Litso bedoel je zeker.quote:
Ach.. dr zijn vanavond ook al zo'n 5 topics doorheen gegaan.. tegen 1 topic per 4 dagen, poosje geleden..quote:Op zondag 6 november 2005 05:15 schreef the900 het volgende:
Wat een drukte nog op dit uur van de dag!
Ja, dat was voor GoLLeM idd.quote:
Kijk nou nog eens naar de registratiedataquote:
Voor mij zal hij altijd Litso blijven.quote:
Achut.. heb ik je zo lam geslagen?quote:
quote:
Ik wil niet arrogant klinken maar...quote:Op zondag 6 november 2005 05:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. dr zijn vanavond ook al zo'n 5 topics doorheen gegaan.. tegen 1 topic per 4 dagen, poosje geleden..
De goede volgorde:quote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, dat is toch zo, deze account was toch voor die van GoLLeM?
Voor velenquote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Voor mij zal hij altijd Litso blijven.![]()
Nee, ik heb alleen wel eens meppen gehad van kerels die 2.00 en 110 kilo waren; dus ik denk niet dat jij veel schade aan kan richten.quote:
Omdat jij er nu bij bent zeker?quote:Op zondag 6 november 2005 05:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wil niet arrogant klinken maar...
eehmmm sorteren op ID misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 05:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Tering, dat je de registratiedata onthoudt..
Ja, maar dan ook nog al je kloonnamen onthouden. als je hem tegenkomt zou je hem kunne herkennen maar ze allemaal uit je hoofd opnoemen.quote:
Ik zei toch dat ik niet arrogant wil klinken?quote:
Zo vaak zie ik je anders it in [BeF] hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 05:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet arrogant wil klinken?![]()
But.. yeah.![]()
Dat heeft me ook ruim een half jaar gekost, en ik weet gewoon dat ik er nog een of twee misquote:Op zondag 6 november 2005 05:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook nog al je kloonnamen onthouden. als je hem tegenkomt zou je hem kunne herkennen maar ze allemaal uit je hoofd opnoemen..
Geeft je meer data om je conclusies uit te trekken.quote:Op zondag 6 november 2005 05:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik je anders it in [BeF] hoor..
Ach.. ik kan het toch proberen..quote:Op zondag 6 november 2005 05:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen wel eens meppen gehad van kerels die 2.00 en 110 kilo waren; dus ik denk niet dat jij veel schade aan kan richten.![]()
1 vraag: why?quote:Op zondag 6 november 2005 05:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat heeft me ook ruim een half jaar gekost, en ik weet gewoon dat ik er nog een of twee mis
Lekker gekwijlt op spacekees?quote:
Ga je gang terwijl ik rustig doorpost.quote:
Spacekees is GEIL.quote:
Oh, komt ma_jojo er ook gelijk bij nu het over die spacerd gaat.quote:
*met volle kracht tegen Ntd aanramt...quote:Op zondag 6 november 2005 05:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je gang terwijl ik rustig doorpost.![]()
Aber sicher. Spacekeesquote:Op zondag 6 november 2005 05:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, komt ma_jojo er ook gelijk bij nu het over die spacerd gaat..
Dus meiden vallen op vage gozers? Merk ik niks van, ben toch echt vaag.quote:Op zondag 6 november 2005 05:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wel iets... Hij is zo heerlijk VAAG![]()
Wist ik het maar. Het is een soort van afwijking.quote:
*even in z'n nek krabtquote:Op zondag 6 november 2005 05:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*met volle kracht tegen Ntd aanramt...
Niet alle meiden, ik toevalligquote:Op zondag 6 november 2005 05:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus meiden vallen op vage gozers? Merk ik niks van, ben toch echt vaag.
verkeerde topic.quote:Op zondag 6 november 2005 05:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Jones & Stephenson - The 1st Rebirth
The 2nd en the 3th zijn ook wel lekker..
quote:
Nee hoor, zit al de hele nacht m';n nummers hier te spammen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |