Niemand steekt een hand uit om te helpen/het op te lossen, dat vind ik nog veel zorgwekkender.quote:Op zondag 6 november 2005 10:48 schreef SpeedyGJ het volgende:het gaat ook maar door en door he
en je bereikt er niks mee
gisteren 900+ vandaag 1300+ = 2200+... en de 7e+8e nacht waren het er 350 per nacht.. ik denk dus wel wat meer, maar ook vele gebouwen zijn inmiddels platgebrand.quote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef Drugshond het volgende:
Als ik alle cijfers erbij neem, schat ik dat het aantal uitgebrande auto's richting de 3000+ gaat.
Ik zou daar niet graag naar toe willen, maar goedquote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niemand steekt een hand uit om te helpen/het op te lossen, dat vind ik nog veel zorgwekkender.
Daarvoor heb je een noodtoestand en een leger. Ik denk dat dat nog de enige oplossing is. Nu is het nog te laat andere oplossingen toe te passen.quote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou daar niet graag naar toe willen, maar goedhoe wil je dit nog oplossen
Mijn hoop, mijn wens is dat uiteindelijk de neergaande spiraal gebroken zal worden door het leger + avondklok.quote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Niemand steekt een hand uit om te helpen/het op te lossen, dat vind ik nog veel zorgwekkender.
Het was tot 10 dagen geleden een ondergrondse veenbrand, maar nu is het al een fikse bosbrand geworden. Dan zetten ze wel vaker het leger in, dus tja.. laat maar komen.quote:Op zondag 6 november 2005 10:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn hoop, mijn wens is dat uiteindelijk de neergaande spiraal gebroken zal worden door het leger + avondklok.
Dan wordt opeens duidelijk wat je daadwerkelijk nodig hebt om een opstand van een dergelijk formaat de kop in te drukken.
Staat wel niet zo mooi op je CV dat je het leger hebt ingezet, maar soms is/blijkt het nodig. En andere landen kunnen hiervan leren. Dat je soms beter gelijk de hakken in het zand kunt zetten dan het conflict laten doorsluimeren (en van kwaad tot erger gaat).
Neequote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hebben ze het leger nog niet eens ingezet dan?slimme zet.
Heel misschien ja.. daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef RZero het volgende:
Misschien als het Notredame brand dat ze het leger inzetten. Heel misschien.
Ah tis natuurlijk de fout van de regering. Hoe voorspelbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Time.com achtergrond informatie
Why Paris Is Burning
Standaard reactie hè. Oh oh oh, we worden zo gediscrimineerd bla bla bla.quote:Op zondag 6 november 2005 11:08 schreef dewd het volgende:
[..]
Ah tis natuurlijk de fout van de regering. Hoe voorspelbaar.![]()
kom maar opquote:“Nu blijft het nog bij straatstenen en brandstichtingen”, zei zo’n gebivakmutste Parijse relschopper vrijdag voldaan tegen TV 5, “maar het wemelt in deze buurten van de wapens, en als die gebruikt worden, dan is de beer pas goed los; dan hebben we een onvervalste burgeroorlog. Het is nog niet zo ver, maar het gaat de goeie kant op.”
in mijn bookmarksquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Standaard reactie hè. Oh oh oh, we worden zo gediscrimineerd bla bla bla.![]()
Mischien is het nuttig nogmaals deze topic onder aandacht te brengen: Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
ja, dat lijkt me wel duidelijk. Fout dat ze niet direct met scherp zijn gaan schieten wel te verstaanquote:Op zondag 6 november 2005 11:08 schreef dewd het volgende:
[..]
Ah tis natuurlijk de fout van de regering. Hoe voorspelbaar.![]()
Zal me niks gaan verbazenquote:
Mwoh, je kunt niet meteen met scherp gaan schieten als niet zeker is dat het verbetering brengt. Nu is het kiezen tussen twee kwaden: mensen neerschieten of verdere escalatie. Tevens zelfverdediging inmiddels aangezien ze vannacht met honkbalknuppels aankwamen, en vannacht met vuurwapens misschien.quote:Op zondag 6 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me wel duidelijk. Fout dat ze niet direct met scherp zijn gaan schieten wel te verstaan
Wat heb je liever een ontwrichte samenleving waarin het niet goed toeven is, of een radicale schoonmaak.quote:Op zondag 6 november 2005 11:16 schreef Aurelium het volgende:
ik vind het wel zorgwekkend hoor. Het blijft maar doorgaan, ik zie dit nog wel eens flink escaleren.
En het leger erop los laten zal ook niet veel zin hebben. Dan gaan de eerste doden vallen en zal het ook in andere landen gaan escaleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |