Nee, bij Ajax is alle ruimte voor nog een centrumspits inderdaadquote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef michiel_merk het volgende:
Feyenoord ziet in Huntelaar de perfecte opvolger van Dirk Kuijt, maar de spits van Jong Oranje heeft geen zin om in Rotterdam te wachten tot de plek in het centrum van de aanval vrij komt.
Niklas Tarvajärvi - zo heet ie echt.quote:Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Nog nooit van die jongen gehoord, maar ik geloof je direct.
Is al een paar keer ingevallen en als ik me niet vergis ook al een paar keer gescoord. Tenminste als ik de goede voor me heb, zijn daar zoveel van die scandinaviërsquote:Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Nog nooit van die jongen gehoord, maar ik geloof je direct. Scouten in het noorden van Europa gaat jullie redelijk af.
Scoorde hij niet de gelijkmaker tegen Utrecht?quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
Hij is 22 en heeft leuke blonde krulletjesch
En heeft af en toe wel wat weg van Marcus Allback vind ikquote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
Hij is 22 en heeft leuke blonde krulletjesch
quote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
hoogstens naar Ajax
Fok!quote:Op maandag 19 december 2005 17:33 schreef One_conundrum het volgende:
Waar mag dat niet dan?
ONZ. (niet gesloten, maar mag ook geen nieuw deelquote:Op maandag 19 december 2005 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
is dat bij de GC gesloten?
Tarjärvi gister ook weer 1x tegen jong utrecht en na 45 minunten gewisseldquote:Op maandag 19 december 2005 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
en hij pikt ook regelmatig zijn goaltje mee bij het 2e
Hier praat iedereen ook gewoon Nederlands.quote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ONZ. (niet gesloten, maar mag ook geen nieuw deel)
Die scoort niet zoveel als huntelaar. Samaras heeft te vaak een offday(of hoe je dat ook maar noemt)quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:51 schreef DeTolk het volgende:
Samaras 1e spits straks bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |