Ik ook, ik vind het een leuke film, vooral Oedipus Wrecks van Woody Allen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vond t niet veel, maar wel best steunen
new york stories
Om eerlijk te zijn vind ik het geen film, dus ik ga hem niet ondersteunen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Geen ondersteuning voor Dekalog?
Gorro, ah toe...?
Oke, dan doe ik het wel, uit naam van mijn vriend, die een groot Kieszlowski-fan is.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het geen film, dus ik ga hem niet ondersteunen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef Frollo het volgende:
Volgens IMDb is alleen Dekalog 10 uit 1989 (kijk maar), dus dan kan die toch gewoon genomineerd worden?
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dekalog, dziesiec
Hm, voor sommige van de huidige deelnemers vind ik het predikaat "film" ook érg gewaagd.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het geen film, dus ik ga hem niet ondersteunen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het wel, uit naam van mijn vriend, die een groot Kieszlowski-fan is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hm, voor sommige van de huidige deelnemers vind ik het predikaat "film" ook érg gewaagd.
Die is ook uit 1989quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:54 schreef Durbin het volgende:
Hmm, nu moet ik Erik the Viking ergens te zien vinden.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:56 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Die is ook uit 1989Die moet er wel in, vind ik.
Dat kan dus ook niet. In deze ronde zal dus besloten worden via een shoot-out. Die opmerking sloeg meer op het tournament in het geheel.quote:Op zondag 13 november 2005 15:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Trouwens, LW2003, hoe kun je in de eerste ronde nou al een hertelling doen met gewogen stemmen? Dat betekent toch een weging mbt in hoeveel eerdere rondes een user al gestemd heeft?
Goed zo! Dat vindtquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wil bij nader inzien een van mijn stemmen wijzigen:
20. Indiana Jones and the Last Crusade vs. Theo & Thea En De Ontmaskering Van Het Tenenkaasimperium
Ik heb hem zelf genomineerd, dus ik moet wel.quote:
roep ik mquote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
En als ik meer dan eens mag roepen, dan roep ik ook Uncle Buck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |