abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 17:28:25 #1
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_32029676
Vorig jaar opende ik al een soortgelijk topic, maar sinds we met meerdere zenders en meer commentator(en) zitten, zal de voorkeur wel gewijzigd zijn.

De voetbalcommentatoren op Talpa vind ik allemaal even enthousiast, maar Vincent Schildkamp en Michiel Teeling vallen ook op vanwege hun karakteristieke stemgeluid. Bij de publieke omroep mis ik Bas Tigchelen een beetje (de commentator die neutraal en deskundig was en nauwelijks zijn stem verhefde bij een doelpunt), terwijl Jeroen Grueter het ook niet slecht doet.

Met afstand de slechtste van het commentaarcircuit vind ik Frank Snoeks. Zolang Ajax niet voetbalt, merk je aan hem dat hij een hekel heeft aan het spel voetbal. Zijn stem is ook een enorme aanfluiting: het is te hopen dat de sportafdeling van de NOS deze prutser nog (ruim) voor het beginnen van het WK 2006 ontslaan c.q. minder wedstrijden geven.
  Trouwste user 2022 zondag 6 november 2005 @ 17:30:53 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_32029747
Ik ben een grote fan van Frank Snoeks, met afstand de beste. Talpa mag zich in de hand wrijven dat ze Ron de Rijk bij de NOS-radio hebben weggekocht. Belachelijk dat ie nooit de kans kreeg op TV bij de NOS. De rest lijkt wel onder de speed te zitten bij Talpa, alles is even geweldig en fabuleus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32029819
Snoeks is juist NIET voor Ajax, vandaar dat hij zo vaak Ajax mag doen in de CL.

En Steve is de beste.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32029831
Ik vind Jeroen Grueter ronduit vervelend. Net als Philip Kooke.
Ik mag Arno Vermeulen en (met name) Jan Roelfs graag horen.

Van de 'oude garde' vind ik alleen Theo Reitsma erg fijn.

Bij Talpa zit één goede vind ik. Koert Westerman, Ron "Prompt en Domweg" de Rijk en Albert Mantingh etc vind ik inwisselbaar!
pi_32029850
Ron de Rijk deed de laatste jaren (jaar?) ook op Studio Sport commentaar.
  Trouwste user 2022 zondag 6 november 2005 @ 17:34:54 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_32029879
Trouwens Frank Raes bij de Belg is de enige ware opvolger van Rick de Saedeleer.

'Jaaaaaa, binneeeeeeen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 6 november 2005 @ 17:36:00 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_32029914
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef Siemerink het volgende:
Ron de Rijk deed de laatste jaren (jaar?) ook op Studio Sport commentaar.
Echt ? Toch pas recent dan ?

pi_32030042
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Echt ? Toch pas recent dan ?

Ik denk het laatste jaar dan. Ik weet zeker dat hij op zondagavond 19.00h. en later te horen was.
pi_32030109
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Snoeks is juist NIET voor Ajax, vandaar dat hij zo vaak Ajax mag doen in de CL.
Behalve als Ajax met 2 doelpunten voor staat. Tot die tijd is het allemaal kut en loopt hij feitjes op te lepelen over de amandelverwijdering van de oudtante van Sneijder's moeder.
Wat een enorme lul is die Frank Snoeks.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 6 november 2005 @ 17:45:59 #10
111382 Ofyles2
pi_32030236
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef Siemerink het volgende:
Ik vind Jeroen Grueter ronduit vervelend. Net als Philip Kooke.
Ik mag Arno Vermeulen en (met name) Jan Roelfs graag horen.

Van de 'oude garde' vind ik alleen Theo Reitsma erg fijn.

Bij Talpa zit één goede vind ik. Koert Westerman, Ron "Prompt en Domweg" de Rijk en Albert Mantingh etc vind ik inwisselbaar!
Dat van Jeroen Grueter ben ik half mee eens, maar Philip Kooke is inderdaad een belediging voor het vak voetbalcommentator. Hij lijdt aan het Frank Snoeks-syndroom (vervelende stem, zeer subjectief etc. etc.).

Het wordt flink tijd dat Frank Snoeks en Philip Kooke nog ver voor het WK ingewisseld worden door twee deskundige commentatoren. Zoals eerder gezegd zou Bas Tigchelen deze vacature prima kunnen invullen.
pi_32030439
Die nieuwe jonge jongen die vorig jaar de compilatie filmpjes in elkaar draaide is geen commentator, maar presentator toch? Hij heeft ook een prettige stem vind ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 19:30:46 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32033332
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van Frank Snoeks, met afstand de beste. Talpa mag zich in de hand wrijven dat ze Ron de Rijk bij de NOS-radio hebben weggekocht. Belachelijk dat ie nooit de kans kreeg op TV bij de NOS. De rest lijkt wel onder de speed te zitten bij Talpa, alles is even geweldig en fabuleus.

Ron de Rijk ja , op de radio genoot ik altijd al van hem en bij de enkele wedstrijd die hij vor TV mocht doen bleek dat hij daar ook geknipt voor is. Terecht dat Talpa hem binnenhaalde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32033516
Ik vind Leo Driesen wel ok, hij heeft een prettige stem en doet goed verslag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zondag 6 november 2005 @ 19:45:01 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_32033764
Het vreemde is dat Leo Driessen op deradio geweldig was. Op tv vind ik hem minder. Maar hij was samen met Jack van Gelder een legendarisch duo.

pi_32033800
Hugo Walker vond ik altijd geweldig

Komt dat schot
Gaat ie scoren denk ik
En dan houden we er hier mee op, in Waalwijk
Gaat zo'n bal er in is het een goal
Gaan we kijken of ie ook een linker heeft. Heeft ieeeee!
3-0, vind het eerlijk gezegd wat geflatteerd
Boerebaaaaaaaach!
Schieten zou je zo zeggen
Technisch goeeeeeed!
Had ik persoonlijk heel anders gedaan
Ik zou zeggen probeer het eens
Keepertje, keepertje, keepertje
Moet die bal natuurlijk de tribune in, doet ie niet en dan krijg je dit
Hakballetjuuuuuuuuh!
Fraser jongen, doe dat nou niet
Gaat ie denk ik........ nee
Goede doelman is dat toch
In feite technisch goed voetbal
Scheidsrechter Reigward is dat nou wel nodig?!
Lacatus.....lacatus.....LACAAATUUUUUUS!!!
Moet schieten, doet dat ook
Had die bal natuurlijk moeten stiften
Veld is vochtig, bal schiet door, ja natuurlijk, goal!
En dan houden we ermee op
Nou keeper, mag niet klagen
Nou, nou, nou, scheidsrechter Luinge toch!
Balletje breed lijkt mij de beste oplossing.... maar dit is natuurlijk ook niet slecht
Dat doelpunt hadden u en ik nog gemaakt
Nou, dat moeten we dan in de herhaling nog maar eens gaan bekijken
Leuk werk hoor, van die 30-jarige kopsterke spits.... Eric Viscaal,daar hebt u 'em
Zit effect aan die bal!
'k zou maar eens schieten joh.... doet ie!
Krijgt ie applaus voor
Tsja, dit is goed voetbal hoor
Litmaaanuuuuuuhh, nou!.... wat scheelt 't?!
Schot Overweg! ......over en weg
Gele kaart denk ik, of..... of.....rood. Ik was er al bang voor
Het kan natuurlijk niet altijd kaviaar zijn
Wippertjuuhh..... nee, pasje binnendoor zeer geraffineerd.....
Stiften denk ik, mooie schuiver!
En dan zijn er twee ballen in het veld en dat kan natuurlijk niet!
pi_32033859
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Frank Raes bij de Belg is de enige ware opvolger van Rick de Saedeleer.

'Jaaaaaa, binneeeeeeen.'

Frank is ook erg leuk idd
  zondag 6 november 2005 @ 20:34:48 #17
111382 Ofyles2
pi_32035340
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef Siemerink het volgende:
Die nieuwe jonge jongen die vorig jaar de compilatie filmpjes in elkaar draaide is geen commentator, maar presentator toch? Hij heeft ook een prettige stem vind ik.
Henry Schut heet hij.
pi_32036456
jeroen grutter is de beste
pi_32037184
Snoeks is met afstand de beste, zelfs veel beter dan Reitsma ooits was. Heel creative coole gast met veel kijk op het spel en precies het goeie enthousiasme, zonder dat gemaakte overdrevene van Talpa. Dan komt een tijdje niks, en dan zou ik Grueter kiezen. Bij Talpa vind ik die Vincent Schildkamp wel aardig. Presenteert ook goed bij Versatel. Verderest zit daar weinig bijzonders bij. Als je als beleid hebt te hypen met commentaar kun je beter Steve van BNN daar neer zetten, dat is de enige waarbij ik zeg dat het niet gemaakt is. Waar is die gast eigenlijk gebleven, had gedacht dat die het wel zou maken. AT5 ofzo ?

Anyway, Snoeks moet ALLE WK wedstrijden van NL doen straks bij de NOS. Mail dat alvast naar de NOS. Ik gruwel nu al bij de gedachte van Ten Napel, Vermeulen en Reitsma die onze wedstrijden weer gaan vernaggelen met hun slap gezever.
pi_32039150
Frank Snoeks is de allerbeste, van de 'nieuweren' is Philip Kooke de beste. daarna wordt het al snel minder. Knap slecht is die Arno Vermeuleen en bijna alle Talpa-schreeuwerds
pi_32040774
Bij Talpa zit sinds dit seizoen toch zo'n nieuwe? Weet z'n naam niet, maar vind em het aardig doen .
  woensdag 9 november 2005 @ 19:33:27 #22
111382 Ofyles2
pi_32125566
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Talpa zit sinds dit seizoen toch zo'n nieuwe? Weet z'n naam niet, maar vind em het aardig doen .
Michiel Teeling denk ik. Maar ik onthoud de commentatoren heel erg snel, maar later gaat er weer wat uit.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:06:53 #23
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32145579
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef gniep het volgende:
Knap slecht is die Arno Vermeuleen en bijna alle Talpa-schreeuwerds
eens, de beste ron de rijk
De Narcis van Gabon
pi_32145990
Met Frank Kramer hebben we denk ik met afstand de allerslechtste in huis.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 10 november 2005 @ 13:42:36 #25
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32146616
Hoe kan je het in je hoofd halen om Frank Snoeks goed te vinden. Hij is altijd veel te snel met een conclusie die vaak ook nog eens onterecht blijkt te zijn en hij weigert dan om er op terug te komen. Hij weet ook altijd precies wat spelers denken en wat er in ze omgaat. Hij moet eens stoppen met het vermelden van raadzaken en het gewoon lekker houden bij het spelletje.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:46:32 #26
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32146740
Wie ik ook 'vrij matig' vind is Harry Vermegen.

De allerslechtste voetbal uitzending ziet er dan als volgt uit. Een voorbeschouwing met als presentator Edward van Cuilenborg of Ruud ter Weijden (allebei even dramatisch). Als analyitici hebben we Hans van Breukelen en Wim Kieft en Kraay Sr. (hebben allen niets te melden). Voor de interviews op het veld natuurlijk Kraay Jr. en als commentator Harry Vermegen.
pi_32146865
Harry Vermeegen ja. De wedstrijd Wit-Rusland tegen Nederland:
'Een Wit-Rus speelt de bal...naar een andere Wit-Rus'

Maar Frank Kramer is idd de allerslechtste.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32147068
1) Kramer is zo slecht dat het leuk wordt
2) Snoeks ik vind 'm altijd wel grappig
3) Kieft de co-commentator is ook prima.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:28:10 #29
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_32148030
Theo Reitsma vind ik bij verre de beste.
Ado is the pride of Holland!
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2005 @ 17:13:28 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_32152846
Herrineren jullie je Richard Witschge nog als co-commentator ?

'Mooi schot van van der Castelen.'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')