Klopt.. volgens mij heb ik hem daar ook even summier beschreven. Een soort scandinavische spinal tap met psychobilliesquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
dat was kamagurka als ik me niet vergis.
Het spijt me jongens, maar ik heb jullie niet gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
"steun mij astjeblieft" denken deze films:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sorry, ik had alleen in het nominatietopic gezocht en dus niet in het tournament zelf
ik vond t niet veel, maar wel best steunenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef California het volgende:
Family Business is vanavond laat op BBC 1 (0:10).
Van Sidney Lumet, met Connery, Hoffman en Broderick.
Oh, en ondersteunt niemand New York Stories? Die is van Coppola, Allen en Scorsese. Iemand heeft die toch wel gezien? (Of is hij zo slecht?)
The accidental tourist, da's mijn nominatiequote:Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
We zitten nu op 66 nominaties. Als het tegen zit, dan ben ik eigenlijk van plan om twee films te schrappen en morgen te beginnen met 64 films. Dat wordt dan waarschijnlijk The accidental tourist, All Dogs Go to Heaven, Jan Rap en z'n maat of She-Devil.
Ik ook, ik vind het een leuke film, vooral Oedipus Wrecks van Woody Allen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vond t niet veel, maar wel best steunen
new york stories
Om eerlijk te zijn vind ik het geen film, dus ik ga hem niet ondersteunen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Geen ondersteuning voor Dekalog?
Gorro, ah toe...?
Oke, dan doe ik het wel, uit naam van mijn vriend, die een groot Kieszlowski-fan is.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het geen film, dus ik ga hem niet ondersteunen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef Frollo het volgende:
Volgens IMDb is alleen Dekalog 10 uit 1989 (kijk maar), dus dan kan die toch gewoon genomineerd worden?
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dekalog, dziesiec
Hm, voor sommige van de huidige deelnemers vind ik het predikaat "film" ook érg gewaagd.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het geen film, dus ik ga hem niet ondersteunen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het wel, uit naam van mijn vriend, die een groot Kieszlowski-fan is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hm, voor sommige van de huidige deelnemers vind ik het predikaat "film" ook érg gewaagd.
Die is ook uit 1989quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:54 schreef Durbin het volgende:
Hmm, nu moet ik Erik the Viking ergens te zien vinden.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:56 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Die is ook uit 1989Die moet er wel in, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |