quote:Congratulations, you have successfully purchased tickets for Robbie Williams Tour 2006.
Please check your order below and advise of any discrepancies immediately by visiting here.
Order Date: 10 November 2005 Time: 09:26:18
For your records, your order details are included here.
The item(s) you have ordered:
Product Name Location Date Qty Price Inc VAT
General Admission (South Stand) Wembley Stadium, London Thu 14 Sep 2006 4
£196.00
Geen idee, boeit me ook geen flikker. Want ik heb kaartjes en het erbij zijn in Londen vind ik gewoon al super.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:56 schreef muisje26 het volgende:
wat is south stand?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef muisje26 het volgende:
Er komt in Nederland ws nog een 3e concert bij.................
was te horen op radio 538quote:
Boeiuh, ik heb toch al kaartenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef muisje26 het volgende:
Er komt in Nederland ws nog een 3e concert bij.................
Waarom zit er eigenlijk geen verschil in prijs bij de staanplaatsen in de ArenA?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef muisje26 het volgende:
Oh, maar ik wil meerdere keren in Nederland, ook al heb ik al kaarten voor de 22e
@ Koningin waarom heb je de duurste staanplaatsen niet genomen? Want nu zul je denk ik in het midden ofzo moeten staan, is toch veel mooier om helemaal vooraan te staan?
okquote:Op donderdag 10 november 2005 19:30 schreef muisje26 het volgende:
Omdat je daar geen vakken hebt, tenminste je hebt wel een voorvak, maar daar moet je gewoon vroeg voor zijn, om daar te staan............
Maar sommige stadions, werken wel met verschillende staanvakken in de voorverkoop. Dat heb ik ook met Brussel, heb ik front pen standing, dat is het voorste vak.
Dat is nu niet te zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
ok, maar als je in het voorste vak wilt staan wanneer moet je dan denk je daar zijn?
Heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 10 november 2005 19:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is nu niet te zeggen.
Hangt ervan af hoe groot dat vak is en wat voor een weer het rond die tijd is. Als het regent en koud is zullen er minder mensen staan de wachten dan wanneer het lekker warm en droog is.
In 2003 kwamen we met onze arena-kaarten rond half 7 's avonds aankakken en we zaten nog prima de luxe in 't voorste vak. Dan krijg je zo'n mooi roze polsbandje voor als je naar de plee wilt en dan gaan de hekken dicht en gaat 't volgende vak open.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ok, maar als je in het voorste vak wilt staan wanneer moet je dan denk je daar zijn?
en dan sta je volgens jou zeker vooraan?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef muisje26 het volgende:
Ja soms kun je geluk hebben voor het 1e vak, als je laat bent en er is nog plek in het 1e vak dan kan dat. Maar meestal is ie snel dicht hoor.
Ik ga er iig wel vroeg in de ochtend of in de nacht zitten.
Ik ben een vent hoor, dus op die zoen sta ik niet te wachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Doe even normaal. Net of het fantastisch is om de hele dag buiten te staan en dan wel 30 meter meer vooraan te staan dan anderen. Hij pakt je er echt niet uit voor een zoen hoor
Nou vriendin van mij heeft ie al gehad, vorige keer in Arena, dus ehm wie weet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Doe even normaal. Net of het fantastisch is om de hele dag buiten te staan en dan wel 30 meter meer vooraan te staan dan anderen. Hij pakt je er echt niet uit voor een zoen hoor
Ik ben ook een 'Robbie' dus als je het bij hem niet doet mag je het bij mij nog wel een keer doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Nou vriendin van mij heeft ie al gehad, vorige keer in Arena, dus ehm wie weet.Maar ik wil gewoon vooraan staan, ben klein, dus als ik ertussen sta, zie ik nog niks. Had ik eerst in Paradiso ook, later stond ik vooraan en was veel beter.
Enne Partyboy, mssn doe ik nog wel mijn shirtje omhoog....![]()
Ik bedoelde ook het concert, niet het wachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Omdat er nog maar 2 soorten kaarten waren en daarvan heb ik de duurste gepakt, dacht dat het dan ook betere plaatsen waren......'t gaat mij ook meer om de sfeer die het Wembley Stadion heeft en het in Londen erbij zijn. Beter deze kaarten, dan geen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef muisje26 het volgende:
@ Koningin waarom heb je de duurste staanplaatsen niet genomen? Want nu zul je denk ik in het midden ofzo moeten staan, is toch veel mooier om helemaal vooraan te staan?
Helaas ben je ietsje te jong voor me, maar anders.................quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een 'Robbie' dus als je het bij hem niet doet mag je het bij mij nog wel een keer doen.
Kun je altijd zeggen dat je voor Robbie je shirtje omhoog hebt gedaan
Zou mooi zijn, kan ik volgende week beslissen om 'n uurtje langer uit te slapen voordat ik naar 't postkantoor ga! Maar 't lijkt me te mooi om waar te zijn. En dan nog, krijg je 't dilemma; ga ik naar 1, naar 2, naar 3, naar 4.... 't Blijft verslavend he, zo'n Robbie-show.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef dolfg het volgende:
Vanochtend op 538 hadden ze het over zeker 4 concerten van Robbie, en mogelijk 5...
Dat soort geruchten hou je altijd, maar volgens het tourschema zou het zo maar kunnen!
Maakt mij niets uit hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:08 schreef JeroenV het volgende:
Wow, 2 extra is wel veel. Maar ik ga lekker in Brussel. Ik hou het bij een keer.
Dat snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |