het 3 strikes, you're out om het maar ff op donner te laten slaan?)quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
dan falen de ministers toch? Een rechter is ook maar een slaaf van die onbeholpen boeren in D-Haag
Wel opletten op school. Rechter is onpartijdig en is zeker geen slaaf van Den Haag.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
dan falen de ministers toch? Een rechter is ook maar een slaaf van die onbeholpen boeren in D-Haag
Waren het maar boeren in den haag dan werd er heel wat minder geluld en meer gedaan.quote:dan falen de ministers toch? Een rechter is ook maar een slaaf van die onbeholpen boeren in D-Haag
Nee, rechter zijn onafhankelijk. Maar je bent vrij om op PRDV te stemmen hoor, als je je daar fijn bij voelt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Dus elke minister van justitie die aantreedt moet een bataljon aan ambtenaren de complete wetgeving laten screenen voor het geval dat er mazen in zitten? Sommige zaken ondervind je proefindervindelijk, heb daar vrede mee zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
comntrole is niet nodig vind je? Gewoon alles voor zoete koek slikken. Die knurft heeft tal van personeel wat voor hem werk kan doen.....laat dan op z'n minst 1 iemand uitzoeken de regelgeving op dat soort gebied deugt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |