Tom McRae - You cut her hairquote:Op woensdag 9 november 2005 08:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Hair - The age of aquarius.
Ik heb al verzocht wat posts te wissen.
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair today.quote:
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Titch - Bend Itquote:Op woensdag 9 november 2005 09:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair today.
Keane - Bend & Breakquote:Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Titch - Bend It
Limp Bizkit - Break stuff.quote:
Klein Orkest - Koos Werkeloosquote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef Flibble het volgende:
[..]
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto
Kaizers Orchestra-Maestroquote:Op woensdag 9 november 2005 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Klein Orkest - Koos Werkeloos
Golden Earring -Radar Lovequote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And less
Prince - Kissquote:
Nazareth - Love hurtsquote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Kiss-I Was Made For Loving You
Van Dik Hout en Herman Brood - Pijn.quote:
Timmy Yuro - Hurtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Van Dik Hout en Herman Brood - Pijn.
Ook Dat Nog team - Ziekte van Duisenberg.quote:
Sick of it all - Scratch the surfacequote:Op woensdag 9 november 2005 19:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook Dat Nog team - Ziekte van Duisenberg.
Timmy Euro.
Urbanus - De scratching zwaantjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sick of it all - Scratch the surface
Urban Heroes - Habadawadiwikiriquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Urbanus - De scratching zwaantjes.
Urbanus - Ik hou niet van madames met een bontjasquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Urbanus - De scratching zwaantjes.
Albert West - Itsy-bitsy teeny-weeny yellow polka-dot bikini.quote:
Kus - topje van mijn zusquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Albert West - Itsy-bitsy teeny-weeny yellow polka-dot bikini.
Juliana Hatfield Three - My sister.quote:
Sonic Youth - Sisterquote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Juliana Hatfield Three - My sister.
Wil je de vorige, foute, even doorstrepen?
Joe Jackson - Is she really going out with him ?quote:
Golden Earring - Going To The Runquote:Op woensdag 9 november 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joe Jackson - Is she really going out with him ?
Queen - Friends Will Be Friendsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:30 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
White Stripes - We're Going To Be Friends![]()
![]()
Long Tall Ernie & The Shakers - Do You Rememberquote:
Blue Boy - Remember Mequote:Op donderdag 10 november 2005 08:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Long Tall Ernie & The Shakers - Do You Remember
Limp Bizkit - Nookiequote:Op donderdag 10 november 2005 08:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Manke Nelis - Kleine Jodeljongen
Titt'n - Ben je geil of wil je een koekjequote:Op donderdag 10 november 2005 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Urban Cookie Collective - The Key, The Secret
2 Live Crew - Me So Hornyquote:Op donderdag 10 november 2005 10:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Titt'n - Ben je geil of wil je een koekje![]()
Live - Lakini's juicequote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
2 Live Crew - Me So Horny
The cure - Hot! Hot! Hot!quote:
Meneer en Mevrouw de Bok - Mijn nasibal is heet.quote:
Mr. Mister - Broken Wingsquote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Meneer en Mevrouw de Bok - Mijn nasibal is heet.
'k Weet niet van wie het origineel is; dat zoeken we op.
Jon Bon Jovi - Alwaysquote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Mr. Mister - Broken Wings
Lenny Kravitz - Always On The Runquote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jon Bon Jovi - Always
always met vleugels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |