Hier in Eindhoven in ieder geval niet, toch de 5e grootste stad van 't land.quote:Op zondag 6 november 2005 20:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
de nederlandse plisie in de grote steden bestaat tegenwoordig merendeels zelf uit noord afrikanen. daar heb ik weinig tot geen vertrouwen in
hier in rdam wel. heel veel marokanen bij de plisie. dat ze een strafblad hebben maakt niet eens uitquote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven in ieder geval niet, toch de 5e grootste stad van 't land.
veel succes ermeequote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga een deel van jou sig gebruikenDie discussie zat ik ook in namelijk.
gelul jongenquote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef schanuleke het volgende:
[..]
hier in rdam wel. heel veel marokanen bij de plisie. dat ze een strafblad hebben maakt niet eens uit
quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef schanuleke het volgende:
[..]
hier in rdam wel. heel veel marokanen bij de plisie. dat ze een strafblad hebben maakt niet eens uit
mevrouw voor uquote:
mevrouw danquote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef schanuleke het volgende:
[..]
mevrouw voor u
gelul is het zeker niet. al overdrijf ik misschien een beetje over het aantal ik weet niet zeker of het de meerderheid is maar daar lijkt het wel op. als je de plisie belt komen er altijd een paar marokanen langs waar je dan niks aan hebt
dat is trouwens niet de schuld van de marokanen zo bedoel ik het niet. maar aan de plisie in de grote steden heb je zo ie zo niksquote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef schanuleke het volgende:
[..]
mevrouw voor u
gelul is het zeker niet. al overdrijf ik misschien een beetje over het aantal ik weet niet zeker of het de meerderheid is maar daar lijkt het wel op. als je de plisie belt komen er altijd een paar marokanen langs waar je dan niks aan hebt
gelul jongenquote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat is trouwens niet de schuld van de marokanen zo bedoel ik het niet. maar aan de plisie in de grote steden heb je zo ie zo niks
maar als de marokanen achter hun eigen broertjes moeten aanzitten voorzie ik problemen
dat ze tegenwoordig allochtonen met een licht strafblad aannemen bijde politie mag toch geen geheim meer hetenquote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Re het volgende:
[..]
mevrouw dan, blijft gelul over strafblad en meerderheid, lekker chargeren he, moet kunnen ...
wat is dan heyt gelul? kunt u dat even uitleggenquote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef Meki het volgende:
[..]
gelul jongen
Gelul droom maar lekker verder door
Tief ff op.quote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Mrln het volgende:
[..]
lulletje shoarma wat doe je hier dan nog ??![]()
normvervaging en laagdrempelige aanwerving, mooi.quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat ze tegenwoordig allochtonen met een licht strafblad aannemen bijde politie mag toch geen geheim meer heten
jou leugens over Marokkanenquote:Op zondag 6 november 2005 20:24 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat is dan heyt gelul? kunt u dat even uitleggen
nou laat maar zien dan zou ik zeggen.... je was gewoon aan het onbeholpen neezetten van fouten, dat helpt toch ook geen ene flikker...quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat ze tegenwoordig allochtonen met een licht strafblad aannemen bijde politie mag toch geen geheim meer heten
Er zijn +- 900 achterstandswijken in totaal in Frankrijk. Er ligt dus nog veel potentiële rotzooi in het verschiet.quote:Op zondag 6 november 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
meer dan 200 gemeentes met onrust. aldus het NOS journaal. Da's flink.
en je moet het ook relativeren naar een land van omvangrijkere omvang. zou het relatief veel uitmaken wanneer je een vergelijking maak met nl?quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef highway101 het volgende:
@ PREGO. Misschien lees je er niets over in de krant omdat het vrij normaal is? Volgens wikipedia worden er elke nacht 20 tot 40 auto's in Frankrijk in brand gestoken, en worden er per jaar 9000 politieauto's "gestenigd". Misschien ging het om een paar auto's in Lyon.
nou, kom maar op danquote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er zijn +- 900 achterstandswijken in totaal in Frankrijk. Er ligt dus nog veel potentiële rotzooi in het verschiet.
niet tegen maar vóór de bevolking, een wereld van verschil.quote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef Re het volgende:
Frankrijk zal denk ik nooit het leger zomaar inzetten tegen de eigen bevolking,noodtoestand zal er wel aankomen op korte termijn denk ik zo
als er doden vallen dan moet het leger komenquote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef Re het volgende:
Frankrijk zal denk ik nooit het leger zomaar inzetten tegen de eigen bevolking,noodtoestand zal er wel aankomen op korte termijn denk ik zo
Amsterdammers kunnen er anders best wel wat van hoor, als je het over "superioriteitsdenken" hebt...quote:Op zondag 6 november 2005 19:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de situatie in die Franse buitenwijken is nog veel erger dan bij ons in de 'mindere' buurten. Dat zijn echte ghetto's, met geen ander doel opgezet. Volstrekt geïsoleerd, verwaarloosd en zeer onveilig. Daar is de Schilderswijk een braaf kwartiertje bij.
Er zit heel veel grof racisme, of op z'n minst superioriteitsdenken, onder de Franse bevolking. Veel meer dan in Nederland. Hier kunnen we vooral goed schelden, maar dat doen we eigenlijk omdat we liever geen ruzie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |