Het zijn hele nieuwsgierige beestjes, waarschijnlijk zouden ze alleen je hond observeren door heel de tijd heen en weer te snuffelenquote:Op zondag 6 november 2005 05:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Vet, lijkt me lachen om m'n hoind erbij te zetten, die gaat dan blaffen en als ze stil blijven staan verbaasd kijken en doorblaffen..
Wat heb je voor hond?quote:Op zondag 6 november 2005 05:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie m'n hond later op de dag weer, ben nu bijmm'n pa en ga later opo de dag daarheen, die is dan het blijst om mij te zien .O+.
Mijn hond hetzelfe, maar dan mss met blaffen erbij.quote:Op zondag 6 november 2005 05:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het zijn hele nieuwsgierige beestjes, waarschijnlijk zouden ze alleen je hond observeren door heel de tijd heen en weer te snuffelen![]()
Ben je bezopen?quote:Op zondag 6 november 2005 05:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn hond hetzelfe, maar dan mss met blaffen erbij.
Nee, geen druppel alcohol op.quote:
Nee ok lamaquote:Op zondag 6 november 2005 05:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, geen druppel alcohol op.. En ook geen drugs. Waarom dacht je dat?
!
Ze kan trouwens freakin' hoog springen.quote:
Ik kan er niks vaags aan herkenne, ben jij niet toevallig degene die bezopen is?quote:Op zondag 6 november 2005 05:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee ok lama![]()
Je tikte vage zinnen, ik dacht nou die ergens ver heen![]()
![]()
Leukiesquote:Op zondag 6 november 2005 05:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze kan trouwens freakin' hoog springen.. W hebben bij ons thuis een muurtje tussen de huiskamer en de keuken, via de rugleunen springt ze daar zo overheen, ze kan ook matrixstyle over de muren lopen en sindskort in 1 keer over dagt muurtje, dan springt ze er recht tegenop, trektzichzelf op en zet dan af.
.
.
NEE ik ben niet dronkenquote:Op zondag 6 november 2005 05:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan er niks vaags aan herkenne, ben jij niet toevallig degene die bezopen is?.
Stoned? Trippy?quote:
Hey, eventjes alle opties af gaan, je hebt niks gespoten of gesnoven?quote:
Neequote:Op zondag 6 november 2005 06:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, eventjes alle opties af gaan, je hebt niks gespoten of gesnoven?
Ik moest ff aan je stijl van tikken wennen ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 06:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, ik ben compleet nuchter en je vind mijn zinnen vaag, dan ga ik eventjes na wat je allemaal ophebt..
Aaa, ik kom hier eigenlijk nooit, maar wat een lieverdjequote:
Ze is ook heel lief ja.quote:Op zondag 6 november 2005 06:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaa, ik kom hier eigenlijk nooit, maar wat een lieverdje![]()
Dat was het![]()
Owz dan moeten we ff doorpostenquote:Op zondag 6 november 2005 06:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog 21 posts en dan is dit topic vol, ik open het nieuwe nog en daarna ga ik pitten denk ik...
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 06:05 schreef moemoe het volgende:
Naja vage zinnen, misschien was het een tikfout ofzo![]()
Maar geloof je me nu of?![]()
Dat lukt wel hoor.quote:
Maar wat?quote:
Dat zie je gewoon, jij bent een goed baasje, kan niet andersquote:
Dat is correct ja.quote:
Jep, heb haar goed getraint.quote:Op zondag 6 november 2005 06:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zie je gewoon, jij bent een goed baasje, kan niet anders![]()
Ik, uhmmm best laat, maar niet overdreven, rond 12en dacht ik.quote:Op zondag 6 november 2005 06:09 schreef moemoe het volgende:
Hoe laat ben je opgestaan vandaag?
Net of gisteren?quote:
Hoe zou jij kijekn als een of andere idioot ineens in je bench kruipt.quote:
Gemenerdquote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijekn als een of andere idioot ineens in je bench kruipt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |