Is dat niet de moeder van Menno?quote:
Uhuh, want ik wist wel dat er meteen een smartass naar de titel van het plaatje zou gaan kijken.quote:
Rikkert, Ralph en Lindaquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Wie waren de eerste bewoners die door de kijkers weggestemd konden worden?
Rikkert, Linda, Ralph en Menno (die laatste weet ik niet zeker)quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Wie waren de eerste bewoners die door de kijkers weggestemd konden worden?
Volgens mij is het fout...quote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rikkert, Ralph en Linda
Samen met wie presenteerde Rolf Wouters BB1?
Rianne, antwoord was fout.quote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rikkert, Linda, Ralph en Menno (die laatste weet ik niet zeker)
(Lieske een vrijbrief)
OK, eerst afwachten dus of je vraag is goedgekeurd, voordat je de volgende stelt.quote:
Ik wilde een speler bij ieder goed beantwoorde vraag 1 punt geven en dan een top 10 of zoquote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef Gert het volgende:
Er moet alleen nog een soort "doel" worden vastgesteld, wellicht. Anders blijft het slechts bij vraag en antwoord.
Dat je een Triviant kan halen bijvoorbeeld, bij een bepaald aantal goede vragen, en dan in de Ere-gallerij komt?![]()
De BB1 vraag mag niet, dit gaat over BB5quote:Op zondag 6 november 2005 19:55 schreef Gert het volgende:
Daphe Deckers.
Komt nog bij dat Rianne dus véél te snel was want haar antwoord was fout.quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De BB1 vraag mag niet, dit gaat over BB5
quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rianne, antwoord was fout.
BlaBlub correct!
BlaBlub nieuwe vraag dus
Nathaliequote:Op zondag 6 november 2005 20:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wie kwam er als eerste het BB huis in?
shitquote:Op zondag 6 november 2005 20:02 schreef Jappie het volgende:
Nathalie
Was puur een gokquote:Op zondag 6 november 2005 20:03 schreef BlaBlub het volgende:
scanman01 heeft het goed
Kom maar op met die nieuwe vraag
Kon me vooral herinneren dat de betreffende persoon megaenthousiast was...vond ik echt iets voor Nathalie. Maar ja, Nathalie-Dido: één pot nat.quote:
Helaasquote:Op zondag 6 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
We schijnen het allebei fout te hebben
quote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar ja, Nathalie-Dido: één pot nat.
Tis precies wat Isabeau zegt......was 50% gok ......ik kan me dat enthousiasme ook nog specifiek herinneren "ooooh wat moooiii!!" ...Ohhh wat moooiii! "quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Helaas
Ik had het voor de zekerheid nog maar ff gecheckt op de talpa site
quote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat waren de exacte percentages van de exit tussen Roel, Ralph en Lieske?
Met zo'n vraag wordt het een google wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef scanman01 het volgende:
BlaBlub heeft een percentage goed, alleen niet bij de juiste persoon.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef Gert het volgende:
Nou, dan doe ik maar een gokje:
Lieske 38%
Roel 36%
Ralph: 26%
Gert scores againquote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef Gert het volgende:
Nou, dan doe ik maar een gokje:
Lieske 38%
Roel 36%
Ralph: 26%
Met een simpele vraag wordt het een F5 wedstrijdquote:Op zondag 6 november 2005 20:17 schreef APK het volgende:
[..]
Met zo'n vraag wordt het een google wedstrijd.
Als jij daar zo over denkt, okee.quote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Met een simpele vraag wordt het een F5 wedstrijd
16?quote:Op zondag 6 november 2005 20:21 schreef Gert het volgende:
vraag:[
Hoe oud was Rob, toen hij tranformeerde tot captain Iglo?
quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef scanman01 het volgende:
16
1 2 3 4 | | | mosterd ------ |
Eens.quote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Met een simpele vraag wordt het een F5 wedstrijd
Ballenjongenquote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Welke positie zou Rob nu bij Ajax spelen als hij niet in het BB huis woonde?
Misschien dat er dan voor jullie een apart BB 2 voor 12-topic geopend kan worden?quote:
Geen, want hij speelt niet bij ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Ja doei, je mag maar één antwoord per keer geven.quote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik nog herstellen: antwoord is helemaal niet bij Ajax.
Jaaaaaaaa!quote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik nog herstellen: antwoord is helemaal niet bij Ajax.
Met beide benen zou hij misschien de ind e spits spelen, maar de vraag was als hij niet in het bb huis zou wonen.
Mid-midquote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Scanman hád al geantwoord.quote:
Nee, okee, maar 't hoeft ook geen Call TV-niveau te zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 20:28 schreef Gert het volgende:
Misschien dat er dan voor jullie een apart BB 2 voor 12-topic geopend kan worden?
Vragen waarvoor parate BB-kennis is vereist, vind ik het leukst. Ik heb geen zin om een hele speurtocht op internet te moeten houden naar een antwoord.
Gert, dat wordt -2 in dat andere topicquote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scanman hád al geantwoord.
En ik had het daarna als eerste goed.
Die mannen ook altijdquote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Isabeaaauuuu!!!!
Hier komen en opletten...zelfs hier tijdens een leuk familiespelletje kunnen de heren zich niet gedragen.......
Ok, dan mag jij.quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scanman hád al geantwoord.
En ik had het daarna als eerste goed.
Ja hè.quote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Isabeaaauuuu!!!!
Hier komen en opletten...zelfs hier tijdens een leuk familiespelletje kunnen de heren zich niet gedragen.......
Ik weet al lang een vraag, maar jaquote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef BB5kijker het volgende:
Alleen duurt het zo lang voordat iemand een nieuwe vraag stelt. Ik stel voor dat je niet meedoet als je geen vraag weet.
Ik denk dat Gert wel een vraag wist, maar dat ie nog zit te simmen in een hoekiequote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef BB5kijker het volgende:
Alleen duurt het zo lang voordat iemand een nieuwe vraag stelt. Ik stel voor dat je niet meedoet als je geen vraag weet.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet al lang een vraag, maar ja
Ik stel voor dat je binnen een kwartier een vraag steltquote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef BB5kijker het volgende:
Alleen duurt het zo lang voordat iemand een nieuwe vraag stelt. Ik stel voor dat je niet meedoet als je geen vraag weet. Ik kom straks nog wel eens terug, wie weet zit er dan wel wat tempo in.
Pfff zeurkous.quote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef BB5kijker het volgende:
Winnie the Pooh-mapjes.quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
edit
O ja, laten we allemaal naar BB5kijkert gaan luisteren!quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef BB5kijker het volgende:
Gert z'n tijd is voorbij, Scanman01, jij mag hem stellen.
Bepoal jij dat ?quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef BB5kijker het volgende:
Gert z'n tijd is voorbij, Scanman01, jij mag hem stellen.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie?
(of mag ik nu nog steeds niet antwoorden voor een tweede keer?)
Heel goed!quote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef BlaBlub het volgende:
O die vriendin van NathalieVroeger op de camping ofzo!! Weet niet hoe ze heet
Dat zeg je alleen maar omdat toevallig Wicked gelijk daarna wel het goede antwoord had gegeven....als ik het was geweest had je gezegd dat Scan wel 2 keer had mogen antwoordenquote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je bij het echte Triviant een fout antwoord geeft, dan is het toch óók gewoon fout. En mag je daarna niet nog een ander antwoord geven?
Zoals de waard is....quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat toevallig Wicked gelijk daarna wel het goede antwoord had gegeven....als ik het was geweest had je gezegd dat Scan wel 2 keer had mogen antwoorden![]()
En eigenlijk moet nu natuurlijk de vervolgvraag komen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel goed!
Alleen Wicked Angel was eerder!
Het is een kleine wereld (talpa.tv)
“Hee, dat meisje op die foto, daar heb ik ooit mee gezoend”. Dat zegt Roel tegen Nathalie, nadat hij haar op een foto van Nathalie zag. Nathalie is ervan geschrokken. Roel ging ieder jaar met zijn familie op vakantie naar Frankrijk, en daar heeft hij haar ontmoet. Als kind van vijftien jaar, heeft hij met de beste vriendin van Nathalie gezoend. Bij Nathalie komt het verhaal erg bekend voor. Nathalie is namelijk ook een keer met haar vriendin mee op vakantie naar Frankrijk geweest. Zij kan zich nog herinneren dat haar vriendin hoopte dat Roel, de jongen met wie ze het jaar ervoor had gezoend, er weer was.
'quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat toevallig Wicked gelijk daarna wel het goede antwoord had gegeven....als ik het was geweest had je gezegd dat Scan wel 2 keer had mogen antwoorden![]()
Ben ik hier in een aflevering van Absolutely Fabulous terechtgekomen?quote:Op zondag 6 november 2005 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals de waard is....
Wicked darlingsweetiedarling, jij mag een andere vraag verzinnen.
Welke familieleden?quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef BlaBlub het volgende:
Roel en Nathalie.
Is goedquote:Op zondag 6 november 2005 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
Opa van Nathalie en oma van Roel
is uiteraard goedquote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef BlaBlub het volgende:
Scanman01
Mag je meer dan 1 keer gokken dan?quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef BlaBlub het volgende:
Zijn beide ook niet goed!!
Dan zeg ik 0,7 KG aangekomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Joke41 het volgende:
Ik heb wat gemist , maar Nathalie en Chantal waren als enige afgevallen, Chantal was 1,5 kilo afgevallen, Naat 0,5 kilogram.
Joost van 77.3 naar 78
Ingrid van 67,1 naar 68
Roel van 77,5 naar 78
Menno van 66,2 naar 66,3
Dat gaat over de 2e keer wegen, ik heb het over de 1e keer wegen (in de DBK, aan het begin van de sport-weekopdracht)quote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mag je meer dan 1 keer gokken dan?
uit de streamverslagen blijkt juist dat hij is aangekomen
[..]
Dan zeg ik 0,7 KG aangekomen
Bedoelde dus afgevallen wat coulant dat je het toch goed rekentquote:Op zondag 6 november 2005 22:33 schreef BlaBlub het volgende:
Joost is dan 7,7 kilo afgevallen
Zelf had ik 9 kilo afgevallen in gedachten. Op de talpa site had ik dit gevonden (net voor de 2e keer wegen): "Dan gaat Joost er zelf op staan. Hij was sinds het begin al 9 kilo afgevallen." Dus nou weet ik het ook niet helemaal meerIk reken hem wel goed, aangezien je bewijs enzo heb.
BBscanner jij mag de volgende vraag stellen
Het was inderdaad Rikkert!quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Day het volgende:
Dan is het Rikkert
Okay Avonne, antwoord is goed!quote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef avonne het volgende:
Lorena Savannah
Groen en witquote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef Falco het volgende:
Welke kleuren zitten er in de beruchte strepentrui van Joost?
Helemaal goed!quote:Op maandag 7 november 2005 00:06 schreef BB5kijker het volgende:
grijs, groen, wit en oranje
Klap - Des Bouvrie & Bredius,quote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
Oke, de volgende:
Bij welk bedrijf werkt Chantal?
[afbeelding]
Mooi Nu ga ik even een goede vraag bedenken!quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef BB5kijker het volgende:
Helemaal goed
39 uur, 16 minuten en 48 seconden.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
Wat is de record tijd tanden poetsen van Lieske?
[afbeelding]
Yepquote:Op maandag 7 november 2005 00:41 schreef avonne het volgende:
ok, 34 minuten dan
Yes Zeester. de koelkast is on your way. Your nextquote:Op maandag 7 november 2005 02:15 schreef Zeester het volgende:
Diederik.
Ik weet het echt niet! Vooruit, een gok: Willem-Alexander?quote:Op maandag 7 november 2005 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Een goed antwoord levert trouwens 2 punten op in het Fok User survival game . Punten worden dan wel morgen gepost.
Tanjaquote:Op maandag 7 november 2005 04:13 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site: "De verloskundigen, Karlijn en Kimberly, komen het Huis binnen en stellen zich voor." Ik had alleen Karlijn verkeerd geschreven
Okeey een nieuwe vraag.
Wie kwam er als allerlaatste bewoner tijdens de 1e dag (de openingsavond dus) in het huis?
rikkert?quote:Op maandag 7 november 2005 04:13 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site: "De verloskundigen, Karlijn en Kimberly, komen het Huis binnen en stellen zich voor." Ik had alleen Karlijn verkeerd geschreven
Okeey een nieuwe vraag.
Wie kwam er als allerlaatste bewoner tijdens de 1e dag (de openingsavond dus) in het huis?
Trustenquote:Op maandag 7 november 2005 04:16 schreef BlaBlub het volgende:
Goed! Rica nu mag jij een vraag verzinnen
Ik ben slapen
Helemaal goedquote:
Chantalquote:Op maandag 7 november 2005 05:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel 1
Eugh.. Menno en Joost en ze zijn de jacuzzi aan het laagmaken/schoonmaken?quote:Op maandag 7 november 2005 05:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In 1 x goed!!!
Nog eentje en dan mag jij!
Wie zijn dit en wat zijn ze aan het doen?
[afbeelding]
Goedquote:Op maandag 7 november 2005 05:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Eugh.. Menno en Joost en ze zijn de jacuzzi aan het laagmaken/schoonmaken?
Ga toch weg man jij speelt valsquote:Op maandag 7 november 2005 05:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In 1 x goed!!!
Nog eentje en dan mag jij!
Wie zijn dit en wat zijn ze aan het doen?
[afbeelding]
Heheh, okquote:
Uit mijn hoofd: 11.14 uur.quote:Op maandag 7 november 2005 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheh, ok
Hoelaat werd Joscelyn geboren?
OMG goed geheugen zegquote:Op maandag 7 november 2005 05:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: 11.14 uur.
Zit iig in de buurt
Was het goed? Yeeehh!quote:Op maandag 7 november 2005 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG goed geheugen zeg![]()
Dat hebben de verloskundigen als eerst gezegd, terwijl op de site 11:16 staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zus is volgens mij ook van chantal, hoor!
quote:Op maandag 7 november 2005 09:09 schreef avonne het volgende:
Hoeveel geld zit er in de kluisGoed! jij mag de volgende vraag doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zus was toch al beantwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door avonne op 07-11-2005 09:37:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door scanman01 op 07-11-2005 11:58:37 ]My soul is painted like the wings of butterflies
Correctquote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Was dat niet dat Menno en Ingrid eieren in de sokken moesten doen en rond moesten worden gedragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chips te laatI'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist het nogquote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat klopt, scanman!Gegokt of wist je het?
Kan ik niet goedkeurenquote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Joost, Menno en Roel kijken naar haren in het doucheputje?
Je was wel warm, maar het waren geen harenquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wat daar gebeurt
En Rikkert Menno kreeg de schuldquote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
Voor het geval je ook dit niet goedkeurt: ik bedoel sperma, waarvan de viscositeit is veranderd door het warme douchewater.
Jawelquote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Een "kwakje", zou daar liggen.
Nee zo werkt het niet. Eerst het fiat van de vragensteller afwachten.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef dragems het volgende:
kom op nieuwe vraag mensen
[ Bericht 28% gewijzigd door Isabeau op 07-11-2005 13:12:54 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Nieuwe vraag:
Joost vertelde een keer dat hij een kookeiland wilde later. Met welke tegenvraag reageerde Nathalie hierop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
dat moest toch????quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat met die spoiler tags hier?
Twee maal fout.quote:Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb de streams niet gevolgd, maar ik gok dat Rob altijd een tasje meeneemt en dat Dido er altijd eentje koopt.
Ing neemt mee en Joost betaald dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |