Echt ? Toch pas recent dan ?quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef Siemerink het volgende:
Ron de Rijk deed de laatste jaren (jaar?) ook op Studio Sport commentaar.
Ik denk het laatste jaar dan. Ik weet zeker dat hij op zondagavond 19.00h. en later te horen was.quote:
Behalve als Ajax met 2 doelpunten voor staat. Tot die tijd is het allemaal kut en loopt hij feitjes op te lepelen over de amandelverwijdering van de oudtante van Sneijder's moeder.quote:Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Snoeks is juist NIET voor Ajax, vandaar dat hij zo vaak Ajax mag doen in de CL.
Dat van Jeroen Grueter ben ik half mee eens, maar Philip Kooke is inderdaad een belediging voor het vak voetbalcommentator. Hij lijdt aan het Frank Snoeks-syndroom (vervelende stem, zeer subjectief etc. etc.).quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef Siemerink het volgende:
Ik vind Jeroen Grueter ronduit vervelend. Net als Philip Kooke.
Ik mag Arno Vermeulen en (met name) Jan Roelfs graag horen.
Van de 'oude garde' vind ik alleen Theo Reitsma erg fijn.
Bij Talpa zit één goede vind ik. Koert Westerman, Ron "Prompt en Domweg" de Rijk en Albert Mantingh etc vind ik inwisselbaar!
Ron de Rijk jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van Frank Snoeks, met afstand de beste. Talpa mag zich in de hand wrijven dat ze Ron de Rijk bij de NOS-radio hebben weggekocht. Belachelijk dat ie nooit de kans kreeg op TV bij de NOS. De rest lijkt wel onder de speed te zitten bij Talpa, alles is even geweldig en fabuleus.
Frank is ook erg leuk iddquote:Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Frank Raes bij de Belg is de enige ware opvolger van Rick de Saedeleer.
'Jaaaaaa, binneeeeeeen.'
Henry Schut heet hij.quote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef Siemerink het volgende:
Die nieuwe jonge jongen die vorig jaar de compilatie filmpjes in elkaar draaide is geen commentator, maar presentator toch? Hij heeft ook een prettige stem vind ik.
Michiel Teeling denk ik. Maar ik onthoud de commentatoren heel erg snel, maar later gaat er weer wat uit.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Talpa zit sinds dit seizoen toch zo'n nieuwe? Weet z'n naam niet, maar vind em het aardig doen.
eens, de beste ron de rijkquote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef gniep het volgende:
Knap slecht is die Arno Vermeuleen en bijna alle Talpa-schreeuwerds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |