KJ 14 en Shota 13quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
En nog een goaltje voor Klaasjan - nu samen met Arveladze bovenaan.
Als ie in de winterstop verkocht wordt wellichtquote:Op zondag 18 december 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Nu gaat ie er nog maar 1 maken dit jaar.
Daar gaat ie vast niet in de winterstop heen, hoogstens naar Ajax en dan scoort ie natuurlijk niet meer de rest van het seizoenquote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Naar Duitsland dan.
Denk niet dat'ie weggaat, waarom weet ik niet, gewoon voorgevoelquote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie in de winterstop verkocht wordt wellicht![]()
Er is geen winterstopquote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie in de winterstop verkocht wordt wellicht![]()
Was jij niet eens in het stadion?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
Gisteren niet neequote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Was jij niet eens in het stadion?![]()
En nu maar hopen dat hij ze na de winterstop niet meer zo mooi in schietquote:
Nee, bij Ajax is alle ruimte voor nog een centrumspits inderdaadquote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef michiel_merk het volgende:
Feyenoord ziet in Huntelaar de perfecte opvolger van Dirk Kuijt, maar de spits van Jong Oranje heeft geen zin om in Rotterdam te wachten tot de plek in het centrum van de aanval vrij komt.
Niklas Tarvajärvi - zo heet ie echt.quote:Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Nog nooit van die jongen gehoord, maar ik geloof je direct.
Is al een paar keer ingevallen en als ik me niet vergis ook al een paar keer gescoord. Tenminste als ik de goede voor me heb, zijn daar zoveel van die scandinaviërsquote:Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Nog nooit van die jongen gehoord, maar ik geloof je direct. Scouten in het noorden van Europa gaat jullie redelijk af.
Scoorde hij niet de gelijkmaker tegen Utrecht?quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
Hij is 22 en heeft leuke blonde krulletjesch
En heeft af en toe wel wat weg van Marcus Allback vind ikquote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
Hij is 22 en heeft leuke blonde krulletjesch
quote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
hoogstens naar Ajax
Fok!quote:Op maandag 19 december 2005 17:33 schreef One_conundrum het volgende:
Waar mag dat niet dan?
ONZ. (niet gesloten, maar mag ook geen nieuw deelquote:Op maandag 19 december 2005 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
is dat bij de GC gesloten?
Tarjärvi gister ook weer 1x tegen jong utrecht en na 45 minunten gewisseldquote:Op maandag 19 december 2005 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
en hij pikt ook regelmatig zijn goaltje mee bij het 2e
Hier praat iedereen ook gewoon Nederlands.quote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ONZ. (niet gesloten, maar mag ook geen nieuw deel)
Die scoort niet zoveel als huntelaar. Samaras heeft te vaak een offday(of hoe je dat ook maar noemt)quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:51 schreef DeTolk het volgende:
Samaras 1e spits straks bij jullie?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Komt ie door de keuring SCH?
En nu leuk loten - ik wil naar Helmondquote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef MaxPower het volgende:
Heerlijke bekerpot gisteren. Lege tribunes, slecht voetbal en toch winnen.
aaah ok dan maar hopen dat ze thuis spelen, wil proberen om er met een groep van 15 man of meer naar toe te gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Kriebbel het volgende:
Nope, bij de loting wordt alles bekend
Zo leeg vond ik het niet hoor! En tsja, het is wel VVV natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef MaxPower het volgende:
Heerlijke bekerpot gisteren. Lege tribunes, slecht voetbal en toch winnen.
Dat is het enige leuke aan deze lotingquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef Kriebbel het volgende:
Gelukkig dat we ze thuis hebben, wordt vast een (uitverkocht) feestje
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu leuk loten - ik wil naar Helmond
Nouquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:03 schreef Kriebbel het volgende:
Ach zo erg is het niet toch?
Hij mag best naar Ajax maar halverwege het seizoen ga je niet weg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:12 schreef Jasza het volgende:
Zeg, het is toch logisch dat hij weggaat naar Ajax. Ajax is altijd nog een stuk hoger, hij mag nog in de CL spelen tegen Inter etc.
Dat wilde KJH ook niet, maar als Ajax hem persé in januari wil, en Heerenveen kan op dat moment de hoogste prijs pakken dan is het zo gebeurd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij mag best naar Ajax maar halverwege het seizoen ga je niet weg.
Mja dat wilde hij liever niet, maar Ajax wil hem nu hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij mag best naar Ajax maar halverwege het seizoen ga je niet weg.
Als KJH het niet wilde, had hij het niet moeten doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat wilde KJH ook niet, maar als Ajax hem persé in januari wil, en Heerenveen kan op dat moment de hoogste prijs pakken dan is het zo gebeurd.
Ik vind 8 miljoen niet echt schokkend eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef Radegast het volgende:
de hoogste prijs pakken dan is het zo gebeurd.
Nog 1,5 jaar contract. Prima bedrag.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind 8 miljoen niet echt schokkend eigenlijk.
Het is verraad aan de supporters maar goed, dat zegt vooral veel over hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef Jasza het volgende:
Joh SCH, dan wil Ajax hem misschien niet meer. Hij wil deze kans wel pakken, dus ik vind dat je btje overdrijft..
Ga nou niet janke joh, hij heeft genoeg voor de club Heerenveen gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is verraad aan de supporters maar goed, dat zegt vooral veel over hem.
Idd. En Nigel de Jong is een ajacied in hart en nieren!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef twi het volgende:
Wat een onzin, verraadDan wordt er doorgaans in januari een hoop verraad gepleegd
dat doet niks af aan het feit dat een speler in januari vertrekt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga nou niet janke joh, hij heeft genoeg voor de club Heerenveen gedaan![]()
De eventuele nieuwe spelers die Heerenveen voor die 8 miljoen gaan aantrekken in januari plegen dan ook allemaal verraad naar hun oude werkgever toe.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:23 schreef anoukforza het volgende:
dat doet niks af aan het feit dat een speler in januari vertrekt.
Zeker weten van niet - wij zijn geeen ajaciedenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef Jasza het volgende:
Jullie gaan hem zeker volgende week ook uitfluiten he
Voorbeelden van spelers die goed zijn, veel spelen en het naar hun zin hebben?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef twi het volgende:
Wat een onzin, verraadDan wordt er doorgaans in januari een hoop verraad gepleegd
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
De eventuele nieuwe spelers die Heerenveen voor die 8 miljoen gaan aantrekken in januari plegen dan ook allemaal verraad naar hun oude werkgever toe.![]()
Hele andere zaak natuurlijk. Als SCUM met een bod van 8 a 10 miljoen voor De Jong had gekomen terwijl hij nog tot 2007 een contract zou hebben, zou 'ie met een hele grote strik eromheen weg mogenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd. En Nigel de Jong is een ajacied in hart en nieren!
Volgens mij snap jij het woord transferperiode niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef SCH het volgende:Volgens mij snap jij het punt niet helemaal .
Tja, hij is dan ook niet echt van heel veel belang voor het huidige Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hele andere zaak natuurlijk. Als SCUM met een bod van 8 a 10 miljoen voor De Jong had gekomen terwijl hij nog tot 2007 een contract zou hebben, zou 'ie met een hele grote strik eromheen weg mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |