quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef japzooi het volgende:
PS: Dead Calm verliest van Dead Poets Society met 11 tegen 5? Dat waren minstens 6 man die Dead Calm niet gezien hebben. Carpe Diem? Yeah right...
Ik bedoelde ook niet dat Dead Calm een onbekende film is, maar dat ie wel vaak word 'ondergesneeuwd' door bekendere 'meesterwerken'. Begrijp me niet verkeerd: Dead Poets is gerust een goeie film, maar, en dat is natuurlijk compleet IMHO, Dead Calm is nog altijd een van de beste psycho-thrillers. En zeg nou eerlijk, wat is leuker: Robin Williams met zijn zoveelste Marlon Brando imitatie of Nichole Kidman diequote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Je kunt Dead Calm toch moeilijk een onbekende film noemen. Hij is best aardig, maar Dead Poets Society vind ik gewoon beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn antwoord ken je..."God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
quote:Op maandag 21 november 2005 14:25 schreef japzooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat Dead Calm een onbekende film is, maar dat ie wel vaak word 'ondergesneeuwd' door bekendere 'meesterwerken'. Begrijp me niet verkeerd: Dead Poets is gerust een goeie film, maar, en dat is natuurlijk compleet IMHO, Dead Calm is nog altijd een van de beste psycho-thrillers. En zeg nou eerlijk, wat is leuker: Robin Williams met zijn zoveelste Marlon Brando imitatie of Nichole Kidman dieVolgens mij was het john wayne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dead calm, een van de beste psycho-thrillers? Dacht het niet
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op maandag 21 november 2005 14:25 schreef japzooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat Dead Calm een onbekende film is, maar dat ie wel vaak word 'ondergesneeuwd' door bekendere 'meesterwerken'. Begrijp me niet verkeerd: Dead Poets is gerust een goeie film, maar, en dat is natuurlijk compleet IMHO, Dead Calm is nog altijd een van de beste psycho-thrillers. En zeg nou eerlijk, wat is leuker: Robin Williams met zijn zoveelste Marlon Brando imitatie of Nichole Kidman dieKen je Nóz w wodzie? Die vond ik geslaagder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn antwoord ken je...Sheridana +1
Een fantastische Miyazaki eruit tegen een derderangs komedie met Richard Pryor en Gene Wilder.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Frollo het volgende:
Do the Right Thing eruit tegen... Jan fucking Rap en z'n Maat?![]()
Ik kan die spike lee en zijn films niet luchten of zien. Selfrichious little fucker die in zijn bek gescheten moest worden door een kudde buffelsquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Frollo het volgende:
Thank you!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Frollo het volgende:
Tja, en dan te denken dat ik Jan Rap zelf in het tournament geïntroduceerd heb. Had ik m'n kop gehouden, was waarschijnlijk niemand op het idee gekomen om 'm te nominerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef California het volgende:
Thank you!
Kut, ik had die echt moeten kijken deze week.
SNEHNE heb ik zeker 5 keer gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Sokolsky het volgende:
See no Evil Hear no Evil heb ik niet gezien, maar 't heeft wel Spacey. En die ander is een Ghibli, daar ben ik nooit zo rouwig om.
Ik vind SNEHNE een erg grappige film. En Kiki's Delivery Service de minste Miyazaki die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
2. See no Evil, Hear no Evil vs. Majo no takkyûbin (Kiki's Delivery Service) 3-1![]()
dito, behalve dan die '5 keer'...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
SNEHNE heb ik zeker 5 keer gezien.
blijft een leuke film
iddquote:
Da's net zo'n love-it-or-hate-it-film als die andere.quote:Op zondag 4 december 2005 12:46 schreef California het volgende:
Zoals al eerder opgemerkt, Do the Right Thing had moeten (mogen) winnen.
Oftewel, een filmjaar laat zich niet per definitie meten aan de halve-finalisten in een Fok! tournament.
Wat is er zo goed dan aan do the right thing? Just a pile of selfrighteous crap..quote:Op zondag 4 december 2005 12:46 schreef California het volgende:
Zoals al eerder opgemerkt, Do the Right Thing had moeten (mogen) winnen.
Oftewel, een filmjaar laat zich niet per definitie meten aan de halve-finalisten in een Fok! tournament.
Bagatelliseer hier films helemaal de grond in!quote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er zo goed dan aan do the right thing? Just a pile of selfrighteous crap..
En?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze ronde blijft open tot ik eindelijk ook Nuovo cinema Paradiso heb gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |