Ik ben een vent hoor, dus op die zoen sta ik niet te wachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Doe even normaal. Net of het fantastisch is om de hele dag buiten te staan en dan wel 30 meter meer vooraan te staan dan anderen. Hij pakt je er echt niet uit voor een zoen hoor
Nou vriendin van mij heeft ie al gehad, vorige keer in Arena, dus ehm wie weet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Doe even normaal. Net of het fantastisch is om de hele dag buiten te staan en dan wel 30 meter meer vooraan te staan dan anderen. Hij pakt je er echt niet uit voor een zoen hoor
Ik ben ook een 'Robbie' dus als je het bij hem niet doet mag je het bij mij nog wel een keer doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Nou vriendin van mij heeft ie al gehad, vorige keer in Arena, dus ehm wie weet.Maar ik wil gewoon vooraan staan, ben klein, dus als ik ertussen sta, zie ik nog niks. Had ik eerst in Paradiso ook, later stond ik vooraan en was veel beter.
Enne Partyboy, mssn doe ik nog wel mijn shirtje omhoog....![]()
Ik bedoelde ook het concert, niet het wachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Omdat er nog maar 2 soorten kaarten waren en daarvan heb ik de duurste gepakt, dacht dat het dan ook betere plaatsen waren......'t gaat mij ook meer om de sfeer die het Wembley Stadion heeft en het in Londen erbij zijn. Beter deze kaarten, dan geen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef muisje26 het volgende:
@ Koningin waarom heb je de duurste staanplaatsen niet genomen? Want nu zul je denk ik in het midden ofzo moeten staan, is toch veel mooier om helemaal vooraan te staan?
Helaas ben je ietsje te jong voor me, maar anders.................quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een 'Robbie' dus als je het bij hem niet doet mag je het bij mij nog wel een keer doen.
Kun je altijd zeggen dat je voor Robbie je shirtje omhoog hebt gedaan
Zou mooi zijn, kan ik volgende week beslissen om 'n uurtje langer uit te slapen voordat ik naar 't postkantoor ga! Maar 't lijkt me te mooi om waar te zijn. En dan nog, krijg je 't dilemma; ga ik naar 1, naar 2, naar 3, naar 4.... 't Blijft verslavend he, zo'n Robbie-show.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef dolfg het volgende:
Vanochtend op 538 hadden ze het over zeker 4 concerten van Robbie, en mogelijk 5...
Dat soort geruchten hou je altijd, maar volgens het tourschema zou het zo maar kunnen!
Maakt mij niets uit hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:08 schreef JeroenV het volgende:
Wow, 2 extra is wel veel. Maar ik ga lekker in Brussel. Ik hou het bij een keer.
Dat snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |