quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef SunChaser het volgende:
Blijft een goed concept, en spannend!
Ik ook, dan word het pas echt leuk. Al staat ie nu al de hele tijd aan.quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef Arcee het volgende:
Ik schakel altijd 't laatste half uur pas in.
Ja, ik zit nog Equilibrium te kijken.quote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef Tormentus het volgende:
Is dat met die koffertjes en doorsnee volk?
quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef Arcee het volgende:
Ik schakel altijd 't laatste half uur pas in.
Een echte gokker zou er voor kunnen gaan, ieder ander niet.quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar t verschil ttussen 2,5 en 5 miljoen als je 3,7 kunt pakken is te groot.
Ik zou het best doen. Waarom niet? Je komt toch met niets en wanneer je vooraf voor 2,5miljoen kan tekenen, dan doet iedereen het. Die kans van 50% op 5 miljoen moet je dan echt niet laten schieten.quote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef SunChaser het volgende:
Dat zal nooit gebeuren. In t beste geval moet je kiezen tussen 2,5 miljoen en 5 miljoen en dan ga je met een bod van 3,7 miljoen echt niet gokken.
Het programma duurt netto ongeveer even lang, dus dat zo weinig uit moeten maken volgens mij...quote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het nieuwe concept een stuk mindr leuk dan het oude
die ronde met al die mensen die elkaar weg moesten spelen d.m.v. punten scoren was leuk.
maarja, dat moeten z enu compenseren met de reclame tijd
maar dan vraag ik me wel af waarom die hele ronde eruit is, erg jammer.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Het programma duurt netto ongeveer even lang, dus dat zo weinig uit moeten maken volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |