Is dat niet de moeder van Menno?quote:
Uhuh, want ik wist wel dat er meteen een smartass naar de titel van het plaatje zou gaan kijken.quote:
Rikkert, Ralph en Lindaquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Wie waren de eerste bewoners die door de kijkers weggestemd konden worden?
Rikkert, Linda, Ralph en Menno (die laatste weet ik niet zeker)quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Wie waren de eerste bewoners die door de kijkers weggestemd konden worden?
Volgens mij is het fout...quote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rikkert, Ralph en Linda
Samen met wie presenteerde Rolf Wouters BB1?
Rianne, antwoord was fout.quote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rikkert, Linda, Ralph en Menno (die laatste weet ik niet zeker)
(Lieske een vrijbrief)
OK, eerst afwachten dus of je vraag is goedgekeurd, voordat je de volgende stelt.quote:
Ik wilde een speler bij ieder goed beantwoorde vraag 1 punt geven en dan een top 10 of zoquote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef Gert het volgende:
Er moet alleen nog een soort "doel" worden vastgesteld, wellicht. Anders blijft het slechts bij vraag en antwoord.
Dat je een Triviant kan halen bijvoorbeeld, bij een bepaald aantal goede vragen, en dan in de Ere-gallerij komt?![]()
De BB1 vraag mag niet, dit gaat over BB5quote:Op zondag 6 november 2005 19:55 schreef Gert het volgende:
Daphe Deckers.
Komt nog bij dat Rianne dus véél te snel was want haar antwoord was fout.quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De BB1 vraag mag niet, dit gaat over BB5
quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rianne, antwoord was fout.
BlaBlub correct!
BlaBlub nieuwe vraag dus
Nathaliequote:Op zondag 6 november 2005 20:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wie kwam er als eerste het BB huis in?
shitquote:Op zondag 6 november 2005 20:02 schreef Jappie het volgende:
Nathalie
Was puur een gokquote:Op zondag 6 november 2005 20:03 schreef BlaBlub het volgende:
scanman01 heeft het goed
Kom maar op met die nieuwe vraag
Kon me vooral herinneren dat de betreffende persoon megaenthousiast was...vond ik echt iets voor Nathalie. Maar ja, Nathalie-Dido: één pot nat.quote:
Helaasquote:Op zondag 6 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
We schijnen het allebei fout te hebben
quote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar ja, Nathalie-Dido: één pot nat.
Tis precies wat Isabeau zegt......was 50% gok ......ik kan me dat enthousiasme ook nog specifiek herinneren "ooooh wat moooiii!!" ...Ohhh wat moooiii! "quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Helaas
Ik had het voor de zekerheid nog maar ff gecheckt op de talpa site
quote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat waren de exacte percentages van de exit tussen Roel, Ralph en Lieske?
Met zo'n vraag wordt het een google wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef scanman01 het volgende:
BlaBlub heeft een percentage goed, alleen niet bij de juiste persoon.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef Gert het volgende:
Nou, dan doe ik maar een gokje:
Lieske 38%
Roel 36%
Ralph: 26%
Gert scores againquote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef Gert het volgende:
Nou, dan doe ik maar een gokje:
Lieske 38%
Roel 36%
Ralph: 26%
Met een simpele vraag wordt het een F5 wedstrijdquote:Op zondag 6 november 2005 20:17 schreef APK het volgende:
[..]
Met zo'n vraag wordt het een google wedstrijd.
Als jij daar zo over denkt, okee.quote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Met een simpele vraag wordt het een F5 wedstrijd
16?quote:Op zondag 6 november 2005 20:21 schreef Gert het volgende:
vraag:[
Hoe oud was Rob, toen hij tranformeerde tot captain Iglo?
quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef scanman01 het volgende:
16
1 2 3 4 | | | mosterd ------ |
Eens.quote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Met een simpele vraag wordt het een F5 wedstrijd
Ballenjongenquote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Welke positie zou Rob nu bij Ajax spelen als hij niet in het BB huis woonde?
Misschien dat er dan voor jullie een apart BB 2 voor 12-topic geopend kan worden?quote:
Geen, want hij speelt niet bij ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Ja doei, je mag maar één antwoord per keer geven.quote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik nog herstellen: antwoord is helemaal niet bij Ajax.
Jaaaaaaaa!quote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik nog herstellen: antwoord is helemaal niet bij Ajax.
Met beide benen zou hij misschien de ind e spits spelen, maar de vraag was als hij niet in het bb huis zou wonen.
Mid-midquote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Scanman hád al geantwoord.quote:
Nee, okee, maar 't hoeft ook geen Call TV-niveau te zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 20:28 schreef Gert het volgende:
Misschien dat er dan voor jullie een apart BB 2 voor 12-topic geopend kan worden?
Vragen waarvoor parate BB-kennis is vereist, vind ik het leukst. Ik heb geen zin om een hele speurtocht op internet te moeten houden naar een antwoord.
Gert, dat wordt -2 in dat andere topicquote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scanman hád al geantwoord.
En ik had het daarna als eerste goed.
Die mannen ook altijdquote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Isabeaaauuuu!!!!
Hier komen en opletten...zelfs hier tijdens een leuk familiespelletje kunnen de heren zich niet gedragen.......
Ok, dan mag jij.quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scanman hád al geantwoord.
En ik had het daarna als eerste goed.
Ja hè.quote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Isabeaaauuuu!!!!
Hier komen en opletten...zelfs hier tijdens een leuk familiespelletje kunnen de heren zich niet gedragen.......
Ik weet al lang een vraag, maar jaquote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef BB5kijker het volgende:
Alleen duurt het zo lang voordat iemand een nieuwe vraag stelt. Ik stel voor dat je niet meedoet als je geen vraag weet.
Ik denk dat Gert wel een vraag wist, maar dat ie nog zit te simmen in een hoekiequote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef BB5kijker het volgende:
Alleen duurt het zo lang voordat iemand een nieuwe vraag stelt. Ik stel voor dat je niet meedoet als je geen vraag weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |