Het ene is een tiendelige miniserie bestaande uit 10 losse verhalen, dus die lijkt me sowieso niet op z'n plaats in dit toernooi. Het andere is een aflevering uit die miniserie, die iets minder dan een uur duurt. Of dat onder een short valt is aan jou om te beslissen. Ik hou zelf altijd een uur aan als grens.quote:Op maandag 7 november 2005 00:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Geen shorts liever. En wat moet ik met die twee die eigenlijk hetzelfde zijn.
Zeg dan even wat de shorts zijn. Dan hoef ik niet alles door te spitten. Zeker de Wallace en Grommit iig?quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef Sokolsky het volgende:
Dat moet jij weten.
Dekalog is een reeks van 10 films van een uur; de eerste 9 films stammen volgens IMDB uit 1988, de tiende uit 1989 en de hele serie (die wel in zijn geheel in de top100 van They Shoot Pictures staat) krijgt ook 1989 mee.
*ondersteunt*quote:Op maandag 7 november 2005 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog ondersteuning nodig:
Licence to kill
Roger & Me
Die wil ik wel ondersteunen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Drugstore Cowboy (1989)
En deze is al ondersteund door Durbin.quote:Heathers
Ondersteuntquote:Op maandag 7 november 2005 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Crimes and Misdemeanors
Cross Of Fire
Do the Right Thing
Drugstore Cowboy (1989)
Meet the Feebles
My left foot
Puppet Master
Valmont
Als ik het goed begrijp is "Dekalog" (1989) (mini) dan de hele verzameling bij elkaar. En Dekalog, dziesiec (1989) (TV) dan één deel daarvan?quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het ene is een tiendelige miniserie bestaande uit 10 losse verhalen, dus die lijkt me sowieso niet op z'n plaats in dit toernooi. Het andere is een aflevering uit die miniserie, die iets minder dan een uur duurt. Of dat onder een short valt is aan jou om te beslissen. Ik hou zelf altijd een uur aan als grens.
Moviemeter houdt ook dat uur aan, maar daar staan ze wel gewoon alle tien vermeld.quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het ene is een tiendelige miniserie bestaande uit 10 losse verhalen, dus die lijkt me sowieso niet op z'n plaats in dit toernooi. Het andere is een aflevering uit die miniserie, die iets minder dan een uur duurt. Of dat onder een short valt is aan jou om te beslissen. Ik hou zelf altijd een uur aan als grens.
De shorts zijn natuurlijk A Grand Day Out en Ilha das Flores. Dat had je ook zelf kunnen raden, want de andere titels ken je wel.quote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zeg dan even wat de shorts zijn. Dan hoef ik niet alles door te spitten. Zeker de Wallace en Grommit iig?
quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is "Dekalog" (1989) (mini) dan de hele verzameling bij elkaar. En Dekalog, dziesiec (1989) (TV) dan één deel daarvan?
MovieMeter houdt 45 minuten aan...quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Moviemeter houdt ook dat uur aan, maar daar staan ze wel gewoon alle tien vermeld.
Dat zijn van die guilty pleasuresquote:Op maandag 7 november 2005 04:48 schreef victorinox het volgende:
Jeroen Krabbé en Dolph Lundgren in : The Punisher
Kevin Spacey's fantastische performance in: See no Evil, Hear no Evil
Chevy Chase in de beste national lampoon film: Christmas Vacation![]()
Steun. John Candy mag van mij altijd in zo'n tournament.quote:
Ach, wat de helquote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
nog steun nodig op dit moment:
Turner & Hooch
Bij deze ondersteunt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
nog steun nodig op dit moment:
Salute of the Jugger
Verrek!quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef California het volgende:
dat Frollo The Litle Mermaid niet heeft genoemd.
Ok, meteen ondersteunen dan maar.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verrek!
Ik dacht dat ie uit 1988 was! Bedankt!
Wel, uhm, bij deze nomineer ik dus het meesterwerk The Little Mermaid.
Vanwege die mega coole krab steun ik die meteen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verrek!
Ik dacht dat ie uit 1988 was! Bedankt!
Wel, uhm, bij deze nomineer ik dus het meesterwerk The Little Mermaid.
Ami Dolenzquote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef Mike het volgende:
Okay, ik ga
She's Out of Control
nog even ondersteunen.
die 3 nomineer ik welquote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef Frollo het volgende:
Andere vrij bekende Nederlandse films uit 1989 zijn Jan Rap en z'n maat, Rituelen, Alaska (Mike van Diem!), Leedvermaak (Frans Weisz!) en Mjin vader woont in Rio.
Probleem is alleen dat ik deze films niet zelf gezien heb en ze dus ook niet kan nomineren. Maar misschien heeft iemand anders er nog iets aan
Als ze ondersteund worden, dan zijn het ook nominaties. Anders zijn het gewoon wat guilty pleasures die ik opsomquote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef California het volgende:
SoK, was dat een nominatie voor Major League?
Want dan is it een ondersteuning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |