abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32039178
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die knutsel je niet even in elkaar in je kelder... mits je McGeyver heet
Of Samir
  zondag 6 november 2005 @ 22:19:04 #250
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32039220
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, Meki, waar vertaal je naar het Nederlands?
"Meki" is volgens mij een Microsoft-programma, bedoeld om de wereld geheel in de handen van Bill Gates te doen vallen.

---verdwijnt---
pi_32039237
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, Meki, waar vertaal je naar het Nederlands?
http://babelfish.altavista.com/
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32039240
30 ? Nu is echt oorlog.
pi_32039247
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die knutsel je niet even in elkaar in je kelder... mits je McGeyver heet
of het is een foute vertaling
pi_32039304
Terwijl de groepen herrieschoppers schenen het contact met de krachten van de orde te vermijden in de loop van de vorige nachten, hebben heftige confrontaties zondag avond in Grigny, zich in Essonne voorgedaan. Een dertigtal politieagenten werd door een schieten van pistolen aan schroot verwond. Twee CRS zijn serieuzer bereikt, terwijl 27 van hun collega's het meer enigszins waren. Bij deze wrijvingen tussen politieagenten en jonge herrieschoppers, is geen enkele arrestatie aangeduid. In hetzelfde departement, werd een school aan Savigny-sur-Orge in brand gestoken. Eveneens in Parijs gebied, werd de hoofdstaatskas van Valdeuren (Yvelines) in brand gestoken. De handel van de bussen van RATP was voorts verstoorde zondag avond in Parijse voorsteden door het stadsgeweld, in het bijzonder in de departementen van Seine-Saint-Denis en Hauts-de-Seine.
pi_32039333
In provincie eveneens, ging het aantal aangeduide incidenten door aan de draad van de avond toe te nemen. Branden van voertuigen zijn in Nantes aangeduid. Verschillende auto's werden in Rouen en aan Le Havre zondag in het begin van de avond gebrand, terwijl een auto ram tegen een commissariaat van politie van "een gevoelige" wijk van de rouennaise agglomeratie werd gelanceerd
pi_32039334
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef RZero het volgende:
30 ? Nu is echt oorlog.
hebben ze flink lopen schieten i.i.g.
  zondag 6 november 2005 @ 22:23:41 #258
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32039399
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:21 schreef Meki het volgende:
Terwijl de groepen herrieschoppers schenen het contact met de krachten van de orde te vermijden in de loop van de vorige nachten, hebben heftige confrontaties zondag avond in Grigny, zich in Essonne voorgedaan. Een dertigtal politieagenten werd door een schieten van pistolen aan schroot verwond. Twee CRS zijn serieuzer bereikt, terwijl 27 van hun collega's het meer enigszins waren. Bij deze wrijvingen tussen politieagenten en jonge herrieschoppers, is geen enkele arrestatie aangeduid. In hetzelfde departement, werd een school aan Savigny-sur-Orge in brand gestoken. Eveneens in Parijs gebied, werd de hoofdstaatskas van Valdeuren (Yvelines) in brand gestoken. De handel van de bussen van RATP was voorts verstoorde zondag avond in Parijse voorsteden door het stadsgeweld, in het bijzonder in de departementen van Seine-Saint-Denis en Hauts-de-Seine.
Ik niet behandelen wat jij begrijpt.
---verdwijnt---
  zondag 6 november 2005 @ 22:24:18 #259
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32039423
Babelfish:

Ik niet begrijpen wat jij bedoelt.
---verdwijnt---
pi_32039439
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik niet behandelen wat jij begrijpt.
Babelfish vertaling
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 22:24:53 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32039459
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Of Samir
Zat er een plattegrond van schiphol om die granaat gevouwen?
pi_32039487
ik lees morgen wel weer bij. Als er een nieuw topic open moet, willen jullie denken aan de Wiki! OP (openingspost)? Deze staat in de huidige OP van omega. Dank
  zondag 6 november 2005 @ 22:25:50 #263
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32039498
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Clourhide het volgende:
Babelfish:

Ik niet begrijpen wat jij bedoelt.
O ik zelf post nog aangepast heb hoor!
---verdwijnt---
pi_32039561
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik kon babelfish al niet vinden in de haast.. dank

graag gedaan
  zondag 6 november 2005 @ 22:29:35 #265
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32039644
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

graag gedaan
Sorry voor mijn eerdere uitlatingen trouwens, Meki, ik werd gehackt door een groep cyber-skinheads.
---verdwijnt---
pi_32039649
quote:
Chirac: herstel van openbare orde gaat voor alles
Uitgegeven op zondag 06 november 2005 om 21:34:04

(Novum/AP) - De Franse president Jacques Chirac zondag na spoedberaad met de nationale veiligheidsraad gezegd dat het herstel van de openbare orde en veiligheid in de Franse steden en voorsteden 'absolute prioriteit' heeft. Premier Dominique de Villepin benadrukte dat zijn regering geen 'wetteloze zones' zal dulden en alle ter beschikking staande middelen zal inzetten om de onlusten te bestrijden. Het geweld, dat 27 oktober uitbrak in een voorstad van Parijs en zich sindsdien als een olievlek heeft uitgebreid, bereikte in de nacht van zaterdag op zondag voor het eerst ook het centrum van de Franse hoofdstad.

In het hele land werden in de nacht van zaterdag op zondag volgens de Franse pers 1.295 auto's in brand gestoken, waarvan 32 in het centrum van Parijs. Ook werden op verschillende plaatsen postkantoren, politiebureaus, winkels, sportzalen, scholen en andere gebouwen in brand gestoken. Tot de steden waar zich onlusten voordeden behoren Avignon, Nice, Cannes, Nantes, Lille, Lyon, Marseille en Straatsburg. De politie hield 349 geweldplegers aan. De politie zei geen aanwijzingen te hebben dat de onrust landelijk gecoördineerd wordt, wel dat de relschoppers in de afzonderlijke steden onderling contact onderhouden via hun mobieltjes en e-mail.

In een pand in Evry, een zuidelijke voorstad van Parijs, ontdekte de politie zaterdag een brandbommenfabriekje. In het pand werden zes jongeren, allen jonger dan 18, gearresteerd. Ook werden 150 brandbommen, ruim honderd flessen, tientallen liters benzine en bivakmutsen in beslag genomen. Een hoge ambtenaar van het ministerie van justitie, Jean-Marie Huet, zei dat de ontdekking aantoonde dat de door de relschoppers gebruikte brandbommen niet door kinderen in de badkamer in elkaar worden geflanst.

"De wet moet het laatste woord hebben" en degenen die 'geweld of angst' zaaien zullen opgepakt, berecht en gestraft worden, zei Chirac, die zich voor het eerst in het openbaar over de onlusten uitliet. Premier De Villepin kondigde maatregelen aan om snelrecht toe te passen.

Het geweld, dat uitbrak nadat in een voorstad van Parijs twee allochtone jongeren die al dan niet terecht dachten dat ze werd achtervolgd door de politie in een transformatiehuisje waren geëlektrocuteerd, heeft Frankrijk met zijn neus op het onbehagen en de woede gedrukt die al lange tijd sluimeren in de voorsteden van Parijs, waar veel immigranten uit Noord-Afrika en hun in Frankrijk geboren kinderen een bestaan in de marge van de samenleving leiden. De werkloosheid is er groot, mensen worden of voelen zich gediscrimineerd, de misdaadcijfers zijn hoog en jongeren zoeken soms een uitweg in het moslimextremisme. In Frankrijk wonen rond de vijf miljoen moslims, meer dan in enig ander land in West-Europa.

De onlusten waren zaterdagnacht volgens de politie het hevigst in het honderd kilometer ten westen van Parijs gelegen Evreux. Zeker vijftig auto's, winkels en bedrijfspanden werden daar in brand gestoken. Vijf politieagenten en drie brandweermannen raakten gewond toen ze door jongeren werden aangevallen met honkbalknuppels en pikhouwelen. "Het was oorlog", zei een brandweercommandant. Ook in de regio Seine-Saint-Denis ten noordoosten van Parijs, waar de onlusten begonnen, werd weer op tal van plaatsen brand gesticht. De Franse radio meldde dat inwoners van de voorstad Drancy twee 14-jarigen hadden opgepakt die brand wilden stichten. In de regio Essonne, ten zuiden van Parijs, gingen vijf lokalen van een kleuterschool in vlammen op, evenals twee lokalen van een andere school. De landelijke politiewoordvoerder zei dat de meeste brandstichtingen het werk zijn van loslopende vandalen die anderen na-apen.

Minister van binnenlandse zaken Nicolas Sarkozy, die ervan is beschuldigd het geweld aan te wakkeren door geen enkele toenadering te zoeken tot de door hem als tuig aangeduide relschoppers, bracht zondag een bezoek aan Essonne, naar hij zei om de politie een hart onder de riem te steken.
pi_32039669
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:29 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Sorry voor mijn eerdere uitlatingen trouwens, Meki, ik werd gehackt door een groep cyber-skinheads.
Maakt niet uit
  zondag 6 november 2005 @ 22:32:37 #268
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_32039754
Geen echt Frans is in zaal?

Frans zei tegen Frans in het Frans: "Is Frans in het Frans ook Frans?". "Nee" zei Frans tegen Frans in het Frans "Frans is in het Frans Francois"

Maaruh..gaat goed los daar. Je zou er bijna met een groep heen gaan om de politie daar een handje te helpen
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_32039807
Ik denk dat er vannacht een dode gaat vallen..
pi_32039808
Als ik in Parijs was zou ik de politie gaan helpen ook al ten koste van me leven om zo andere mensenlevens te redden
pi_32039832
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef Omaha het volgende:
daar ben ik bang voor
  zondag 6 november 2005 @ 22:35:19 #272
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32039862
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Maakt niet uit
Dat maakt wél uit, afhankelijk van het feit of jouw account eigenlijk écht door een Marokkaanse Amsterdammer gebruikt wordt, of niet.
---verdwijnt---
  zondag 6 november 2005 @ 22:35:40 #273
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_32039873
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef Omaha het volgende:
Je avatar beeld een bol af... kan net niet goed zien of dat een GLAZEN bol is
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_32039935
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat maakt wél uit, afhankelijk van het feit of jouw account eigenlijk écht door een Marokkaanse Amsterdammer gebruikt wordt, of niet.
dan aanvaard ik de excuces
pi_32040046
Wat vraag je nou voor kippenbillen, Meki?
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_32040091
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Wat vraag je nou voor kippenbillen, Meki?
kom je hier rellen of discussieren ?
pi_32040122
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

kom je hier rellen of discussieren ?
Zaken doen.

Shit!
Zit ik al maanden de Meki-shop te volgen, wil jij discussiëren.
pi_32040160
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:42 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Zaken doen.
dan ben je hier niet op de juiste topic
pi_32040202
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef Meki het volgende:

[..]

dan ben je hier niet op de juiste topic
Ik zou zeggen: Het juiste topic.
Van het Groene Boekje mag het allebei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')