Dat zijn van die guilty pleasuresquote:Op maandag 7 november 2005 04:48 schreef victorinox het volgende:
Jeroen Krabbé en Dolph Lundgren in : The Punisher
Kevin Spacey's fantastische performance in: See no Evil, Hear no Evil
Chevy Chase in de beste national lampoon film: Christmas Vacation![]()
Steun. John Candy mag van mij altijd in zo'n tournament.quote:
Ach, wat de helquote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
nog steun nodig op dit moment:
Turner & Hooch
Bij deze ondersteunt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
nog steun nodig op dit moment:
Salute of the Jugger
Verrek!quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef California het volgende:
dat Frollo The Litle Mermaid niet heeft genoemd.
Ok, meteen ondersteunen dan maar.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verrek!
Ik dacht dat ie uit 1988 was! Bedankt!
Wel, uhm, bij deze nomineer ik dus het meesterwerk The Little Mermaid.
Vanwege die mega coole krab steun ik die meteen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verrek!
Ik dacht dat ie uit 1988 was! Bedankt!
Wel, uhm, bij deze nomineer ik dus het meesterwerk The Little Mermaid.
Ami Dolenzquote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef Mike het volgende:
Okay, ik ga
She's Out of Control
nog even ondersteunen.
die 3 nomineer ik welquote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef Frollo het volgende:
Andere vrij bekende Nederlandse films uit 1989 zijn Jan Rap en z'n maat, Rituelen, Alaska (Mike van Diem!), Leedvermaak (Frans Weisz!) en Mjin vader woont in Rio.
Probleem is alleen dat ik deze films niet zelf gezien heb en ze dus ook niet kan nomineren. Maar misschien heeft iemand anders er nog iets aan
Als ze ondersteund worden, dan zijn het ook nominaties. Anders zijn het gewoon wat guilty pleasures die ik opsomquote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef California het volgende:
SoK, was dat een nominatie voor Major League?
Want dan is it een ondersteuning.
Hoezo stiekem?quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ami Dolenz.
Of ben je een stiekeme Tony Danza fan?
Dat is dezelfde filmquote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Salute of the Jugger
The Blood of Heroes
Ondersteunquote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Black Rain
Dead bang
Erik the Viking
Mystery Train
The 'burbs
Turner & Hooch
Ach shit, dat had ik moeten zien.quote:
Wel doen dan. Anders stemt Gorro hem zometeen weer in zijn eentje de kwartfinales in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik steun Sono otoko, kyobo ni tsuki (Violent Cop) . heb de dvd nog liggen, ga m wel kijken deze week
ligt natuurlijk aan de tegenstander of ik kan stemmenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wel doen dan. Anders stemt Gorro hem zometeen weer in zijn eentje de kwartfinales in.![]()
Dat zal wel meevallen. Een krappe 7 heb ik hem maar gegeven. Ik zie hem trouwens niet meer in het overzicht staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wel doen dan. Anders stemt Gorro hem zometeen weer in zijn eentje de kwartfinales in.![]()
Ah...da's heel slim van Lonewolf...kan die alvast niet eindeloos door gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zie hem trouwens niet meer in het overzicht staan
Deze ondersteun ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog ondersteuning nodig:
All Dogs Go to Heaven]
Jan Rap en z'n maat
The accidental tourist
Geen nood aan de man. Ik had hem bij het genomineerden lijstje gezet. Maar die lijst hier niet geupdatet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Een krappe 7 heb ik hem maar gegeven. Ik zie hem trouwens niet meer in het overzicht staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |