Tom McRae - You cut her hairquote:Op woensdag 9 november 2005 08:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Hair - The age of aquarius.
Ik heb al verzocht wat posts te wissen.

Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair today.quote:

Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Titch - Bend Itquote:Op woensdag 9 november 2005 09:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair today.

Keane - Bend & Breakquote:Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Titch - Bend It

Limp Bizkit - Break stuff.quote:

Klein Orkest - Koos Werkeloosquote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef Flibble het volgende:
[..]
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto

Kaizers Orchestra-Maestroquote:Op woensdag 9 november 2005 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Klein Orkest - Koos Werkeloos

Golden Earring -Radar Lovequote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And less

Prince - Kissquote:

Nazareth - Love hurtsquote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Kiss-I Was Made For Loving You

Van Dik Hout en Herman Brood - Pijn.quote:

Timmy Yuro - Hurtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Van Dik Hout en Herman Brood - Pijn.

Ook Dat Nog team - Ziekte van Duisenberg.quote:

Sick of it all - Scratch the surfacequote:Op woensdag 9 november 2005 19:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook Dat Nog team - Ziekte van Duisenberg.
Timmy Euro.

Urbanus - De scratching zwaantjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sick of it all - Scratch the surface

Urban Heroes - Habadawadiwikiriquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Urbanus - De scratching zwaantjes.

Urbanus - Ik hou niet van madames met een bontjasquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Urbanus - De scratching zwaantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |