Het zou volslagen belachelijk zijn, maar ja je weet nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zou Talpa de stand wel heel erg bijsturen... Menno is op dit moment de 2de populairste bewoner in het huis. Lijkt me een beetje de eigen glazen ingooien als hij eruit gaat....
Als dit verhaal klopt dan betekent dat Joost de winnaar van BB5 wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
Gert: Als ze het niet zo zouden doen kost het een klap met geld. In principe houden ze zo veel als mogelijk de werkelijk aan van de tellingen aan. Waarom ook niet. Maar als het volgens de productie nodig is dan wordt er bijgestuurd. Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno. De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
Ingrid heeft in ieder geval een betere danshouding EN (wel zo belangrijk) ritmegevoel dan Lieske.quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef MissX het volgende:
[..]
misschien bedoelen ze Ingrid welDie vind ik beter dansen dan Lieske met der dansopleiding.
Uiteraard. Maar dat doet ie ook als ie enkel bier op heeftquote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Roel plast weer eens op heel verkeerde plekken.
het is gewoon een extraatjequote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb de (summiere) streamverslagen gelezen en op de Talpa-site gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk: dat Salsa-dansen is gewoon een extraatje toch? Ze hoéven niets, maar het is gewoon onderdeel van het feest en ze mogen er mee stoppen als ze geen zin meer hebben?
Ik zag Roel namelijk nog dansen in plaats van cocktails naar binnen slaan, dus ik dacht misschien zit er toch een verplicht tintje aan?
quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
Chantal is enthousiast over Dido's zoenverhalen die ze met Roel beleefde. Chantal, die meeleeft met Dido's verhalen als nooit tevoren, weet het wel: "Als hij zo kan zoenen als jij zegt, had ik er nu al gelegen!"
weet iemand wat dido hier precies over heeft gezegd?
Ja, Rob is behoorlijk handig met die poot.quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef ART het volgende:
Rob met zijn houten been doet dit echt stukken soepeler dan houten klaas Joost.
Roel is ziek?quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb de (summiere) streamverslagen gelezen en op de Talpa-site gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk: dat Salsa-dansen is gewoon een extraatje toch? Ze hoéven niets, maar het is gewoon onderdeel van het feest en ze mogen er mee stoppen als ze geen zin meer hebben?
Ik zag Roel namelijk nog dansen in plaats van cocktails naar binnen slaan, dus ik dacht misschien zit er toch een verplicht tintje aan?
Die wil alleen een beetje nuchter blijven om Dido een veeg te geven met zijn coctailworstje.quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |